הבת של השטן פרק 19 (חלק 2 )
מאירועי החלק הקודם ….
"אבא שלי … הוא ברח מזמן ,שהייתי בן שלוש או ארבע " הוא מאר בקל שקט להחריד " מאז אמא שלי התמכרה לשתייה ,היא הייתה משאירה אותי עם אחותי לימים שלמים בלי לדאוג לנו כמו שאמא אמורה לדאוג לילדים שלה . היום היא אמרה לי שהיא רוצה להרשם לגמילה הייתה מאמינה " הוא צחק צחוק נטול הומור …..
אבריל לא ידעה מה להגיד ,החיים שלה היו סיוט אחד ממושך שלא לדבר על העובדה שהיא גילתה שאביה הוא השטן ושהיא יכולה לקרוא מחשבות , אבל דיוויס לא נראה כמו אדם שמתאים לא לסבול .
"אני … אני מצטערת ששאלתי " אמרה כאילו שזה באמת עזר .
"זה בסדר הרבה זמן שלא דיברתי על זה ,אפילו לא עם זואי .אני מרגיש יותר טוב " הוא חייך עליה חייך חמים ועצור . "הטיפול בהוק ובטינקרבל עוזר לי להתגבר ,להדחיק " הוא נתן להוק נשיקה על האף והוא בתגובה צהל מאושר .
"סוס טוב " צחק דיוויס .
אבריל הביטה בו ,כל כך עצוב ומאושר בו זמנית . היא פשוט הביטה בו ולא אמרה מילה ,לטשה בו עיניים .
" רוצה שנצא לרכוב ?" הוא שאל אחרי שתיקה של רגע .
"אני לא יודעת לרכוב …. והסוס בזה שונא אותי " אמרה .דיוויס רק צחק .
"את תרכבי על טינקרבל היא הסוסה הכי ידידותית שפגשתי היא ממש נחמדה " הוא חייך . "בואי אתני לי את היד " הוא לא חיכה לרשות ממנה ,דיוויס אחז בידה של אבריל וקירב אותה בזהירות אל הסוסה החומה שעד כה הייתה בשקט מופתי . אבריל לא זזה אך גם לא נרתע .
טינקרבל ריחרחה את ידה של אבריל באפה הרטוב וקירבה אותו אליה .אבריל הרגישה את תחושה הקרירות וחייכה .
"רואה טינק היא הכי הכי " חייך דיוויס שעמד קרוב עליה דע שהוק צהל במחאה . "גם אתה בסדר אחי" הוא גחך וחיבק את צווארו של הוק .
"אבל …. זה שאני יכולה ליגוע בה לא אומר שאני יכולה לעלות עליה " מחטה אבריל .
"זה קל " אמר דיוויס ורץ לכיוון לא מוגדר .
תגובות (6)
השעה עכשיו היא תשע וחצי.. למה שאני אלך לישון מה אני בת עשר?
חחח תמשיכייייייייייייייייייייייי
חחחחחחחחח לא יודעת אני פשוט מציינת עובדה חחחחחח זרמי XD
תמשיכיי
מה יש לי ללכת לישון עכשיו? ואני בודקת את האתר הזה הרבה….
אני ממש אוהבת את הסיפור שלך
שדייויס יעשה משהו כבר!
הוא לא יכול כי ריין שם עין על אבריל חחחחחחחחחחחחח בנים לכי תביני חחחחחח XD
תמשיכייייייייי!!!!!!!!!