המורדת
אשמח להערות שיעזרו לי לשיפור הסיפור

הלב שלי עדיין ריק – הקדמה

המורדת 18/08/2015 680 צפיות אין תגובות
אשמח להערות שיעזרו לי לשיפור הסיפור

לב פועם מהר, נשיקות, קנאה, בגידות, הצעקות, טריקת הדלתות,הבכי,שברון הלב.
זה כל מה שאני זוכרת מאהבה,כל מה שאף פעם לא חשבתי שייקרה לי וקורה רק בסרטים קרה.
עד עכשיו אני לא מבינה כל כך מה קרה הכול היה מושלם,טוב לפחות מהצד שלי,
עד שיום אחד התגלתה האמת,או לפחות נראתה האמת.
אני זוכרת את היום הזה כאילו הוא היה אתמול, הטלפון שלי ציפצף חלושות והיה הודעה ממספר לא מזוהה פתחתי את ההודעה בחשש והדבר הראשון שנגלה לעיניי זה החבר שלי מתנשק עם בחורה אחרת מתחת לתמונה היה כתוב:' זה מה שחבר שלך עושה שאת לא נמצאת בבית. '
אני זוכרת את הדמעות שבאו מיד אחר כך, את הנהיגה המהירה הביתה, הוא אפילו לא ניסה להכחיש והודה באמת אמר שאני משעממת אותו ושלהיות עם מישהי כמוני זה סבל.
באותו רגע שהמילים האלה ייצאו מפיו הדמעות כבר הפסיקו לרדת מעיניי על פניי והבטחתי לעצמי שלא לשוב לבכות מולו נכנסתי לחדר ארזתי את חפציי במהירות,הדבר האחרון שאני זוכרת ממנו זה שהוא דיבר עם אחת הזונות שלו בטלפון הזמין אותה הלילה אליו לדירה שהייתה שלי ושלו.
הוא אפילו לא התנצל והסביר, רק התנהג באכזריות.
אני חושבת שאם לא היו שולחים לי את ההודעה הזאת יכולתי לחיות עם השקרים שלו במשך שנים.
כן , ניסיתי לצאת לדייטים אבל בכול פעם רק חשבתי על התמונה הזאת ששכנה בטלפון שלי,וחשבתי שאם הוא עשה לי את זה אז כול מי שאני ייצא איתו ייעשה לי בדיוק אותו הדבר.
פחדתי לתת אמונה באנשים מחשש שיישברו לי את הלב.
אף אחד לא הצליח לשבור את החומות שבניתי סביבי,אני חושבת שמאותו יום אני כבר לא מאמינה באהבה.
אז כן הייתה לי אהבה גדולה לאדם והוא הרס אותה שנה עברה מאז והלב שלי עדיין ריק.
יכול להיות שיום אחד אני ייפתח את החומות שלי למישהו שיירפא את הריקנות שבליבי למרות שתמיד לא לקחתי את האופצייה הזאת והתכחשתי אלייה.
עד שפגשתי אותו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך