זאת עם המשקפיים P:
טוב הפרק יצא די צולע וזאת הבעיה יש לי סוף לסיפור אבל אני צריכה אמצעה בכל מקרה עם משהו יכול לעזור אני באמת אשמח זה ממש חשוב לי ^_^

תודה מראש לעוזרים :))

הבת של השטן פרק 20 (הידד עד עשור ) ^_^

זאת עם המשקפיים P: 07/11/2013 2009 צפיות 7 תגובות
טוב הפרק יצא די צולע וזאת הבעיה יש לי סוף לסיפור אבל אני צריכה אמצעה בכל מקרה עם משהו יכול לעזור אני באמת אשמח זה ממש חשוב לי ^_^

תודה מראש לעוזרים :))

דיוויס עזר לאבריל לטפס על טינקרבל .
"תוריד אותי …. היא יותר גבוהה ממה שהיא ניראת " צווחה אבל היה מאוחר מידי דיוויס כבר עלה על הוק .
"בואי אחרי זה לא מפחיד את … רק צריכה להתרגל " הוא לקח את המושכות של טינקרבל בזמן ששני הסוסים צעדו באיטיות זה לזה זה ואבריל חיבקה את צווארה של טינקרבל ועצמה את עינייה .
"אנחנו כבר דוהרים את יודעת " היא לא ענתה אבל אחרי רגע קצר של שתיקה היא פקחה עין אחת והרפתה מעט מצווארה של טינק .
דיוויס הרים את ראשו הרגיש את הרוח הקריקה על פניו וראה לפניו את קו הדשה היקור מתחבר עם קו השמיים הכחולים .
פשוט מושלם .חשב חייך לעצמו .
הוא פרא את רעמתו של הוק בעוד הסוס שהיה מאושר מהרגיל צהל מעט מתוח .
"הייי אבריל הם רוצים לרוץ . מה את אומרת ?" שאל . אבריל כבר פקחה את שתי עינייה אבל עדיין כמעט חנקה את טינקרבל .
"אני לא רוצה לרכב " היא יבבה .
דיוויס הביט בה ,היא נראתה כל כך מפוחדת ,לפי הסיפורים שהוא שמע עליה היא הייתה אמורה לרצות לרכב מהשנייה הראשונה שהיא נחתה בארלנד .
היא נראתה כמו ילדה קטנה עייפה ומפוחדת . ילדה שגרמה לו להרגיש מוזה ,לשכוח מהצרות שלו וממה שמחכה לו בבית , ילדה שגרמה לו לרצות להתמסר רק לה . להיות רק איתה .
"אבריל בואי נרכב זה כיף "הוא חייך עליה חיוך כנה .זה באמת היה הדבר הכי כיפי שהוא עשה אי פעם ,זה היה כמו לעוף ,כשדיוויס רכב הוא הרגיש … חופשי .
אבריל בחנה את פניו .
"אני … אני אנסה " אמרה בקול שקט . דיוויס שמח אבל במקום להראות את זה הוא פשוט שלח עליה חיוך קטן .
הוא מסר לידייה את המושכות של טינקרבל והיא תפסה אותם וחיכתה את תנועת ידיו של דיוויס אפילו בלי שהוא אמר לה לעשות זאת .
"אוקיי נתחיל ברכיבה איטית "הוא אמרה . היא הנהנה .
וכך היה הם התחילו לאט ודיוויס ראה את המתח על פניה של אבריל כל שריר בגופה היה מטוח במוחו עלתה השאלה עם גם הוא היה נראה ככה בפעם הראשונה שהוא רכה .
לאחר שהיו קרובים לאמצע השדה שדיוויס התחיל להגביר את הקצב הוא לא ממש שם לב על אבריל אבל הוא ידע שהיא מאחוריו .הוא דהר מהר יותר ויותר .
"דיוויס אני פה " זו הייתה אבריל שדהרה לצידו פתאום אבל המהירות שבה הוא דהר הייתה מהירה מידי למתחילים . הוא הביט בה ,היא נראתה מאושרת .
אבריל תעצרי זה מהר מידי " הוא צעק ועצר את הוק .
היא לא נעצרה .
"אבריל אני רציני תעצרי " עכשיו היא שמעה אותו , היא הפנתה את ראשה לאחור . טינקרבל נעצרה ואבריל ,שלא שמהה לב להתרחש התעופפה מהסוסה ונחתה על אדמת השדה .
דיוויס לא חשב על שום דבר מלבה הוא רץ עליה הכי מהר שהוא יכל משאיר את שניה הסוסים המבוהלים באמצעה השדה הירוק .


תגובות (7)

תמשיכי ואין לי מושכ לרעיון

07/11/2013 09:19

Love it so much
הסיפור שלך מזה מהמם!!
תמשיכייי

07/11/2013 09:21

תמשיכיייייייייייייי

07/11/2013 09:31

תמשיכייייייייי!!!!!!!!!

07/11/2013 09:39

תמשיכייי

07/11/2013 09:44

אבל איך אני ימשיך עם אני לא יודעת איך ??

07/11/2013 12:17

אני אוהבת את הסיפור!
תעשי משהו עם אבא שלה, שהוא רודף אותה יותר בחלומות, משהו עם דייויס והחבר שלו. בקיצור אם את צריכה עזרה את מוזמנת לפנות אלי

07/11/2013 14:14
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך