L-O-V-E
5 תגובות ממשיכה :)

החיים שלי כל יום מחדש :/ פרק עשרים וחמש

L-O-V-E 09/05/2013 871 צפיות 5 תגובות
5 תגובות ממשיכה :)

הרופא הגיע ובדק את אשלי הוא אמר שהיא סובלת מהפרעות אכילה, בגלל שהיא לא אכלה הרבה זמן ונתן לי כדורים לתת לה הוא גם הוסיף שאני חייב לתת לה לאכול ולראות אותה אוכלת, נכנסתי בחזרה לחדר שלה ראיתי שהיא שוכבת שמה מדברת עם דניאל וצוחקת אמרתי לדניאל ״דניאל פה שניה לפה אני צריך לדבר איתך״ הוא יצא איתי החוצה ואמרתי לו מה שהרופא אמר לי לעשות לאשלי והוא אמר ״וואו אנחנו צריכים לעשות חתיכת בייביסיטר, טוב נו שיהיה אני בטלפון אם אבא מספר לו מה קורה אם אשלי ומתי היא תחזור לחיים שלה ואנחנו לשלנו?!״ חשבתי לעצמי: בתאכלס הוא צודק מאיפה פתאום נפלה עלינו בת דודה חדשה?! ירדתי למטה מהחדר של אשלי ונתתי לה לנוח ראיתי את דניאל והוא אמר לי ״טוב אבא דיבר בטלפון עם דוד שלנו ואמר לו שהוא חטף את אשלי, דוד משה צרח בטלפון והוא לא רוצה לתת את מה שאבא רוצה ואמר לו שהוא יכול להשיג את זה רק בעוד שנה, אז בזמן שדוד משה משיג את מה שאבא רוצה אשלי נשארת אצלנו במשך שנה״ עניתי לו ״שיהיה…״ והלכתי משמה לא היה לי כוח לחשוב עכשיו.
-מנקודת המבט של אשלי-
לא הרגשתי טוב הבטן שלי ממש כאבה לי,פתאום שמעתי קול נפץ וראיתי את דלת של החדר על הרצפה וליאור נכנס פנימה הוא מתסכל עליי יוצא החוצה מהר וחוזר עם אוכל לקחתי ביס קטן וישר הרגשתי יותר טוב ראיתי שרופא נכנס לחדר בודק אותי ויוצא החוצה לדבר אם ליאור בנתיים דניאל נכנס לחדר ואנחנו מתחילים לדבר מתברר שהוא בן 24 גדול ממני בשנתיים וליאור בן 25 הוא התחיל להצחיק אותי ואני ממש צחקתי מזה הוא ממש העלה לי את המצב רוח אחריי זה ליאור נכנס הסתכלת עלי הוא קרא לדניאל החוצה ודניאל ויצא אחריי ליאור, אחריי שהם הלכו הרגשתי ממש עייפה ונרדמתי….
קמתי בערב, היה מאוחר שתי עשרה בלילה ויצאתי החוצה ירדתי למטה וראיתי את דניאל יושב בסלון וליאור במטבח הלכתי למטבח, ברגע שליאור ראה אותי הוא קם הוציא כדור והביא לי מים ואת הכדור ואמר לי לבלוע שאלתי אותו למה אבל הוא לא ענה לי ואמר לי ״פשוט תבלעי״ לקחתי את הכדור ובלעתי אותו, אחריי זה הוא הביא לי אוכל לא רציתי לאכול ואמרתי לו ״אני לא רעבה״ הוא הכריח אותי לאכול הוא התחיל להאכיל אותי כאילו אני ילדה קטנה קמתי מהשולחן ומהר רצתי משמה והוא אחריי הוא תפס אותי הרים אותי והחזיר אותי לכיסא שישבתי בו במטבח ואמר לי תאכלי התחלתי לאכול סיימתי את כל האוכל והלכתי לסלון….


תגובות (5)

תמשיכייי…
שה מהמממם! ובעוד שנה?! מסכנה…
אשמח עם תקראי את הסיפורים שלי D:

09/05/2013 07:40

תמשיכי!!!

09/05/2013 07:59

תמשיכי!!!

09/05/2013 07:59

תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייחיייייי

09/05/2013 08:44

מהמםםםםםם !!!!!!!! אהבתי ממש

09/05/2013 08:59
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך