orin green
3 תגובות והמשכתי לפרק הבא.

החיים שמעבר

orin green 08/03/2015 750 צפיות 3 תגובות
3 תגובות והמשכתי לפרק הבא.

ליד השכונה שלנו יש יער. מספרים שכל מי שנכנס לשם, לא יצא בחיים. אבל אני, החלטתי לראות. מה הם החיים שמעבר?

"סתיו, חכי!"
"למה לי לחכות? אין לי משפחה שאני צריכה לשמור עליה ולהיות איתה. אני יתומה וגרה בבית יתומים. אבל לשם אני אברח!"
"אבל… את יודעת, יבואו לחפש אותך!"
"אף אחד לא יהוא לחפש אותי ביער הזה." אמרתי. אמרתי וברחתי לשם. אל היער.

צללית? לא יכול להיות. היער הזה אפל וחשוך….
ולבד.

"מעיין?!"
"כן. לא רציתי להשאיר אותך לבד."
"טוב, אז כנראה נעבור את המסע המטורף הזה ביחד."

בדיוק כשהתחלנו ללכת, שמענו אופניים חורקים, בדיוק כמו של יואב, (הילד שאני מאוהבת בו מבית היתומים) ואז הגיחה מבעד לשיחים עוד צללית מוזרה ו… עם כובע, כמו שלרק יואב יש!

"אל תגידי לי שגם יואב פה!"
"יואב?!" צרחנו ביחד.
"כן. מחפשים אותכן בבית היתומים. אבי ושרה דואגים מאוד."
"ת..ג ת..ג תג.. ממהה.." התחלתי לגמגם. בואו נגיד שהפכתי לשלולית באותו הרגע.
"היא רצתה להגיד שתגיד לשרה ואבי שאנחנו לא באות. אנחנו יוצאות ביחד למסע בריחה."
"אם ככה, גם אני מצטרף." החליט.
"מצטרף?! לא, זה מסע לבנות בלבד"
דרכתי על מעיין. סוף סוף אהוב ליבי רוצה להצטרף אליי (ואליה) והיא הורסת את זה?? אין מצב.
"טוב, טוב." לחשה. "אתה יכול להצטרף אלינו."

אוי לא… עוד צללית?? עכשיו גם אלכסה תבוא????


תגובות (3)

נראה מעניין, אבל היית יכולה להשאיר את השם של הצללית "בצל". שנהיה במתח קצת. יכולת לסיים "עוד צללית??", ככה היינו אוכלים את עצמנו ב-"מי זה? זה מה שהורג אנשים? מה יקרה להם? אוףףף הלוואי שהיא תמשיך!"…..מבינה?
אבל זו עלילת בסיס נחמדה ועם קצת ליטוש אני בטוחה שזה יהיה סיפור נפלא.

08/03/2015 09:22

אהבתי את הכתיבה שלך!
אשמח אם תיכנסי לסיפור האחרון שלי ותתיני בו ביקורת

08/03/2015 13:15

    כותבת122, לאיזה סיפור התכוונת??

    08/03/2015 21:37
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך