הודעת פרישה מכתיבה

סוואגית סלינטור 30/11/2013 989 צפיות 9 תגובות

היושים נשמות החלטתי להפסיק או לעשות הפסקה נחשוב על זה עם לכתוב כי כבר איןתגובות סלש צפיות לסיפורים אז זה סתם מוציא תחשק לכתוב אני לא עוזבת את האתר בכללי רק את הכתיבה סו ביוש.
LOVE YOU


תגובות (9)

מה למה????????????????????????????????????
למה את מפסיקה ליכתוב אני אוהבת את הכתיבה שלך :(

30/11/2013 07:03

חבל לי שאת עוזבת. בכול אופן, זה לא אישי, אבל אני פשוט לא רוצה לקרוא סיפורים שנקראים התאהבתי בערס, או אעעאעאאעאע או סיפורים עם הרבה סימני קריאה. בעני זה מראה על אי מקצועיות ואני מחפשת סיפורים שישבו אותי, יעניינו אותי ובעיקר ישמשו לי כשהראה.

30/11/2013 07:26

הקטע עם הרבה סימני קריאה, זה מכוון גם לשם של הסיפור וגם בתוך הסיפור עצמו

30/11/2013 07:26

את האמת?
התגובה השנייה צודקת!
זה לא מהנה ובטח שלא כיף לקרוא סיפור אם כותרת כזאת. [לא מתייחסת לקוראים אחרים, אלה לסיפור הזה ספציפי]
ואים שגיאות כתיב..
אני לא רוצה שתפרשי, כי את כותבת טוב.
אבל…
בקיצר, תעשי מה שבא ראש שלך!

30/11/2013 07:37

הצצתי בסיפורים שלך, וגיליתי שרוב הסיפורים שלך, הם על ערסים.
אין בכוונתי להצהיר על שנאתי לערסים, זה חסר טעם.
אך אני יכולה להגיד שסיפורים כאלה בדרך כלל ממש רדודים וחסרי פואנטה.
לרובם יש את אותה עלילה.
פרחה ששונאת ערסים, ולתדהמתה מגלה שהיא התאהבה בערס.
וואו, את לא חושבת שמיצנו את הנושא הזה?
לא נתעלם מהעובדה שהסיפור מלווה בקללות מצד הערס,ואם הסיפור ממש רדוד אז הגיבורים של הסיפור גם שוכבים.
בקיצור, זה לא נגדך. את פשוט אחת מכמה בנות שכותבות על אותו נושא משעמם וחופר.
ולדעתי לפרוש מהכתיבה כי אין תגובות זה המעשה הכי מטומטמם שמחבר יכול לעשות.
אולי המחסור בתגובות אמור להדליק אצלך נורה אדומה?
ולדעתי עדיף גם לא להיות מקובע. אם את קוראת כל הזמן סיפורים על אהבה, ערסים וכדומה. זה לא יעזור לך בשיט.
תקראי גם ז'אנרים אחרים, ואני בטוחה שמהם תבוא השראה הרבה יותר טובה לסיפורים חדשים.

30/11/2013 07:38

אני מסכימה עם התגובה השנייה, סיפורים כאלה בדרך כלל מעידים על חוסר מקצועיות וגם, אני לא ממש רוצה להעליב, אבל את כותבת את זה כאילו את רוצה צומי.

30/11/2013 07:58

באמת שאנחנו לא בכוונה להעליב ויש כאלה שרוצים שתמשיכי לכתוב אבל גם על נושאים אחרים,שום דבר מצחיק/מוזר לא עובר בראש,באמת שאני רוצה שלא תפרשי ותמשיכי לכתוב גם על נושאים אחרים.

30/11/2013 08:21

נראלי שטיפה הגזמתן זו דרך הכתיבה שלה וכל אחד ירשום איך שהוא אוהב היא מתחברת יותר לקטע של ערסים אז אולי היא עברה משו בחיים שהיה לה קשה והיא משחררת אותו דרך הכתיבה וככה היא אוהבת בקיצור סוואגית תמשיכי לכתוב כי את כותבת מדהים ותקשיבי רק לעצמך…

30/11/2013 14:29
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך