L-O-V-E
שלוש תגובות וממשיכה ;-)

החיים שלי כל יום מחדש :/ פרק שלוש עשרה

L-O-V-E 17/04/2013 866 צפיות 4 תגובות
שלוש תגובות וממשיכה ;-)

מישהו משך אותי מתוך רחבת הריקודים ראיתי גבר כבן 20 ככה עם חליפה מרים אותי למעלה ואני מצחקקת תוך כדי, הוא עשה שיחת פלאפון ושמעתי אותו אומר ״כן היא איתי, אני מביא אותה עכשיו אפשר להפסיק לחפש.״ ואז צחקקתי כמו מפגרת ואמרתי ״אז מה מחפשים אותי חיחיחיחי ״ הוא שתק והכניס אותי לאוטו, חגר אותי והתחלנו לנסוע הגענו לבית הוא הוציא אותי מהאוטו, ואז ראיתי את יואב מתקרב אליו, הגבר מוריד אותי לא הצלחתי לעמוד וכמעט נפלתי אבל הוא תפס אותי והרים אותי שוב אחריי זה יואב בא ולקח אותי משמה, העלה אותי למעלה והכניס אותי למיטה ….
-מנקודת המבט של יואב-
אחריי שהגענו הביתה אחריי הטיסה אשלי ישנה במיטה שלה ואני הסתכלתי טלוויזיה בחדר שלי עבר היום, ואשלי עדיין לא התעוררה הלכתי לבדוק מה קורה איתה וראיתי שהיא לא במיטה, רצתי מהר למטה היא לא הייתה בדקתי בכל הבית ואז צרחתי ״אשלי נעלמה״ מהר אופיר, אורי , אמא ואבא באו.
אבא מהר התקשר לכל השומרים שיש לו שילכו לחפש אותה ואני נשארתי בבית למקרה שהיא תחזור. אחריי שעתיים אני מקבל טלפון מאחד השומרים שאומר לי שהוא מצא אותה והוא נוסע לבית אמרתי לו שבסדר ושיבוא מהר, שמעתי מכונית חונה בחוץ רצתי מהר ראיתי אותו מוציא את אשלי והיא מנסה לעמוד אבל כמעט נופלת, הבנתי שהיא ממש שיכורה והיא ציחקקה לקחתי אותה מהר העלית אותה לחדר שלה ושמתי אותה במיטה והיא נרדמה.
ירדתי למטה השומר ההוא עדיין היה שמה אמרתי לו ״תודה״ ושאלתי אותו ״מה השם שלך?״ הוא ענה לי ״אין בעד מה זאת העבודה שלי וקוראים לי יוסי״ המשכתי לדבר איתו וראיתי שהוא אחלה בן אדם היה כבר מאוחר והוא היה צריך ללכת והוא הלך כל המשפחה בנתיים הגיעהוהלכה לישון אחריי שאמרתי להם שאשלי נמצאה. קמתי בבוקר בדקתי בחדר של אשלי וראיתי שהיא עדיין ישנה.
ירדתי למטה ראיתי את כל המשפחה אוכלת ארוחת בוקר ואז אבא שלי התחיל לדבר ״מה אנחנו עושים עם אשלי שלא תברח ככה עוד פעם?״ עניתי לו ״צריך להצמיד לה שומר כל היום ואני יודעת בדיוק איזה שומר, צריך להצמיד לה את יוסי השומר שמצא אותה אתמול״ ואז אבא שלי שאל ״אוקיי בסדר דרך אגב איפה היא הייתה?״ עניתי לו ״במועדון שיכורה לחלוטין…״ הוא כמעט נחנק ואמר "מה?! היא בת 16 היא לא יכולה לשתות עדיין!!!!״


תגובות (4)

חחח…

17/04/2013 14:29

מהממם !!!!!
תמשיכייי…
אשמח עם תקראי ותגיבי על הסיפור שלי ׳גורל לא צפוי׳ ❤

17/04/2013 21:05

מדהים

17/04/2013 23:46

תמשיכי

18/04/2013 04:04
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך