הבת של השטן פרק 4 ("החלום ") ^_^
אבריל התיישבה במושב שלה ליד החלון וחיכתה לתחילת ההמרה .
בין כאבי הראש לכאבי הבטן אבריל הפילו לא שמה לב שהיא נרדמה . אך לצערה הפעם לא היה לה מזל והיא חלמה את אחד החלומות הגרועים ביותר שלה .
אש בערה מסביבה אך למרות זאת היא הרגישה רק קור .
האש הייתה בצבע אדום וכתום וצהוב אך גם בירוק וכחול וסגול .
אבריל הכלה לרוץ בין הלהבות בחיפוש אחר יציאה או מישהו שיוכל לעזור .
פתאום צף מול עינייה כדור אור קטן ולדן שללא ספק לא היה קשור כלל לתפאורה שעטפה אותה .
"בבקשה חכה …" היא קראה לכדור ."בבקשה …" קולה היה מעומעם כאילו היא נמצאת מתחת למים .
היא המשיכה לרוץ אך ככל שהתקרבה כך הכדור התרחק .כאילו גם הוא לא רוצה להיות בחברתה .
"עצרי במקומך ילדה מקוללת " קרא קול גברי ומפחיד .
זה לא יכול להיות ,חשבה אבריל בליבה .היא זיהתה את הכל הזה מחלומות שחלמה עד שהייתה קטנה .
"זה יכול להיות וזה קורה את רכושי עכשיו חיזרי " פקד עליה הקול .
"היא לא תחזור עכשיו עזוב אותה "עכשיו נשמע קול נשי שבקע מאותו כדור לבן .
"מדוע שהעזוב אותה ? היא רכושי והיא שייכת לי " אמר הקול הגברי בלגלוג .
"כי כך אמרתי " אמר הקול הנשי בפשטות .
לפתע הכדור הלבן התרחב וגדל והכיף את כל העולם הבוער .
כל אותו הזמן אבריל הייתה משותקת וניסתה להיזכר מה אומר לה הקול המרושע .
"אל תחשבי על דברים כאלה ילדתי " אמר הקול אנשי שהיה רך להפליא עכשיו .
"בקרוב תצטרכי לעמוד מול קשיים רבים שיציב בפניך אביך, הוא לא ירפה עד שיסיג אותך .אבל אני בטוחה שתצליחי לעמוד מולו " קולה של האישה נשמה רך ,חם ו… אימהי ?
"אני כל כך מצטערת על מה שהיית צריכה לעבור ו…. אני גאה בך " אבריל לא ראתה את הדמות אבל איך שהוא היא ידעה שהיא מחייכת .
"בהצלחה ביתי " במילים אלה העולם הלבן התפוגג ואבריל התעוררה במושב המטוס שלה .
"כולם להדק את חגורות הבטיחות אנחנו נוחתים אירלנד " קרא קול רך של דיילת .
אבריל הביטה מבעד לחלון ונדהמה .
בכך ימיי חייה היא לא ראתה נוף כל כך יפה וירוק כמו עכשיו .מדי פעם בצבץ בית קטן שנראה שלו המקום נראה מושלם .
אולי המקום הזה לא כל כך גרוע ,חשבה אבריל בליבה .
תגובות (6)
סולחים לך ופרק מעניין ^^
לא שמתי לב כשהעלת את הפרק הקודם…
חח אז קראתי אותו קודם ורק אז ניגשתי לקרוא את זה..
תמשיכייייי
תמשיכייייייייי!!!!!!!!!
המשך
תמשיכייייייייי
תמשיכייייייייי
פליז איזה סיפור מהמם וכתיבה מדהימה
חולה עלייך