הלב פרק 2
התקרבתי אליהם וחייכתי ראיתי שתי בנות ושלוש בנים הייתי לידם חייכתי ואחת הבנות אמרה "היי אני שיר " "ואני ליאם " אמרה הילדה השנייה היו עוד שני בנים אחד אמר "אני רן " "ואני עדן "אמר השני לפי מה שראיתי שיר ורן זוג וגם ליאם ועדן היו זוג בניהם היה עוד בן, הוא הסתכל על כולנו ולא אמר דבר הסתכלתי עליו, הוא היה חתיך שיער חום עיניים ירקות היה לו גוף שרירי "וזה ליאור" אמר בזמן שהצביע עליו הוא הסתכל עליי והוריד את הראש כשראה שגם אני מסתכלת . "אהה שכחתי אני דנה" צחקנו התחברתי אליהם מהר, במיוחד לבנות ואז היה צלצול שאומר שהמורה תיכנס עוד כמה רגעים איפה יש מקום פנוי?.שאלתי ישר רן קפץ ואמר "ליד ליאור במקום אחרון ,מתאים לך דנה." "לי אין בעיה, כמה שיותר רחוק מהמורה יותר טוב, אבל אולי לליאור יש בעיה עם זה" עדן קפץ לפני שליאור יגיד משהו "ברור שלא יהיה לו ,עד שבת תשב לידו וזה לא קורה הרבה" וצחקו וגם אני צחקתי וראיתי שליאור קצת עצבני ואז המורה נכנסה הלכתי למקום שלי ליד ליאור אחריי ישבה שיר עם רן ואחריה ליאם ועדן המורה התחילה ללמד ואז הבחינה בי ואמרה תלמידים הצטרפה ילדה חדשה לכיתה וביקשה שהציג את עצמי נעמדתי ואמרתי "היי אני דנה" כולם הסתכלו עליי ישבתי בחזרה השיעור הסתיים מהר יצאנו להפסקה וישבנו מאחורי הבניין של בית ספר ודיברנו וצחקנו שאלו אותי שאלות מידי פעם הסתכלתי על ליאור גם הוא הסתכל עליי השפלנו ישר שנינו מבטים התקדמנו כולם לעבר הכיתה ואמרתי אוף עכשיו שיעור היסטוריה וכולנו צחקנו הגענו לכיתה ולמדנו וכול הזמן חשבתי על ליאור נראה לי שהתאהבתי בו!!
~~~~~~~~~~~נקודת מבטו של ליאור~~~~~~~~~~~~~~
וואו!! מי זאת אמרתי לעצמי שראיתי נערה בגילי נכנסת לכיתה היא הייתה מהממת ,יפה ,העיניים שלה היו גדולות ויפות ,וריסים ארוכות ,היה לה מבט מהפנט לא יכולתי להוריד ממנה את העיניים שלי עד ששמעתי את שיר קוראת לה אלינו לא הבנתי מה קורה היא התקרבה אלינו וחייכה רציתי באותו רגע פשוט רק לנשק אותה ואז כשהיא באה השפלתי מבט כולם הציגו את עצמם והם צחקו הרבה אני ניסתי להישאר אדיש לא להתבלט עד שעדן הציג אותי הסתכלתי עליה והורדתי את הראש כשראיתי שגם היא הסתכלה עליי ואז היא אמרה את השם שלה דנה ואז היא שאלה איפה היא תשב אז רן קפץ ואמר ליד ליאור רציתי באותו הרגע להרוג אותו ואז היא אמרה אין לי בעיה אבל אולי יש לליאור בעיה ואז כמובן עדן קפץ ואמר ש-"לליאור אין בעיה עד שבת תשב לידו הוא לא יסכים "ואז היא צחקה הייתי עצבני נורא רציתי להחזיר לו אבל בדיוק המורה נכנסה היא ישבה לידי לא הסתכלתי לכיוונה אחר כך היא הציגה את עצמה מול כולם בכיתה ראיתי שהיא הסתכלה עליי מידי פעם , בהפסקה ישבנו כולם ביחד ודיברנו וצחקנו היא הסתכלה עליי ואני עליה ואז השפלנו שנינו מבטים היינו בדרך לכיתה וחשבתי אולי התאהבתי בה!!!
