הלהקה – דמויות
רונה – דמות ראשית . שיער שחור עיניים חומות . משרתת מתלמדת . הכל משתנה כשהיא פוגשת את העוזר של הלהקה "bang" שמבקש ממנה להחליף את אחיה התאום רון בשל ניתוח שהולך לעשות .
שון – מנהיג הלהקה "bang" . שיערו בלונדיני ועיניו כחולות . מנגן בגיטרה תופים ופסנתר , והסולן של הלהקה שכל הבנות אוהבות אותו . בחור עשיר , שחצן ואגואיסט שלא מאמין באהבה וחושב שכסף זה הכל בחיים . אבל הכל משתנה כשהוא פוגש את רונה…….
מייקל – גיטריסט הלהקה . שיערו חום ועיניו אפורות . כל הבנות חושבות שהוא רגיש ומתוק , אך בעצם הוא חטטן ולעתים אף שחצן מאוד , עד שרונה תבוא ותבלבל אותו לגמרי…..
ג'יימס – מתופף הלהקה . מצחיק , חברותי ואוהב את כל המעריצים שלו . שיערו שטני ועיניו חומות . שון הוא האיידול שלו כיוון שהוא משמש לו מודל לחיקוי . אף פעם לא היה לו חבר אמיתי , עד שפגש את רונה……..
תגובות (8)
זה מזכיר לי את העלילה של אתה יפייפה….לקחת מזה השראה?
תמשיכייי
תמשיכי
לdead angel : כן , אבל כמו שאת רואה השמות שונים וגם המראה שלהם שונה . וחוץ מזה אני ממש אוהבת את הסדרה הזאת אז חשבתי לקחת מזה השראה! :) ותודה רבה על המחמאות :)
תמשיכיי אבל תשני את שם הסיפור , יש כבר סיפור על השם הזה ..
לולו אני מתה על הסדרה הזאת! אני מאוהבת בפארק שין היי,הוואה,סוקי והונקגי <3
את גם אוהבת קיי דרמה?
ל dana : אוקיי אני אשנה את השם
לdead angel : אני מתה על קיי דרמה ! וגם על ג'יי דרמה! :)
לולו אני כבר מחשיבה אותך לחברה טובה <3 ;;
כלכך כיף לגלות יותר ויותר בנות כמוך באתר
תודה רבה!!!את מקסימה :)