הברבור הלבן פרק 31

Bloddy bomb 20/11/2022 242 צפיות אין תגובות

לקרול לא היה זמן לחשוב הרבה. היא חשבה המון והחליטה לבסוף ההחלטה הכי טובה שהיא תקבל זה לעזוב את הפנימייה ולהתחיל מחדש.

היא לא ידעה לקבל החלטה אחת , לדעת ללכת איתה עד סופה.

קרול ניתקה את עצמה ממחשבותיה. היא ניסתה שלא לחשוב על קן ולהמשיך הלאה בלעדיו. היא תקנה כרטיס טיסה למקסיקו.

" אשכח אותך קן," אמרה לעצמה כשנעמדה מול המראה , " אכניס את שמך לתיבת האהבות הבלתי נשכחות. אהובי." אמרה בקול בוכים.

היא ארזה את מזוודתה בתקווה שאף אחד לא יגלה שהיא עוזבת.

היא יצאה מן החדר בשקט , נזהרת מכל רחש שישמע בטעות.

בעודה יד האחת אוחזת במזוודה , ויד שנייה עם הטלפון הנייד שלה. היא השאירה על המדף מכתב פרידה לקן , ופרח צחור כשלג לצד המעטפה השחורה.

היא אפילו לא אמרה לו על עזיבתה המסתמנת באופן מרומז במכתב.

היא העדיפה לשמור את העניין בסוד מכולם. שכולם לא ישאלו אותה שאלות מיותרות.

זו זכותו של קן לכעוס עליה. זה נכון , היא ויתרה מהר מדי.

קן המאוכזב לא יכול לעצום עין במשך כל הלילה, הוא לא הפסיק לחשוב עליו ועל קרול. הוא יהיה חייב לראות אותה רק פעם אחת.

קן חשב איך יראו המשך חייו , האם הוא יזכה להיות מאושר אחרי התלאות הרבות שהוא עבר? האם אחרי הכול, הוא התבגר והפסיק להיות ילד?

בין כל המחשבות שהוא שקע בהן, הוא נזכר באנדרו וכמה שהוא אהב אותו. הוא שרגיל לצאת רק עם בנות. הוא חשב שהוא חוטא שהוא גם עם קרול וחושב על אנדרו.

הוא אמר לעצמו שזה עניין של זמן, ושהכול עובר על הצד הטוב ביותר.

חואנה ישבה לצד מיטת החולים של אמה והחזיקה בידה. היא תהתה האם הסיוט הזה יוותר מאחוריהן. אחרי הכול, הוריה המאמצים לא יוכלו להפריד בינה לבין אמה הביולוגית לתמיד.

אדן ואלנה הפסידו את המשמורת לטובת לוסי בבית המשפט אודות אימוץ לא חוקי והתעללות נפשית אצל חואנה, והאשימו אותם בהרחקתה הפיזית של לוסי מבתה האמיתית.

אדן ואלנה נאלצו לשלם פיצויים עבור הנזק הנפשי שנגרם אצל חואנה.

לוסי טרם התעוררה מהתרדמה שנפלה עליה לפני עשרים וארבע השעות האחרונות שחלפו ביעף. השפעת הזריקה עוד לא התפוגגה, אספקת שקית האינפוזיה התרוקנה לחלוטין.

חואנה ראתה את חייה חולפים בתמונות מרצדות במסך שקוף , איך ההזדמנות נגדעה מידיה בעוד היא מנסה להכיר את אמה הביולוגית , לוסי.

החיים קצרים ולא מחכים עבור אף אחד. אדם קוצר את מה שהוא זורע בעמל ימיו , ואת מה שלא הוא משאיר את הנותר ליום המחר. חואנה ידעה שעבור אמה מצפה דרך ארוכה כדי להיות האחת בשביל השנייה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך