החיים שלי -הקדמה
אוקיי אז היי אני אנולי (אני יודעת שם מוזר אבל אני אוהבת אותו ) אני בת 14 עוד מעט 15 יאיי … אין לי אחים,אני גרה בראשון לציון ,להורים שלי יש חברה משלהם ,טוב אל עצמי אני יספר עוד בהמשך …
יש לי ידיד טוב אנחנו מכירים מגיל 3 קוראים לו גיא כן אנחנו ידידם די טובים ויש לי עוד ידיד טוב אבל אנחנו מכירים מגיל 6 ושמו דילן .
יש לי 2 חברות ממש טובות אני מספרת להן הכל כולל הכל … חחח … קוראים להן מיקה וקמליה … ואיי אנחנו חברות מגיל צעיר אין אי אפשר להפריד בינינו סוד של מישהי אחת הוא סוד של כולן ,אנחנו כמו אחיות אני מטורפת עלייהם .
מה עוד לספר לכם עליי אני גרה בדירה דיי גדולה,
חבר ?! לא אין לי חבר ..
מראה חיצוני מלאה במקומות הנכונים לא רזה מידי ולא שמנה מידי חברות שלי כמוני … יש לי שיער וחום ועניים כחולות
למיקה עניים חומות ושעיר שחור
ולקמילה עניים ירוקות ושיער שטני .
טוב אני כמו כול הבנות הרגילות אוהבת קניות,מסיבות ולהנות .
החדר שלי ממש גול יש לי ארון ענק , מיטה גדולה , שלחן עבודה , מראה ענקית , שידה ולידה החדר מקלחת משלי =) .
אני לא מפונקת בכלל גם אם זה נראה ככה .
וגם אתם תיהיו בשוק אבל אני בכלל לא מקובלת אני ילדה רגילה בבית ספר ובשכבה .
אהה ושכחתי להזכיר אני רוסיה ,
כן כן בדיוק זה מה שהכי מוזר ..חחח
אני לא מעשנת ולא שותה לדעתי זה סתם הורס את החיים ..
טוב נסםר לכם על גיא … מה לספר לכם , אוווו יש לי הוא ילד דיי חתיך עניים עפורות ירוקות שיער שטני ,קיצר חתיך *~* …
הוא לא בכיתה שלי אבל אנחנו באותה שיכבה .. חשבנו להיות חברים אבל זה לא הלך ולדעתי מזל ..חחח…
וכמובן דילן שיער בלונדיני עניים ירוקות קוביות חתיך *~* אין בת שלא תיתאהב בו ..
טוב לבנתיים ניראה לי מספיק …
ואם לא תגלו עליי עוד בהמשך …
תגובות (2)
שמע מענייין מחכה להמשך
תמשיכיי יפה מאוד