הגבר שהרס את חיי !! – פרק 14
2010
פקחתי את עיניי הרגשתי איך הקרני השמש נכנסות מחלון לכיווני , הסתכלתי על החדר ורואה שאני נמצאת בחדר שלי בבית שלי בישראל .
התרוממתי מהמיטה , שומעת רעשים חזקים מהסלון . יורדת למטה ורואה את אימי שוכבת על הריצפה עם כתם ענק של דם על החולצה . עיניי נפקחו , הרגשתי איך ליבי פועם בחוזקה לא הבנתי איך זה קרה , מה קורה פה ?
" אלי שלייי " אמרה לי בקול חלש וצרוד הושיטה את ידה לכיווני . " אמאא " אמרתי ורצתי לעברה הרגשתי איך הפאניקה משתלטת עליי , איך ידיי מתלכלכות מדם של אימי שמנסה לעצור את הזרימה של הדם .
"אליי אני מקווה שאת שמחה עם ההחלטה שלך , שנשארת בלונדון עם וויל ולא לחזור אליי ולאחיך " אמרה לי בקול חלש ומוציאה כמה אנחות של כאב . הבטתי בה הרגשתי איך הלב שלי מתרסק לרסיסים ועיניי שמתמלאות בדמעות .
" אמא לא לא , אני חוזרת הבייתה אלייך " אמרתי לה ומייבבת בבכי . החזקתי לה את היד בחוזקה " אמא תשארי איתי בבקשה " צעקתי לעברה .
"אליאנה על טעויות משלמים " אמרה לי והביטה בעיניי הירוקות הנפוחות מבכי .
" אמא אל תשאירי אותי לבד !! " אמרתי לה בכאב , " את כבר השארת אותי לבד אליאנה " ענתה לי בכאב , הרגשתי איך הרגשות אשם אוכלות לי את הלב וכלכך הצטערתי שעזבתי את אימי לבד ונשארתי עם וויל בלונדון . הבטתי בה מנסה לעצור את הדם אך רואה איך עייניה נסגרות לאט לאט .
" אמאאא לאאאא !! תפקחי את העיניים " צעקתי ומתחילה לנער את גופה הכבד , " אמא אני אוהבת אותך , בבקשה לא אל תעשי לי את זה " צעקתי ומחבקת אותה , מנסה למצוא את הדופק .
פקחתי את עינייי במהירות , הרגשתי איך עיניי מתחילות להתמלא בדמעות וגופי רועד , הסתכלתי לעברי וראיתי שאני נמצאת בלונדון בחדר שלי " אליאנה " אמר לי וויל וליטף את ראשי בעדינות , " אלייי מה קרה ? " שאל אותי בדאגה והצמיד אותי אליו כך שראשי נצמד לחזה שלו . " וויל " לחשתי לו , התחלתי לבכות נבהלתי כלכך חשבתי שזה כל זה אמיתי שאמא שלי באמת מתה לי בידיים ורק מאשימה אותי שהשארתי אותה לבד ולקחתי החלטה מטופשת .
" וויל היה לי סיוט !! " אמרתי לו וממשיכה לבכות ומרטיבה את חולצתו . הוא תפס את פניי בשתי ידיו כדי שאני יביט בעינייו . הסתכלתי עליו ראיתי איך שהוא מודאג ועניוו מתרככות בעצב " אלי זה רק היה סיוט , הכל בסדר אני פה " אמר לי וליטף את פניי ברכות והצמיד את שפתו למצחי ונישק אותה נישקה חמה ועדינה .
ישבנו ככה 20 דקות כשהוא מרגיע אותי בליטופים ונשיקות אך לפתע התנתקתי מסביבו ורצתי אל הפאלפון להתקשר לאמא . " אליאנה מה יש לך ? " שאל אותי שחיפשתי את האייפון בחדרי . " וויל אני רוצה להתקשר לאמא שלי " עניתי לו בזמן שהתחלתי לבלגן את חדרי " נו איפה זה ?! " שאלתי בעצבים , " הנה אלי " אמר לי הסתכלתי עליו ראיתי שהוא מצא אותו על המיטה . תפסתי את הפלאפון והצמדתי אותו לאוזני הרגשתי איך ידיי רועדות, לא היה לי אכפת שהשעה הייתה מאוחרת רק רציתי לוודא שהכל בסדר איתה .
" הלווו אלי , הכל בסדר ? קרה משהו ? " שאלה אותי בקול חלש ומודאג בטח הערתי אותה משינה . " לא הכל בסדר אמא , איך את ? מה שלומך ? איך את מרגישה ? קרה לך משהו שלא ידעתי ? " זרקתי לעברה מיליון שאלות בזמן שוויל תפס אותי והושיב אותי עליו וליטף את גבי . " אצלי הכל בסדר אלי , אני חושבת שאצלך זה לא אני צריכה לדאוג מי זה " ענתה לי בדאגה , " לא לא הכל אצלי בסדר , פשוט הרגשתי שאני חייבת להתקשר ולברר איתך שאם את בסדר " אמרתי לה בזמן שהחזקתי את ידו של וויל ושיחקתי באצבעותיו .
" אליי באמת שהכל טוב אצלי " אמרה לי וצחקה טיפה , הרגשתי איך הפאניקה יורדת ושהלב שוב פעם חזר לתפקד כמו שצריך . " יופי אני שמחה אמא , טוב אני לא יפריע לך כנראה שהערתי אותך מהשינה " אמרתי לה בחיוך " כןן את לא נורמלית ילדה יפה שלי , לילה טוב " ענתה לי בחיוך , " אהה אמא , רציתי להגיד לך שאני אוהבת אותך " אמרתי לה בזמן שרצתה לנתק " גם אני אוהבת אותך יפה שלי " אמרה לי .
