* נקטר אמברוסו - נקטר מחזק , מעניק כוח לתקופת זמן מסוימת .

אהה .. סליחה שהפרק קצר , אני תשושה ..

היער | דיימונד – פרק 14 : לא .

09/12/2012 700 צפיות 3 תגובות
* נקטר אמברוסו - נקטר מחזק , מעניק כוח לתקופת זמן מסוימת .

אהה .. סליחה שהפרק קצר , אני תשושה ..

גאי , נא להפסיק .
ברור ?

פרק 14 : לא .

אית'ן הביט בדיימונד מדרבנת את סוסה , כירון , בהיסטריה מוחלטת . היא הייתה תשושה כמוהו . רגשותיה סערו . הוא חשש שהיא לא תעמוד בזה . היא יכלה להתמוטט .
הוא הייה עייף . חושיו אמרו לו לעזוב אותה ולברוח – אבל הוא לא מסוגל להשאירה מאחור .
הוא האט את הקצב , בסלידה מוחלטת ממעשיו והתקרב לתיק האוכף של דיימונד . היהירות שלו מנעה ממנו לבצע את התנועה במצפון שלם , הוא היה יכול לברוח משם . הוא פתח את התיק , והתפלל , למצוא שם נקטר אמברוסו * . הנקטר יועיל לו מאוד , במיוחד כרגע . דיימונד הביטה בו מתנשפת , הוא ראה שאינה מסוגלת לדבר . המאמץ הרב שהלחץ השאיר עליה לא איפשר לה . אבל העיינים שלה , העיינים המבועתות שלה , אמרו הכל .
הוא הרגיש את המרקם של הבקבוק המחוספס תחת ידו . הוא חפן את הבקבוק מהר ושלף אותו ברכושנות .
כניסיון אחרון הוא הצליף בכירון , מנסה לדרבן אותו , אך הסוס רק פלט אנקה . מתנשף אפילו יותר . אית'ן נחר בבוז , אירוניה מוחלטת למצב .
הוא קירב את שפת הבקבוק אל שפתיו , נותן לטיפות המרירות לזלוג . הוא נשם בכבדות , לא הייתה לו שליטה מוחלטת על מעשיו – לרכב במהירות ולשתות נקטר מכושף ? קשה מאשר זה נראה .
הטיפות החמימות הציפו את חלל פיו , מעבירות בו גלים של חמימות מחשמלת בעודן יורדות במורד גרונו . הוא הרגיש כוח , עליונות . כאילו לא התאמץ כלל . הוא נשף בהפתעה , שילח את כוחו לזרועותיו ובלע את רוקו , "વ્યવહાર !" שילח בהם . המילה העתיקה שילחה אור ירוק במורד זרועו , שהעיפה את הזאבים הקרובים ביותר אחורנית . הדבר האט את הלהקה , כנראה הלחיץ אותם .
אבל אית'ן ידע שהוא זקוק ליותר מכך . הוא טיפטף עוד כמה טיפות , שנתנו לו את אותה תחושה מעקצצת וחמימה בכל גופו . מיד לאחר מכן , הפעיל את המנגנון בגופו שגורם לו להשתנות .
הוא דחף את המושכות שלו בחופזה אל תוך ידיה של דיימונד , הסתובב אחורנית ושאג .
הוא זינק מגבו של הסוס , וכנפיים לבנות בקעו בקול נפץ מגבו . פיו נהפך ללוע אכזרי , הוא פתח אותו ודאה למטה . שאגתו הדהדה ביער , וגרמה לאיימה לפרוץ בקרב הלהקה . הוא ראה את המבטים המבולבלים ושמע כמה זאבים מייבבים , דבר שרק הזניק אותו לקרב .
הוא היה סוףך סוף , לאחר זמן רב בשבילו , שוב דרקון . הוא חייך חיוך חולני .
כהתחלה , בשביל לעשות קצת רושם , תקף את הזאב המגודל שהכתיב ללהקה את הקצב הרצחני , וזה שעמד בראשם . בהבזק עין מהיר , הבחין אית'ן בעצמות צלעותיהם הרזות מתנוססות בבליטה מעבר לעוריהם האפור-שחור . הרחמים אפילו לא גירדו באפו , לא גרמו לעיינו למצמץ , אלה רק דירבנו אותו קדימה .
הוא תקע את ניביו בחוזקה בראשו של הזאב , קול נפץ נשמע ופרץ דם זלג מבעד לעורו הקרוע של הזאב . הזאב נהם , וחשף את לועו המבהיק . אית'ן נחת על הקרקע , מאבד את היתרונו הגדול , וחבט בזאב בטלפו . בזמן שהזאב נותר המום , זינק אית'ן על גבו , ונעץ את שיניו בגרונו של הזאב , מרגיש את אחיזת החיים של היצור מפרפרת מתחת כובד משקלו .
והזאב מת . זה נגמר לביינתים .


תגובות (3)

נעמי , לאן נעלמת ?
לאן האנשים שמגיבים נעלמו ?..

10/12/2012 06:42

היי, מאמינה שקמתי רק לפני כמה שעות? חחחח
בדיוק נכנסתי לאתר, אני עולה לקרוא =)

10/12/2012 06:44

וואו, כמה שהפרק קצר ככה הוא מדהים, אהבתי את הדרך בה תארת את התקיפה של אית'ן בזאב, רוב האנשים מפחדים להשתמש ביות מידי תאורים של קרב ושל רצח, אבל לדעתי זה מה שהופך סיפור למרתק כי זה מציאותי ומבוסס,
הייתי מופתעת מאד אם אית'ן – היהיר והאכזרי – היה מוותר על הזדמנות להראות את כוחו על הזאב…
הכתיבה מעולה, הקצב טוב ואת ממשיכה לעניין גם אחרי כמה וכמה פרקים של הסיפור, מה שהופך אותך לסופרת מוכשרת מאד!
מצפה להמשך! =)

10/12/2012 06:54
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך