אנג'ל
המשך יבוא..

היפה והחיה-פרק 11

אנג'ל 12/04/2013 825 צפיות תגובה אחת
המשך יבוא..

הנשיקה בין קייל לניקול החלה כנשיקה ענוגה,והחלה מתלהטת לכדי נשיקה לוהטת.
האדרנלין החל מבעבע וזורם ברמות גהוהות בדמו של קייל,הלב שלו החל פועם בקצב חזק מהיר.
משהו בתוכו הלך והתלהט.
"לא.."הוא קטע את הרגע בשיאו,חושף ניבים.
"מה קרה?"שאלה ניקול..
"אני לא מסוגל.."הוא אמר.."אל תביני אותי לא נכון.אני נמשך אלייך בטירוף,אבל.."
"אתה מפחד לפגוע בי.."הבינה ניקול.
"כן."הוא ענה,כשהוא עצמו יודע שזה הרבה מעבר לזה.
"אני אוהבת את לוק..אבל, איתך,אני מרגישה..אחרת. אני מרגישה חיה."היא סיפרה לו.
"ניקול,"הוא נאנח,מתיישב לפתע,מביט הצידה.
"הנשיקה הזו…"היא החלה לומר.
"זו הייתה טעות.וזה אנוכי.אני מתנצל."אמר בפניה,"אני לא רוצה לנצל אותך."
"אף אחד מעולם לא נישק אותי ככה. אני מתכוונת,גם לוק מנשק אותי,אבל לא ככה.לא בעוצמה כזו.
מעולם לא חשתי ככה בעקבות נשיקה."היא אמרה,נרגשת.
קייל הביט בה במבט,מעט מוזר.
"ניקול,אני ערפד.אני עלול לפגוע בך הצורה שלא היית מדמיינת בכלל."הוא אמר בפניה.
"אני לא פוחדת."היא אמרה בפניו.
"הסיבה שהרחקתי אותך ממני ביום שהצלתי אותך היא כי דיממתי.וכשערפד מדמם,הצימאון לדם הופך חזק יותר."הוא אמר.
"אני יודעת שיש בנינו משהו חזק."היא אמרה,"אני בטוחה שגם אתה מרגיש את זה."
"כרגע,אני לא כך כך בטוח במה שאני מרגיש.אני יכול לומר לך שאני מבולבל."הוא אמר.
"קייל,"היא החלה לומר.שהוא שותק,מלווה אותה לחדר.
מאותו רגע,הוא התחיל להבין כי משהו בו מתחיל להשתנות.
הוא הרגיש מוזר,בעקבות,הנשיקה.
אודות,אייך שהוא מרגיש בקירבתה.
"היא עושה לך דפיקות לב."נשמע לפתע,קולה של סאם.או יותר נכון,של הרוח שלה.


תגובות (1)

וואו תמשיכי דחוף :)

12/04/2013 13:07
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך