החיים של הילה פרק 2
משהו צלצל בדלת .זה היה רון , הוא היה עצבני ועם סכין ביד.
הוא התקרב אלי ובר בא ונתן לו מכות רצח . אחרי כמה דקות הוא הפסיק .
רון קם וברח, בר בא אלי " תרגעי הוא סתם מפגר" הוא אמר
"אני יודעת , מזל שהייתה פה" ונישקתי אותו נשיקה ארוכה שנותנת רצון לעוד.
"בואי לברכה" בר אמר
"אני יחליף לבגד ים" עניתי
"אני מחכה לך שם"
"טוב" אמרתי ועליתי לחדר. לבשתי בגד ים של ארצות הברית וירדתי לברכה שבחצר.
ראיתי את בר שוכב על הדשא עם משקפי שמש. לקחתי דלי ומיליתי אותו מים . התקדמתי אליו בשקט ופשוט שפחתי עליו את המים , והוא קם והתחיל לרדוף אחרי. אחרי כמה דקות של ריצה הוא תפס אותי , הרים אותי כמו כלה וקפץ למים שאני בידיו. בתוך המים שמתי לב לקוביות שלו ובהיתי בהן כמו לא יודעת מה . אחרי 5 דקות הוא קלט שאני שקועה בקוביות שלו אז הוא התחיל לבדוק את הגוף שלי. אחרי 5 דקות הוא החליט שהוא בא אלי , הוא התקרב והפסקתי לבהות , הוא התחיל לנשק אותי וזרמתי. פתאום אני שומעת שמישהו נכנס הביתה. אני ובר יצאנו מהברכה והלכנו לראות מי זה.
כניראה שההורים שלי חשבו שאני לא בבית והם התנשקו ואבא שלי התחיל לגעת באימא שלי.
גררתי את בר לחדר שלי בכל זאת , לא נעים.
שנכנסנו לחדר בר אמר לי " הם עדין עושים את זה"
" כניראה " עניתי
"אני נכנסת להתקלח , אם אתה רוצה יש לי בחדר עוד מקלחת " הוספתי
"איפה" בר אמר
"בוא " עניתי . נכנסנו לחדר האמבטיה , היא ענקית והיא מחולקת ל-3.
"אני מתקלחת באחרונה ואתה פה" אמרתי
"טוב" ענה בר
"יש לך מגבות בארון" אמרתי והוא הלך לקחת. נתתי לו נשיקה והלכתי למקלחת האחרונה . (יש הפרדות של דלתות) נעלתי את הדלת ונכנסתי למקלחת אחרי שהורדתי את הבגד ים.
הייתי במקלחת חצי שעה …אז שיצאתי (לבושה) בר שכב על המיטה. "בואי" הוא אמר. הלכתי אליו ונתתי לו נשיקה .
כנראה נרדמתי כי אחרי 3 שעות בר לא היה לידי אז ירדתי למטה וראיתי אותו מכין ארוחה לנו.
"לא היית צריך" אמרתי
"הייתי" הוא אמר ונישק אותי.
ישבנו ליד השולחן המסודר ואכלנו. היה טעים.
אני ראיתי קופסה אדומה בז'קט שלו.
"מזה " אמרתי
"מתנה" הוא ענה
"אנחנו כולה משחזרנו מהבצפר זוג. זה רק 6 שעות. מתי הספקת לקנות?" אמרתי
"האמת שרציתי להציע לך היום ואלה כבר עשתה את זה במקום" הוא ענה
לקחתי את האייפון שלי והתקשרי לאלה .
" היי " היא ענתה.
"היי " אמרתי
"אני חיבת לך תודה " הוספתי
"על זה שגרמתי לכם להיות זוג?" שאלה אלה
"כע " עניתי
"זה היה רעיון שלו" היא אמרה
"אווו איזה חמוד," אמרתי
"אנחנו באמצע ארוחה …נדבר מחר" אמרתי וניתקנו.
קמתי לבר ובר קם , הוא פתח את הקופסה וראיתי טבעת יהלום ממש יפה. נישקתי אותו נשיקה ארוכה , איזה 10 דקות .
צלצול בדלת הפריע , קמתי לדלת ופתחתי אותה וראיתי את ירדן.
תגובות (1)
זה ממש טוב….
מחכה להמשך!