ניתקתי את הפלאפון והצמדתי אותו לחזה שלי וחייכתי את החיוך הענק שלי . הרגשתי איך האבן נפלה לי מהלב .
הוא הביט בי לכמה שניות בזמן שהייתי במחשבות על אימי והחזקתי את הפלאפון חזק . " מהה ? " אמרתי לו מבולבלת לא מבינה למה הוא מסתכל עליי .
" אני מסכים עם אמא שלך בשני דברים " אמר לי באוזן חלש בזמן שישבתי עליו מול פניו וכרכתי את ידיי בצווארו . במה אתה מסכים עם אמא שלי ? שאלתי אותו וחייכתי חיוך ממזרי והצמדתי אותי אליו . " לא עכשיו לא באלי להגיד לך " אמר ליי והחזיר לי חיוך ממזרי .
" התקרבתי אליו " אתה בטוח ? " שאלתי בקול סקסי וחלש ליד האוזן שלו והתחלתי לנשק את צווארו בנשיקות חמות ועדינות . התחלתי ללטף את גופו השריר בעדינות ולאט בזמן שנמנשקת את צווארו מידי פים מסיטה את מבטי לעברו ורואה איך שהוא מתענג על כל רגע ורגע ועניו נעצמות מתוך אינסטיקט , " עכשיו אתה בטוח ? לחשתי לו שוב ששפתיי נוגעות בשפתיו כשעיניו מביטות בעיני . " אלאינה " לחש לי בקול צרוד " את מטריפה אותי ?! " אמר והוסיף את דברו .
" אז אתה מוכן להגיד לי ? " שאלתי אותו , " כן בתנאי אחד ? " אמר לי בזמן שהצמיד אותי עוד יותר חזק אליו " ומהו ? " שאלתי בזמן שעיניו מביטות בשפתיי בלהט .
" אהה , אתה רוצה את זה ? " שאלתי בזמן שהצבעתי עם ידי לכיוון שפתיי . והוא הנהן ונשך את שפתו התחתונה . " אתה לא תקבל " עניתי לו וצחקתי . הוא הסתכל עליי כשפניו זועפות ועצבני ותפס את ראשי חזק וקירב אותי אליו , " אליאנה את שלי ואף אחת לא מסרבת לוויל " אמר לי בקול רציני . " וויל את… " באתי להגיד אך הוא קטע אותי בכך שהוא הצמיד את שפתיו לשפתייי ונישק אותיי נשיקה כלכך אגריסיבית , הרגשתי איך לשונו נכנס לפיו ומכניס את ידיו לתוך החולצתי מתוך להט ותשוקה נוצר בנינו , הרגשתי איך לשנינו אין אוויר . " וויל " אמרתי בזמן שמנשקת אותו כמה פעמים על שפתיו , " מה ? " אמר לי בזמן שניסה לנשק אותי שוב פעם אך עצרתי אותו עם האצבע של שפתיו .
" לאחר שקיבלת את מה שרצית , עכשיו תורי לקבל לא ? " שאלתי אותו
" נו טוב , יש שני דברים שאני מסכים עם אמא שלך " אמר לי כשהוא הביט בי בעיניו הכחולות שתמיד הוא מהפנט אותי . " נווו ומה הוא ? " שאלתי אותו סקרנית ומחכה לתשובה .
" טוב הדבר הראשון שאת באמת לא נורמלית " אמר לי וקרץ לי הבטתי בו ולא מבינה למה הוא המתכוון אך הבנתי מהר מאוד למה הוא רמז בכך שהוא חייך את החיוך הממזרי על מה הקטע "הלא יפה " שעשיתי לו שרציתי להוציא מימנו דברים ועל הקטע של אמא שלי .
" והדבר השני הוא זה שאת באמת בחורה יפה אליאנה " אמר לי וקירב אותי אליו , הרגשתי איך לחיי אדומות " אווו אלי את מסמיקה " אמר לי וחייך , " דיי תפסיק " אמרתי לו ונתתי לו מכה בראש .
" טוב אפשר להמשיך את מה שהיה לנו פה " אמר ליי וחייך את החיוך הפלרטטני שלו .
" לא " עניתי ודחפתי אותו . הוא הסתכל עליי במבט עצבני " אליאנה חבל שאני יקום עליך " אמר לי בקול אפל וקם לעברי בזמן שהלכתי אחורה וגופי נגע בקיר שמאחורי לא היה לי לאן ללכת . הוא הגיע לעברי ושם את שתי ידיו על הקיר בכך שהוא לא יכל לתת לי לברוח מימנו .
" אמרתי לך להזהר מימני " אמר לי שאפו נוגע באפי , חייכתי לעברו וחיבקתי אותו חזק
" אליי מה יש לך ? " שאל אותי וצחק בזמן שחיבק אותי בחזרה .
" לא יודעת אני מרגישה בטוחה איתך " עניתי לו
" גם אני אלי שלי " אמר לי וחיבק אותי עוד יותר חזק .
תגובות (4)
מההמממםםם!!!
אני אהבתי ואני נשבעת לך שאם ב2014 הם לא ביחד אני הורגת אותך !!
תמשיכי !!
אני לא מבינה אז איך לעזאזעל הוא שונא אותה עכשיו אם הכל היה יפה בניהם למהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה??????????????……
אני מאוהבת בוויל ובו זמנית שונאת אותו!!!!!!!!!!!
תמשיכייייייייייייייייייייייי
חחחחחחח חכו יש עוד הרבה זמן לזה :)