LIAN67
סוף סוף אחרי חודשים שלא הייתי פה אני מעלה פרק , אני יודעת שהפרק לא משהו לקח לי מלא זמן לכתוב אותו היה לי קשה מודה אחרי מלא זמן שלא כתבתי, הרגשתי כאילו אני לא יסיים לכתוב אותו אף פעם . מאחלת לכם יום טוב ודנה אני מקדישה בשבילך את הפרק !! אשמח לתגובות :)

הגבר שהרס את חיי !! – פרק 21 – אחרי כמה חודשים שנעלמתי לכם .

LIAN67 29/11/2014 1141 צפיות 4 תגובות
סוף סוף אחרי חודשים שלא הייתי פה אני מעלה פרק , אני יודעת שהפרק לא משהו לקח לי מלא זמן לכתוב אותו היה לי קשה מודה אחרי מלא זמן שלא כתבתי, הרגשתי כאילו אני לא יסיים לכתוב אותו אף פעם . מאחלת לכם יום טוב ודנה אני מקדישה בשבילך את הפרק !! אשמח לתגובות :)

2011

אני עולה במדרגות כשראשי מושפל לרצפה ודמעות זולגות מרטיבות את חולצתי הלבנה, שומעת את ההד החזק של הנקישות של העקבים .
פותחת את הדלת מורידה את המעיל הארוך מגופי ותולה אותו על הכיסא .
אני מתקדמת למטבח מושיטה את ידי לכוס וממלאה בו מים מרגישה שמישהו עומד מהצד מביט בי במבט קפוא ואפל , מסובבת את מבטי לסלון ונדהמת לראות את וויל יושב ששתיי ידיו נשענות על ברכיו ומחזיק את סנטרו בין אצבותעיו ומביט בי במבט קודר.
מרגישה איך כוסי נופל לריצפה ורסיסיו פוגעים ברגלי ופוצעים אותה . לא חשבתי על הכאב שחשתי כרגע אלא על וויל שיושב בסלון בתוך הבית שלי שלפני רגע ראיתי את הסרטון שלו במשטרה שמרביץ לליאם .
הייתה דממה אף אחד מאיתנו לא פתח את הפה רק הבטנו אחד בשני , מרגישה איך עיניו קוראות אותי כמו ספר פתוח , בולעת את רוקי לא זזה אף סנטימטר .
מרגישה איך עיניי מתחילות שוב פעם לדמוע איך שהסכר התפרץ וכל החצי שנה הזאת רק ניסתי לשכוח אותו והנה הוא, שוב פעם הוא פה חזר נהיה יותר חזק ודומיננטי עיניי זולגות לגופו העליון נהיה שרירי עוד יותר רואה איך שהחצי שנה הזאת עשתה לו רק טוב והזיפים שרק עושים אותו עוד יותר גבר אך הבנתי שזה לא אותו וויל שהכרתי בפעם הראשונה .
משפילה את ראשי לריצפה מביטה לריסיסים של הכוס הרגשתי כאילו זה אני כמו הכוס כולי ריסיסים שלפני רגע הייתה בשלמותה . אי אפשר להחזיר את הכמו שהוא היה פעם ככה אני אי אפשר להחזיר אותי כמו שהייתי פעם . הלב שלי שבור לריסיסי כמו הרסיסים של הכוס .
מתכופפת למטה מתחילה להרים את הריסיסים מהריצפה , מרגישה את הנוכחות שלו מתקדמת אליי עד שאני רואה את נעליים היוקרתיות שלו , מתכופף שביל של בושם נכנס לאפיי , הבושם שקניתי לו ליום הולדת רק עולות לי הזכרונות שלנו ביחד .
ממשיכה להרים את הרסיסים לא שמה עליו כאילו הוא אוויר בשבילי , מתקדמת לפח שבידי כל הרסיסים שאספתי מהריצפה מרגישה איך הוא הולך אחרי גם .
" אליאנה נפצעת ברגל " אמר לי שתפס את זרועי , איך שהקול שלו השתנה קול גברי ומחוספס .