מה שבטוח היא משהו מיוחד………..!!!
~~~~~~~~~~~~~~~נקודת מבטה של דנה~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
סוף סוף שיעור אחרון אמרתי בלחש ושיר אמרה באמת סוף סוף
הייתי בדרך הביתה ראיתי את ליאור מאחורי חיכית לו עד שיגיע לידי
"היי ליאור"
"היי דנה מה איתך"
"הכול בסדר,ליאור אני יודעת שאתה גר בסביבה פה אבל איפה בדיוק?"
"הא אני גר רחוב אחריך"
"הא טוב הנה הבית שלי ביי ליאור "
"ביי דנה נתראה מחר"
איזה חמוד חשבתי לעצמי טוב דנה תירגעי נתתי פקודה לעצמי
"חזרתי." צעקתי לחלל הבית
"איזה באסה למה חזרת"
גלגלתי עיניים ולא התייחסתי אליו (לאלמוג)
"למה את לא עונה מפחדת הא.?"
"אלמוג אתה פשוט לא שווה את היחס שלי" ,"איפה אימא.??"
"הלכה לקניות עוד מעט תחזור"- אחרי כמה שניות אמא נכנסה
"שלום אלמוג ודנה מה חדש.?"
"הכול בסדר אמא טוב אני בחדר שלי ביי" אמרתי ויצאתי מהמטבח
~~~~~~~~~~~~למחרת~~~~~~~~~~~~~
"היי דנה בוקר טוב" שיר וליאם אמרו לי
"בוקר טוב" אמרתי לכולם
השעתיים הראשונות עברו לאט, הפסקה הגיעה יצאנו כולנו לספסל אני וליאור
ישבנו אחד ליד השני ודיברנו קצת ופתאום…
תגובות (13)
אז ככה, יש לי כמה הערות!
*את כותבת מהר מידי, איך אפשר להתאהב בתוך רגע?!
*נגיד את כותבת שיחה בין שתי אנשים את צריכה לכתוב את זה ככה:
"היי ליאור" אמרתי
"היי דנה, מה קורה?" שאל בחיוך
או משהו כזה שנדע מי מדבר מתי!
*עוד משהו, את צריכה לפרט את המחשבת שלה!
חוצ מזה הסיפור שלך מדהים!!
באמת! (אני מקווה שלא תפגעי מהערות!)
אז תמשיכי!!
ממש לא תודה רבה את יודעת פעם ראשונה שאני כותבת חחחח
זה ממש יפה תמשיכי)))
הרועה המצטרפת לאתר "סיפורים" דנה היקרה את כותבת ממש ממש יפה תמשיכי ובהצלחה ממני בקי ♥
תודה רבה בקי ולא קוראים לי דנה אלא עטרה
פישלתי בגדול עטרה יקירתי נתחיל מבראשית ☺☺☺☺
"ברוכה המצטרפת לאתר "סיפורים" עטרה היקרה, את כותבת ממש ממש יפה תמשיכי והרבה בהצלחה ממני בקי ♥♥♥♥♥♥
תודה!
עטרה יקירתי מתי את ממשיכה אוהבת את הכתיבה שלך ??♥♥♥
בקי , אני שמחה שאת אוהבת אני בקרוב יעלה סיפור חדש במיוחד בשבילך
תודה על הפירגון אוהבת המון עטרה,
בקי , אני שמחה שאת אוהבת אני בקרוב יעלה סיפור חדש במיוחד בשבילך
תודה על הפירגון אוהבת המון עטרה,
בקי , אני שמחה שאת אוהבת אני בקרוב יעלה סיפור חדש במיוחד בשבילך
תודה על הפירגון אוהבת המון עטרה,
איזה יופי הפרק השני פשוט מעלף אהבתי את הסיפור חבל שאין באמת ספר כזה.
תודה מאמי , ותמשיכי את הסיפור שלך דחוף…!!