החיים בלעדייך| פרק 4
הטיפול החדש של ד"ר זילברג התחיל לפעול, וליה הרגישה טוב יותר, הגיע הזמן ללכת לפסיכולוג.
ליה הלכה לחדר שמעבר למסדרון כפי שהאחות אמרה לה. “ד"ר סוניה מריחנובה פסיכולוגית לילדים ונוער" קראה ליה את השלט על הדלת.
ליה דפקה "יבוא" אמרה ד"ר מריחנובה במבטא רוסי. “שלום אני ליה…” אמרה ליה ולא הפיקה לגמור את המשפט והפסיכולוגית אמרה "כן, כן, היית אמורה לבוא.” הפסיכולוגית הייתה לבושה בבגדים ורודים ושמחים, שערה היה ג'ינג'י, ועיניה ירוקות בהירות.
“טוב, ספרי לי מה קורה" ביקשה מליה הפסיכולוגית.
ליה סיפרה כל מה שהיה לה על הלב בחודשים האחרונים.
לאחר שסיפרה לסוניה שררה דממה לכמה רגעים, נראה כי סוניה מעקלת את כל המידע שקיבלה בשעה האחרונה.
“טוב,” אמרה ועצרה. “אני חושבת שלאחר שתבריאי לגמרי, נתחיל טיפול פסיכולוגי של פעם-פעמיים בשבוע, עד שאני אראה שאת מסתדרת.” אמרה.
תגובות (5)
קרן יקירתי ♥
אין משמעות לזה שהפרק הוא קצר מאחר והוא פרק מקסים אהבתי מאד מאד מאד בתודה רבה ויום פורים שמח ממני בקי ♥♥♥ אגב למה תתחפשי אולי אראה אותך ברחוב ואכיר אותך ?.?.?. קרן את מבינה שאני חומדת לצון זה הכייף של פורים אפשר להתבדח ללא גבול ולכן נאמר "מדוע לא יבוא פורים פעמיים בשבוע? ♂☺☺
אני מתחפשת ל…. פיה…… לא נראה לי שתראי אותי אני גרה ביישוב קטן שכולם מכירים את כולם והבקי היחידה בישוב זו כלבה של חברה שלי……
ןאןן קרן ריגשת אותי כשסיפרת לי שהכלב של החברה שלך שמו בקי ואוו מתה מהתרגשות אז אנא לא תשכחי למסור לכלבלב החמוד ד"ש ממני וחג פורים שמח נכון שלא תשכחי ???
ןאןן קרן ריגשת אותי כשסיפרת לי שהכלב של החברה שלך שמו בקי ואוו מתה מהתרגשות אז אנא לא תשכחי למסור לכלבלב החמוד ד"ש ממני וחג פורים שמח נכון שלא תשכחי ???
היי קרן רציתי מאד לדעת באם מסרת לכלבתה של חברתך ד"ש ממני וחג פורים שמח???? ועכשיו ברצינות את לבטח תהיי פיה מהממת חג שמח מתוקה ובילוי נעים ממני בקי♥♥