החיים על פי הילה- פרק 2
נקודת מבט הילה:
"שיט, שיט, שיט!!!!!" צעקתי לחלל הריק של החדר שלי ונפלתי על המיטה…
*פלאשבק*
"דניאלוש איפה אתה מא…" אמרתי וקפאתי למראה עיניי…. איך הוא יכול לעשות לי את זה?! ועוד איתה?! חשבתי והתחלתי לבכות. נכנסתי פנימה נתתי לו סטירה ואותה העפתי על הרצפה (ג'ודו בגיל 6 זה משתלם…) ברחתי משם בבכי, נשברתי.
*סוף פלאשבק*
נרדמתי על המיטה…
קמתי למשמע השעון המעורר. השעה הייתה 19:30. צריך להתחיל להתארגן למסיבה שפותחת את השנה הזאתי. רק אני לא יוכל להיות יפה… בגלל אבא… אוף!!!!!!!!!!. שמתי סנדל מהמם עם יהלום עליו. עגילי יהלומים נוצצים גופייה תכלת צמודה עם גב פתוח, ג'ינס קצר, ונראתי מדהים! חבל שאף אחד לא יראה אותי…. שמתי עליי תסווצ'רט והלכתי.
לא היה כיף בכלל… רוב הערב התחבאתי מדניאל בשירותים.
הסתכלתי במראה והורדתי את הסווצ'רט…
נקודת מבט דניאל:
אחרי המסיבה היייתי סקרן ברמות לראות איך נראית הזאתי שבורחת ממני…
התקדמתי לחדר שלה והצצתי דרך החלון. וואו, היא נראית מדהים…. היא מוכרת לי קצת…
מה לעזאזל היא עושה פה?! בגלל זה היא בורחת ממני…
*פלאשבק*
"אם אתה משתפן לי עכשיו אנחנו מחסלים אותה!" אמרה הבחורה "אבל למה בכלל אני צריך לבגוד בה?!" אמרתי בעצבים, היא כל החיים שלי… "כי ככה היא תישבר, מרוב עצבים תריב עם אבא שלה, ומשם הדרך להפעיל אותה פשוטה! אתה רוצה אותה חיה או מתה?בחירה שלך"
תגובות (2)
תמשיכי
תרגישי טוב