הלב מתעקש עלייך -פרק 45
"תשחררו אותו.. הוא לא פגע בי.." צעקתי לשוטרים כשהם דחפו את ג'ייק למכונית.. באזיקים, כמו פושע..
"מצטערת זה לא עובד ככה.. אנחנו חייבים לקחת אוותו ללילה במעצר ונראה מה עושים איתו בבוקר" אמרה לי אחת השוטרות.
"מה לא עובד ככה? אני לא הגשתי שום תלונה.. אני אומרת לכם שהוא לא פגע בי.. תשחררו אותו!!"
"אי אפשר.. השכנים הגישו תלונה"
"השכנים לא מעניינים אותי! אני הקורבן כביכול… ואני לא הגשתי תלונה!! תשחררו אותו!"
"אני צריכה לתחקר אותך.." אמרה השוטרת באדישות יתר…
"אין מה לתחקר!!" צרחתי עליי.. הייתי מוכנה לרצוח אותה באותה שנייה.
"מה בדיוק קרה?"
"רבנו.. רבנו ורציתי ללכת והוא לא רצה לשחרר אותי… הוא לא רצה שאני אלך..הוא פחד לאבד אותי.. אנחנו רבים כל הזמן.. אף אחד אף פעם לא הזמין ניידת.." התחלתי להמציא משהו…
"ולמה צעקת שיעזוב אותך?"
"כי כעסתי עליו.. רציתי להתרחק ממנו!! אבל אני לא רוצה שיקחו אותו למאסר על שטות שכזאת!!"
"והוא החזיק אותך?"
"את סתומה לגמרי אעה?" מילמלתי לעצמי…
"מה אמרת?"
"כן…הוא החזיק אותי"
"בניגוד לרצונך..?"
"גם אם כן.. זאת לא סיבה להכניס מישהו למעצר.. אנחנו רק רבנו..כמו כל זוג.."
"אבל הוא החזיק אותך בניגוד לרצונך נכון?"
"טכנית? לא!! לא רציתי שהוא יתן לי ללכת.. רציתי שהוא יחזיק אותי גם אם אני אשתולל..לראות שהוא באמת אוהב אותי"
"נסיון יפה חמודה.. אבל את לא יכולה לשקר לי… את לא רצית שהוא יחזיק אותך..אני לא מבינה מה את מגנה עליו!!"
"כי אני אוהבת אותו.. ולא שיקרתי לך…"
"תסבירי לי למה הגרסאות שלכם שונות לגמרי?"
"כי.. טוב שיקרתי אבל אני לא רוצה שיקחו אותו למעצר!! הוא לא עשה כלום.. הוא לא פגע בי!!" אמרתי לשוטרת.. ניסיתי לשכנע אותה לשחרר אותו.. הוא באמת לא אשם..
"סע.." אמרה השוטרת.. היא התעלמה ממני לגמרי..
"אמילי תפסיקי.. מגיע לו!!" אמר נועם..
"לאן את חושבת ששלחת אותו? אני לא מגישה שום תלונה!! תשחררו אותו!! דיי בבקשה!! אני מתחננת.."
"הוא חייב לשבת במעצר על מה שהוא עשה!" צעקה השוטרת..היא כבר הייתה עצבנית עליי..
"על מה?! על זה שרבנו והוא תפס לי את היד?! על זה?! תראי לי איפה זה נחשב להטרדה מינית ואיפה נכנסים על זה בכלא! בישראל בטוח לא! אז תשחררי אותו!!"
השוטרת לא הגיבה ורק הסתובבה.."אני אמרתי לך לנסוע לא?!" צעקה לנהג של הניידת.. הוא התחיל לנסוע.. 'אני לא יכולה להרשות שיקחו אותו למעצר.. מצבים נואשים זקוקים לפתרונות נואשים'
'אמילי מה את הולכת לעשות?' שאל. אותי נועם בטלפתיה.. לא עניתי לו.. רק השלכתי את עצמי מול הניידת.. בתקווה שהיא תעצור בזמן…
תגובות (5)
ואווו, תמשיכייי….
וואו פרק מדיהם ! תמשיכי
תמשיכי!!!
:O
נו למה ?!?!?!?!
אוףףף -_-
חחח אהבתי (;