" אני יודע שאת לא רוצה לדבר איתי אבל קודם בואי נטפל ברגל שלך הוא לא נראה טוב " ענה לי שקולו טיפה דואג .
הוא סובב אותי אליו כשידיו מחזיקות אותי במותניי ומקריבות אותי אליו מרגישה איך שכל הכעס והזעם שלי רק יורד יודע איך להרגיע אותי .
הוא מביט בעיניי ואחר כך בשפתיי כשהוא נושך את שפתיו התחתונה ומוציא אנחה קלה .
מושך את ידי לסלון ומושיב אותי על הספה כשבידו עזרה ראשונה .
מתיישב בכבידות על הספה ומקרב אותי אליו כשרגלי מוחזקת בידיו החסונות ומביט בה כשפניו מקומטות טיפה מתוצאה שנגרמה לי .
" אליאנה זה יכאב לך טיפה תתפסי בחולצה שלי ותמשכי מתי שזה יכאב לך " ענה לי ומביט ביי כשפניי מראות את הפחד שבי , קיפל את הגינס למעלה טיפה תפס את הפינצטה ביד אחד וביד השניה בצמר גפן שמילא אותו באלכוהול .
וברגע אחד הרגשתי איך שהפינצטה נכנסת לעורי וצובט אותה בכאב מושכת את חולצתו ומקמטת אותה בחוזקה שנאנקת בכאב ועיניי דומעות .
" ווילל " נאנחת בכאב ונושכת את שפתיי התחתונה .
"הנה זהו אני מסיים " ענה ליי ששם פלסטר ומתחיל ללטף את האזור הפצוע. מרגישה את צמרמורות מהליטופים והנגיעות שלו .
" מה אתה עושה פה ? " שאלתי אותו בקול חלש .
" חזרתי אליאנה כמו השבטחתי לך " אמר לי ומביט בי בעיניו הכחולות שלו שתמיד היפנטו אותי .
"הבטחת ? וויל עבר חצי שנה מאז שאמרת לי שאתה נוסע לכמה ימים ואתה חוזר "
"אני לא יודעת מה עשית שם אבל ביגללך שכבתי במיטה חצי שנה ובכיתי ביגללך כמו ילדה בת 8 שלא קיבלה סוכריה " צעקתי לעברו מרגישה איך שהכעס והזעם מצטבר ומתחילות לעלות .
"אליאנה אני יודע ואני ממש מצטער " ענה לי בקול רגוע וקירב את ידו שנגע בלחי נתרעתי מימנו קמתי מהספה שחד כאב פילח אותי מי שום שהזזתי את הרגל הפצועה .
"מה זה אני יודע ?! , רגע שאני יבין עקבת אחריי ? הבאת מישהו שירגל אחרי ?? בזמן שהיית בנסיעות " עניתי בצעקה והדגשתי את המילה נסיעות במרכאות .
"אלי.. " קרא לי אך קטעתי אותו " שום אליי פה לא יהיה , איך בן אדם שאתה אוהב פשוט יום אחד הלך ולא חזר אחרי חצי שנה אתה חוזר כאילו החזירו אותך מהאדמה שבלעה אותך אומר ליי שעקבת אחריי כל החצי שנה הזאת , אני חוזרת כרגע מהמשטרה כי אני רואה את ח ב ר שלי מרביץ לידיד טוב שעזר לי לחזור לשיגרה שלי " צעקתיי הרגשתי איך שכל הזעם והכעס שלי מתפרץ ודמעות מתחילות לדמוע מהעצבים והאכזבה מימנו .
מביטה בו שותק לא מפעיל שום רגש כאילו כל זה לא קרה ביכלל כאילו אני מדמיינת את כל זה .
"אליאנה על ליאם הזה אני לא ישתוק את מבינה אותי ?! " ענה ליי בקול תקיף ומביט בי בעינייו שמתמלאות בשינאה כלפיו .
"אני יודע שכל זה מוזר אבל חזרתי ולראות את חברה שלי מתנשקת עם הבן זונה הזה , זה לא יעבור בשתיקה ! " צעק לעברי והתקרב אליי עד שאפינו נוגעים אחד בשני וידיו מחזיקות את מותני בחוזקה עוצמת את עיניי בפחד נבהלת מכל העניין הזה .
