המשכתי מקווה שאני עומדת בציפיות השתדלתי לעקוב אחרי הערות שניתנו לי

המבוגר הראשון שלי פרק 2

12/07/2015 800 צפיות תגובה אחת
המשכתי מקווה שאני עומדת בציפיות השתדלתי לעקוב אחרי הערות שניתנו לי

הוא הזמין אותה לדייט,היא אמרה לו שהיא תחשוב על זה בכול זאת עם כול המשיכה להיראות בציבור עם בנאדם כול כך מבוגר עלול לעורר תהיות,סערה,היא פחדה כול כך מהתגובות של אחרים.
היא חשבה על כל השלכות של לצאת איתו לדייט והבינה שלא העולם יכתיב לה איך לחיות היא תכתיב לעצמה.
היא צעירה החיים עוד לפנייה מה הבעיה בלהתנסות,לעורר את הסקרנות,לממש פנטזיות.
נכון זה קצת מטריד הוא בכול זאת גדול מימנה בשש עשרה שנה אבל היא לא הולכת להתחתן איתו, והיא אף פעם לא התכחשה לזה שתסביך אדיפוס היה מאוד מובהק אצלה תמיד חסרה לה דמות האב,הגבר שדואג ומקשיב.
אבא של הדר הגיבורה שלנו היה אבא מדהים אבא שהרבה היו חולמים לקבל הבעיה היא שכשהורים גרושים והאם היא דמות יותר דומיננטית והמשפחה מצד האם מרחיקה ומשפיעה
הדר התרחקה מאבא למרות שהוא ניסה לקרב, כשאמא של הדר חלתה בסרטן היה קל להדר להתרחק, להתנתק,להאשים את אבא שזה בגללו.
הערכה לאבא הגיעה בגיל התבגרות היא הבינה שאבא זה החיים שלה היא כול כך אהבה את אבא אבל כמו שהיא אהבה את אבא ככה היא אהבה מבוגרים בדיוק מהסיבה הזאת אבא לא היה דמות דומיננטית בבית ולכן הדר משלמת בכך שהיא נמשכת למי שהיא לא צריכה.
היא שלחה לו הודעה:"קבענו"
הראל בתגובה: מחר,בעשר תהיי מוכנה אני אאסוף אותך.
היא התרגשה כול כך כול הגוף רעד היא חוותה מין התקף חרדה קטן היא התחילה לחשוב על הכול לאן הם יצאו?מה היא תלבש?מה הוא יגיד לה?לנשק אותו או לנסות לדחות את המועד?
היא לא ישנה כול הלילה ועד שנרדמה הדבר היחידי שהיא חלמה עליו זה איך הוא שוכב לידה מנשק אותה,איך הוא נוגע בה בדיוק כמו שהיא רצתה ופינטזה, איך הוא עושה לה את הדברים שהיא אוהבת,איך היא חוזרת הביתה אחרי שבילתה את הלילה איתו בתירוץ של ישנתי אצל החברה ולאף אחד לא יהיה מושג מה שהיא עושה בשקט מבלי שאף אחד ידע.
היא קמה שבע וחצי בבוקר מתארגנת לעבודה, היא רואה אותו עייניה הגדולות החומות מחייכות לו חיוך שובבי הוא יודע על מה היא חושבת הוא חושב בדיוק אותו הדבר הוא גם לא עצם עין בלילה גם מרגיש כמה שזה אסור בתכלית האיסור אבל כול כך נכון ויפה.
הם עובדים שניהם עסוקים במחשבות המשמרת עברה כול כך לאט כול כך מייסרת שניהם כבר רצו שהערב יגיע הם רצו כבר לקבל תשובה על הכול הסקרנות הרגה אותם.
מבטים הוחלפו, נגיעות קטנות באופן חפוז בלי שאף אחד לא ישים לב.
עד שבשעה שמונה בערך הסתיימה המשמרת היא הגיעה הביתה התארגנה מהר היא החליטה להתלבש בצורה שנוח לה לא חיפשה לעשות עליו רושם ובטח שלא לרצות אותו היא באה בלי מחסומים,מסכות,ומגנים היא באה כמו שהיא טבעית,פתוחה,אוהבת.
אומנם היא הייתה כול כך פשוטה אבל כול כך יפה שיער גלי חום פרוע,עיניים גדולות חומות עם ריסים עצומות ,אף קטן לא סולד אבל גם לא עקום,והשפתיים הבשרניות שהיא מודגשות באודם אדום שאליו אף אחד לא יכל היה להתעלם.
היא סיימה להתארגן השעה הייתה תשע ארבעים וחמש היא נזרקה על המיטה מחכה לטלפון מימנו.


תגובות (1)

מושלם תעלי עוד פרק היום בקשה!!!!

12/07/2015 12:53
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך