החיים של הילה פרק 1
"הילה קומי" צרחה אימא מלמטה
"עוד חמש דקות " אמרתי
"את תאחרי " אימא צרחה
"טוב אני קמה" צרחתי
נכנסתי מהר להתקלח שיצאתי לבשתי שורט שחור וחולצה שחורה של בצפר….התאפרתי בקטנה ….ירדתי למטה שתיתי שוקו והלכתי לבצפר….הבצפר דקה מהבית שלי….
הגעתי לבצפר נתתי נשיקה בלחי לאלה שנפגשנו בכיתה….בר הגיע ונתתי לו חיבוק…וירדן צעקה "הינה הזוג הכי עקום בבצפר" אמרתי לבר "אל תתייחס" וחזרנו למקומות שלנו….
טל באה אלי ונתתי לה חיבוק….ורון צעק " הינה זוג הלסביות של בת הספר" לא התיחסנו ….המורה נכנסת …היה שיער אנגלית…היה משעמם ,,..בכל זאת…אני כל חודש בארצות הברית….אחרי השיעור ישר התחיל שיעור מתמטיקה …היה בוחן קל (אני הקבצה א )
בהפסקה הגדולה כל מי ששונא אותי התחיל לצעוק לי " זונה,שרמוטה,אין לך חברים,תראי מה יצא מימך , איך היית מקובלת, מליונרית שחשה " ועוד….(לפני שגרמתי לירדן לבכות אז הייתי מקובלת)
אחרי בצפר בר ואלה באו אלי….העוזרת שלנו הכינה לאכול…עלינו לאכול בחדר שלי…..
"את חייבת לדבר עם ירדן,,,,הייתן חברות מזה טובות ובגללי רבתן" בר אמר
"זה ממש לא בגללך….היא פשוט מאוהבת בך,.,..ובגלל שאתה ידיד טוב שלי היא גרמה לנו לריב….והתעצבנתי עליה " אמרתי …ובר נתן לי חיבוק
אלה אמרה "איזה חמודים אתם למה שלא תהיו ביחד?"
אני ובר הסתכלנו אחד על השני במבט כזה של רוצה להיות חבר שלי….וענינו לה "באמת למה לא"
ובר נישק אותי נשיקה קטנה על השפתיים ….אלה קיבלה הודעה מאימא שלה…"אני חייבת ללכת" היא אמרה…שהיא הלכה בר אמר לי "מהרגע הראשון שראיתי אותך אני מאוהב בך"
"גם אני " אמרתי " והתנשקנו נשיקה ארוכה…..
מישהו צילצל בדלת….זה היה רון ….הוא היה עצבני ועם סכין ביד
(יש לציין שבר הוא מתאגרף הכי טוב בארץ בן גילאים 10-20 )
תגובות (7)
כל משפט שלך מסתיים ככה… (עם שלוש נקודות)
צריך עצירות – נקודות, פסיקים
והכול הלך מהר מדי: היה שיעור אנגלית… ואז היה בוחן במתמטיקה… היה קל… ואז הגעתי הביתה… וגם בר בא…
תסבירי ותפרטי בייחוד בפרקים הראשונים(:
אמרתי שבת דודה שלי הדתיה הגיעה
נשמע סיפור ממש טוב, אבל יש מהו שמחרפן אותי ואני רואה את זה מלא.
תפסיקו להגיד שורט אנשים!!!!
תגידו חולצה, חולצה רפויה, טריקו, צמודה, טוניקה אבל חאלס עם השורט!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אוף אני רותחת מזעם!!!!
קוראים לי הילה ולכן כשראיתי את הכותרת של הסיפור הייתי חייבת לקרוא! ואני לא מצטערת על זה – זה סיפור טוב אבל הייתי מציעה לך כן להתייחס לתגובות שנתנו לך כי זה רק לטובתך! ((:
זה פשוט יפה,
את צריכה לפרט טיפה ולשלוט בסימני פיסוק
סה"כ פשוט מושלם (:
תמשיכי
תמשיכי זה מהמם
המשכתי…..וסליחה שלא התמשתי בסימני פיסוק…..בפרק שהעלתי עכשיו השתמשתי בסימני פיסוק <3