"את בגדת בי אליאנה " אמר בקול חצי שבור , " לא האמנתי שתעשי את זה " ענה לי כשפתיו נוגעות בשפתיי .
"ווי..ל " גמגמתי את שמו .
"הוא נישק אותי לא התכוונתי להיות איתו בשום צורה אני עדיין אוהבת אותך עד כאב אבל אתה לא אותו בן אדם " אמרתי שקולי צרוד מצעקות פותחת את עיניי רואה איך עינייו זועמות עוד יותר .
"השתנת וויל " יבבתי כשעינייו עדיין מביטות בעיניי , " לא לא אליאנה אני אותו אחד אני פשוט בן אדם עצבני " ענה ליי בקול רגוע כשידו מלטפת את פניי ברכות ובשלווה .
"אליאנה אני לא יכול בלעדייך " כשאפו מוחץ את אפי ושפתיו נוגעות בשפתי מקרב את גופי אליו ונותן נשיקות קטנות על פניי עד שנוגע בשפתיי ברכות מתחיל בעדינות ונהפך לתשוקה וללהט שגער בו , הרגשתי איך לשונו נכנסת לפי ונהפכת לאגריסיבית .
ידיו ליטפו את גופי וידיי מלטפות בגסות את שיערו שארך , ידיו נכנסו מתחת לחולצתי ועבירות אצבעות כל אורך בטני מרגישה את הרעידות והאנחות יוצאות מפי עוצמת את עיניי ששפתיו מנשקות את צווארי בלהט .
"אליאנה את לא מבינה עד כמה שהתגעגעתי לנשיקות שלך , לליטופים שלך , אני פשוט צמא אלייך מרוב אהבה כלפייך ." ענה בקול צרוד כשמביט בעיניי . אני מביטה בו מבינה עד כמה שהייתי צריכה אותו ליידי אבל הוא פגע בי כלכך אני לא יכולה להשלים עם זה שהוא הרביץ לליאם הידיים שמלטפות אותי ומרגיעות אותי הם בסך הכל ידיים אלימות הוא בעצמו אלים בכל דבר .
דחפתי אותו קלות " וויל זה לא יקרה " מביטה בו , " אני לא יכולה להיות איתך אני מצטערת " עניתי כשקולי חנוק מבכי .
"מה זה ?! " צעק וויל והפיל את המנורה שעמדה ליידנו .
"אני לא מוכן לקבל את זה אליאנה את מבינה ?! לא מעניין אותי מה את מרגישה ומה את חושבת " ענה לי וויל בקול אפל .
"אתה מפחיד אותי " עניתי וצועדת אחורה . הוא מתקדם אליי " תעוף מי פה וויל !!! אתה בן אדם אלים אני שונאת אותך " צעקתיי כלכך חזק הבטתי בעינייו הזועמות ומפנה את מבטי לידיו שהתכווצו כמו אגרוף .
מרגישה איך שוויל מרים את ידו כלפיי וסוטר את הלחי בחוזקה שגורם לי ליפול לריצפה ומביטה בו המומה .
"את שלי אליאנה את לעולם לא תלכי מימני " ענה ומביט בי שעיניו מתמלאות בכעס.


תגובות (4)

אווו אבל אני רוצה אותם ביחד ולא אכפת לי מה יקרה:(
תמשיכיי דחווף אני לא מאמינה שנעלמת לכולכך הרבה זמן !!
אמרת שיש לך גיוס, טירונות זה רק חודש :(((
כמעט חצי שנה עברה מאז !!
התגעגעתי אליך ♥

29/11/2014 15:15

תמשיכי

29/11/2014 19:23

דנה כןן אני יודעת לא יכלתי אני באמת עוקה הצבא הזה שיגע לי את השכל .
אני באמת מקווה להשתדל לכתוב פרקים כי אני מתה לסיים את הסיפור הזה וביגלל זה רציתי שאת תכתבתי איתי פרקים ♥

29/11/2014 20:01

אין בעיה רק תשלחי לי הודעה [email protected] !!

29/11/2014 21:20
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך