הלב מתעקש עלייך -פרק 31

ronit11997 17/07/2012 871 צפיות תגובה אחת

"עזבי את לא רוצה לדעת.."
"נוווווו"
"את לא רוצה לדעת.."
"נווווווווווווווווווווו!!"
"תזכרי את התעקשת… הוא דיבר על זה שהוא לא רוצה אותי יותר מידי קרוב אלייך.. שהוא מבין שההורמונים משתוללים הוא ביקש שנזהר…. מאוד כי בגיל שלך הוא כבר…."
"לא רוצה לדעת!"
"מה אמרתי לפני שתי שניות?"
"שב כבר אמצע הסרט.."
"איזה סרט?"
"ג'קאס 3…"
הוא לא אמר כלום והתיישב על המיטה לידי..
"איזה סתומים.. מה את מסתכלת..?" אמר ג'ייק אחרי איזה 10 דק'
"תשמע.. אמרתי מה שיש בטלוויזיה.. אני לא בחרתי בזה…תן לי להנות מאנשים מטומטמים"
"תהני.. מי מפריע לך?"
"אתה…"
"סליחה" אמר ונישק אותי… נשכבתי על המיטה ומשכתי אותו מעליי. הוא הפסיק וקם מהמיטה.
"מה קרה?" שאלתי אותו,הייתי בשוק.
"אבא שלך… הבטחתי.. אני לא רוצה עוד בעיות איתו.." אמר ג'ייק והתיישב על הכסא.
'זה לא שאנחנו היינו עושים את זה עכשיו!!! וגם לא בזמן הקרוב.. מה אבא שלי דואג כ"כ.!?'
"אל תדאג.. אני לא מתמסרת בקלות כזו.. אנחנו רק התנשקנו זה הכל…"
"מהצד זה לא נראה ככה.. תאמיני לי.."
"טוב בסדר.. אבל למה אתה לא חוזר למיטה?"
"פחות בעיות עם אבא שלך… כבר אמרתי.."
"אוייי ג'ייק… איזה ילד קטן אתה!" אמרתי והתיישבתי בפינת המיטה עם רגליים מקופלות ופרצוף עצבני.
"אמה…אמילי…. נו אמווש" אמר ג'ייק וניגש למיטה מהצד שבו ישבתי. "אל תכעסי עליי.."
"אני לא כועסת…"
"תספרי את זה למישהו אחר.. אני מכיר אותך.."
"לא מספיק ג'ייק… לא מספיק.."
"טוב…בסדר.. אז אני הלכתי.."
"לך.. אף אחד לא מחזיק אותך בכוח"
ג'ייק קם ויצא מהחדר… 'טוב נו נכון אם אבא שלי היה רואה אותנו ככה…הוא היה הורג את שנינו..'
ישבתי ובהיתי במסך.. הסרט כבר לא עניין אותי.. נשכבתי והתחלתי לבהות בתקרה.. 'אני לא רוצה לריב איתו… רגע.. זה באמת היה ריב? אוףף למה זוגיות זה דבר כזה מסובך?!' אני לא יודעת כמה זמן שכבתי ככה אבל כעבור כמה זמן נשמעה דפיקה בדלת של החדר שלי והיא נפתחה… בפתח עמד ג'ייק עם זר ורדים אדומים בידיו.


תגובות (1)

איזה חמוד !! תמשיכי :)

19/07/2012 06:41
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך