הוא
בחודשים האחרונים השתנתי.
וסעמק, כן זה בגלל ה"הוא".
אני מניחה שלכולם היה את ה"הוא" או את ה"היא" הזה/הזאת (וכן, חלק ממני מקווה שלכולם יהיה..) שפשוט הגדיר אותכם מחדש, שינה את חוקי המשחק, שינה אותכם. את הלב שלכם.
טוב, שינה אותי בכך שאני כותבת קיטשי, פאקינג כותבת על בחור.
אבל אותו בחור, "הוא", דפק לי את הצורה חח כן מילולית ופיזית.
אתם מבינים אני כבר לא אני.
אני אישה יותר
אני קיטשי
אני דורשת דברים
אני בוכה. מלא.
אני מקנאה
אני פתוחה
אני פאקינג חרמנית אם רק תגעו בי!!
אני מתלוננת..
אז לצערי לפחות הסיפור שלי מתחיל איתו הצורה הקיטשי ביותר. (וי על למה נפלתי לקסמי הקיטישיות). משהו כמו טיול בשדות לאור ירח ונשיקה וכמה חודשים שבהם הייתי הבת 16 הכי מאושרת על פני האדמה. אתם מבינים "הוא" פשוט היה מתאים לי, היינו כל כך דומים. כן. ככה קיטשי. עכשיו הסיפור הזה לא מוביל לסוף רע כל כך. והאמת יש צד אצלי שיחל שזה יקרה, וטוב שאני יוכל להתגבר עליו כי "הוא" מנאיק, אבל לא. כאילו "הוא" מנאיק.. ואנחנו לא כל כך ביחד. אבלל (לא לשפוט) די ירדתי לו היום בים. וטוב, "הוא" דחף לי חח
אז.. היינו ביחד חצי שנה ככה. ועם הזמן כמו בכל מערכת יחסים ניהיה משעמם (יש אנשים שחיים עם זה וזה לא מפריע להם אבל אותי זה התחיל לחרפן!(כן שם בערך אני התחלתי להשתנות) וגם "הוא" לא ממש אהב את זה). ו"הוא" נפרד ממני. לקחתי את זה די טוב כי סיכמנו על ידידים. ולא הרבה זמן עד שהתחלנו לדבר בהודעות שוב, והרבה. הרבה מידי בשביל אקסים. פחות משבוע עד ש"הוא" בא אלי, ושוב היה לנו טיול רומנטי, רק הפעם ביער. והתנשקנו.
הבנו שאנחנו החברים בכי טובים, שאנחנו מרגישים משהו אחד אל השניץ
"הוא" לא רצה לחזור רק בשביל הסקס. אבל הקטע "הוא" לא ממש רצה לחזור.
עכשיו אני מבינה אותו.. אבל אז לא הבנתי וזה שיגע אותי לגמרי, חשבתי יותר מידי.
אז חזרנו להיות ביחד. אך הפעם "הוא" שמר לי אמונים(עלק), "הוא" הבטיח לא לפגוע בי שוב, ושמרנו על הזוגיות בסוד.
זה היה כיף קצת חח אמרנו לאנשים שאנחנו פשוט חברים ממש טובים. לא ממש האמינו אבל שיזדיינו. זה החזיק שניים שלושה חודשים.
זה היה כואב.
כן, אז זוכרים את הקטע שחזרתי עליו . "הוא" הבטיח לי אמונים.. הפר.
ובנוסף, באותו יום הבטיח שלא יעשה את זה שוב. ש"הוא" לא יפרד ממני שוב.. הפר
עכשיו זה מה שקרה.
לילה אחד "הוא" שתה עישן לא יודעת כבר, והייתה ילדה כמובן. מסקרנת. או וואט אוור.. נישק אותה והיה בדיכאון במשך כל השבוע.. "הוא" לא סיפר לי ישר. "הוא" לא רצה לפגוע בי.. "הוא" הסיק לעצמו אני מניחה ש"הוא" לא מגיע לי, ובצדק. וכנראה הבין כי אין לו כוח להיות קבול למישהי, ועוד אותה מישהי ל-9 חודשים.. (מערכת יחסים הראשונה שלי, מערכת יחסים הכי ארוכה ורצינית שלו).
סעמק זה בא לי קצת בבום. למרות שאני חשבתי לפעמים על לחתוך אבל אהבתי אותו יותר מידי..
הוצאתי את זה ממנו.
"הוא" אמר שלא מתאים לו יותר.
שנמאס. (זה הרג)
"הוא" סיפר לי הכל. על הנשיקה.
והקטע השובר שיום אחרי זה "הוא" הלך אליה וחזר לביתה.
לפיו "הוא" רק התנשק איתה שוב, וטוב נפרדנו, שוב. זה עדיין כאב.
הפעם זה לקח שבוע וקצת. "הוא" התקשר. וסתם דיברנו כמו פעם. התגעגעתי עליו. ויום אחרי זה נפגשנו אצל ידיד. ובאותו ערב הזדיינו. זה נשמע רע. אני יודעת.
לא חזרנו אבל. "הוא" לא רוצה כדי ש""הוא לא יוכל לפגוע בי שוב. "הוא" לא מבין שזה עדיין כואב..
אנחנו סוג של יזיזים עכשיו.. ידידים כזה.
אבל יש בינינו תשוקה, רגש, חברות. שמסבכים הכל.
אני כבר לא יודעת מה אני מרגישה עליו. "הוא" פגע בי. "הוא" לא טוב בשבילי. אבל "הוא" החבר הכי טוב שלי. כל פעם ש"הוא" שולח הודעה אני בשמים!! לחבק אותו.. לדמיין חיים ביחד
אבל אנחנו תמיד ניהיה חברים.
סעמק
תגובות (0)