החיים שלי כל יום מחדש :/ פרק רביעי
למחרת בבוקר קמתי בבית חולים דילן בא לקחת אותי מהבית חולים הרופא בדק אותי ואמר שאני יכולה ללכת התארגנתי החלפתי בגדים ודילן עזר לי ללכת לרכב עלינו לרכב חזרה הביתה ואמרתי לדילן: ״ אני אוהבת אותך״ ודילן שהיה בשוק מזה ענה:״ גם אני אוהב אותך״ והתחיל לשאול אותי איך אני מרגישה ושאלות כאלה הגענו הביתה הוא הרים אותי וסחב אותי לחדר והתחיל לדבר איתי על מלא נושאים ממש התחברנו פעם ראשונה שאנחנו באמת מדברים כמו אח ואחות ומתנהגים למחרת בבוקר קמתי אמא שלי העירה אותי התארגנתי לבית ספר מורן באה אליי ובדיוק כשהתכוונו לצאת החוצה וללכת לבית ספר דילן אמר: ״אני יכול להקפיץ אתכם לבית ספר אם באלכם?״ ענינו לו ביחד: ״ כן״ כנראה שמה שקרה לי שינה ממש את דילן והוא הפך לאח טוב יותר כשהגעתי לבית ספר אמרתי לכולם היי ואז ראיתי את שי ונזכרתי בכל מה שקרה שהוא נישק את עדי הוא ניסה לתפוס אותי אבל בדיוק היה צלצול והלכתי לכיתה התיישבתי במקום שלי ואופיר בא והתיישב הוא שאל אותי: ״ תגידי איך את מרגישה שמעתי שהיית בבית חולים בתרדמת בגלל כמה בחורים שיכורים שהרביצו לך…״ עניתי לו: ״ כן איך אתה יודע לא סיפרתי לאף אחד״ הוא החזיר לי תשובה של: ״ יש לי את הדרכים שלי״ וזה גרם לי לחשוב מי הוא בכלל ומאיפה הוא מוכר? ולמה המלאך התכוון? הרבה שאלות בראש אבל אני צריכה תשובות…
-נקודת המבט של אופיר-
אני לא יכול לספר לאשלי שום דבר הלוואי והיא הייתה יודעת כמה אני דואג לה ומי היא בשבילי….
-נקודת המבט של אשלי-
איך שהלימודים נגמרו חזרתי הביתה ראיתי את דילן וסיפרתי לו כמה מוזר היה אופיר ואני ודילן עשינו סוג של שיחת נפש אחריי זה עליתי למעלה לחדר ונכנסתי לפייסבוק ראיתי בקשת חברות מאופיר אישרתי לו והוא התחיל לדבר איתי:
אופיר לוי: היי מה קורה?
אשלי כהן: סבבה ואיתך?
וככה המשיכה שיחה ואיכשהו היא התגלגלה לשיחת נפש הוא סיפר לי שהוא גר באנגליה ניו יורק ובצרפת אני סיפרתי לו על האימוץ שלי והפכנו לידידים ממש טובים
פתאום אני מקבלת אסמס ממורן כתוב שמה שיש מסיבה היום בערב במועדון אחד והיא שאלה אותי אם אני רוצה לבוא עניתי לה ישר שכן והיא כתבה לי בחזרה שזה בעשר בלילה השעה הייתה כבר שמונה והתחלתי להתארגן התקלחתי עשיתי ביבייליס התאפרתי בקטנה ולבשתי טייץ נעלי עקב וחולצה נופלת. מורן הגיעה ויצאנו למועדון הגענו ראיתי את אופיר באתי ואמרתי לו היי כי אחריי השיחה בפייסבוק הפכנו להיות ידידים טובים הוא הזמין אותי לרקוד איתו והסכמתי רקדתי צמוד איתו והיה ממש כיף הלכתי להזמין לי קולה שתיתי ויותר אני לא זוכרת ממה שקרה בערב…..
-מנקודת המבט של אופיר-
אחריי שהיא שתתה את הקולה היא התנהגה ממש מוזר ונראת כמו שיכורה היא אמרה שהיא צריכה ללכת לשירותים והיא הלכה. אחריי עשר דקות שהיא לא חזרה הלכתי לראות איפה היא וראיתי שאיזה גבר סוחב אותה לתא בשירותים והבנתי ששמו לה בקולה שלה משהו מהר לקחתי אותה משם והסעתי אותה לבית שלה הרמתי את אשלי דפקתי בדלת של הביתה שלה אח שלה פתח לי הוא ראה את אשלי שפוכה סיפרתי לו מה קרה הוא אמר לי לעלות אותה למעלה ופשוט לשים אותה על המיטה שלה ולכסות אותה היא נרדמה מיד הוא אמר לי תודה ואני הלכתי הביתה…..
תגובות (2)
מוושלם!!!
תמשיכייייי…
אשמח עם תקראי ותגיבי על הסיפור שלי ׳גורל לא צפוי׳ ❤
מהמם תמשיכי עכשיו !!!!