היפה והחיה-פרק 6
"הרגת אותה?"שאלה ניקול.
קייל לא ענה,הוא הביט השפיל מבט אל הארץ,כאילו זה עדיין כואב.
"אני רוצח בדם קר,ניקול."הוא אמר שוב בקול קר.."כדאי שתתרחקי ממני כמה שיותר מהר.."
"מה מעורר בך את היצר החייתי?"היא הוסיפה לחקור.
"הנוזל האדום שזורם אצלך בעורקים ולא מפסיק.דם. אני יכול להריח את זה מקילומטרים.
אחת כמה וכמה כשמישהו פצוע,אני שומע את הלב שלו.וכשאני פצוע,אני עלול להיות מסוכן."הוא הסביר לה.
"ואז הלב שלך דופק חזק,עד שאתה מתנפל על הטרף."היא הבינה מדבריו.
"כשסמנת'ה מתה,אני איבדתי את עצמי ויצאתי לצוד ללא הרף כמו חיה פצועה."סיפר לה.
"הלב שלך,שבור.אתה עדיין אוהב אותה."הבינה ניקול,מבחינה בדמעות שזולגות לו מהעיינים ככשהוא כלל לא מבחין בכך.קייל שתק,כאילו מסכים עם דבריה.
"למה את שוב מנסה לעזור לי?"הוא שאל,מוחה את הדמעות.
"כי אתה ידיד שלי.."חייכה אליו
"אני לא ידיד. אני איום מתמיד."אמר בפניה,"אל תשכחי את זה. אני חיית טרף מסוכנת."
שוב,מעיף מבט בעורקי הצוואר שלה.
"קייל,אני יודעת שלא אתה הרגת את סמנת'ה."אמרה בפניו.
"מה את מנסה לעשות,ניקול?..לכי הבייתה.חיזרי לחיים שלך.באמת. את לא צריכה את כל זה."אמר בפניה,כשבאמת נוצר בניהם איזה שהוא חיבור בלתי מוגדר.."יש חיות טרף,ערפדים.אל תסתבכי איתם."
"מה הם רוצים ממך?"שאלה שוב.
"לנעוץ לי יתד בלב."אמר בפניה,"או יותר נכון,את חרב המתים."
"חרב המתים?"שאלה,"אני זוכרת שקראתי משהו בקשר לזה.."
תגובות (1)
פרק חדש של היפה והחיה.
תגיבו:)