הבן של המורה הפרטית שלי \.. פרק 6
"מה את עושה?" שאל קול מאחורי הסתובבתי בבהלה וראיתי נערה עם שיער חום וקצוות בלונדינים. היא הייתה לבושה בחולצה בצבע טורכיז ומכנסיים שחורות. "אםם.. אני.." מלמלתי לא ידעתי מה להגיד. "אני חיפשתי את השירותים.." מלמלתי "אהה זה כאן" אמרה ופתחה לי דלת "תודה" מלמלתי "אני הילה.." חייכתי "תימור" חייכה לעברי ולחצנו ידיים.
———————
נקודת מבט תובל.
"גיליתי משהו!!" נכנס עדן לחדר שלי "מה גילית?" שאל אסף. "בקשר להילה ולחברות שלה.. נו אלה שאתם אוהבים" אמר לי לאסף ולליאור. "עדי?" מלמל אסף "עדן?" מלמל ליאור. הסתכלנו עליו כולנו מתים שיספר לנו מה גילה. "טוב.. שלושתן בלהקה כזו.. להקת נוער.. שירה ריקוד משחק וכאלה" אמר עדן "וכולנו הולכים להצטרף".
———————
נקודת מבט הילה.
"אתן לא מבינות מה גיליתי!" אמרה לנו עדן "מה?" שאלנו אני ועדי ביחד. "אסף עדן ליאור ותובל מצטרפים ללהקה!" היא חייכה "הם יהיו בבוגרת.." היא מלמלה "אבל עדיין הם בלהקה!" היא אמרה ונעמדה אני ועדי התחלנו לצרוח. אני כבר מתה שיהיה לנו חזרה כבר.
——————
"טוב… אלו הם עדן אסף ליאור ותובל הם מצטרפים ללהקה שלנו" אמרה איריס מנהלת הלהקה. אני עדן ועדי ריירנו עליהם. בהיתי בתוהל 'איך בן אדם יכול להיות כזה מושלם?!' חשבתי. ואז.. הוא התחיל לשיר. עוד שנייה התעלפתי על הרצפה. וואו הבן אדם הזה מושלם.. שר מהמם וחתיך על. באלי למות.. ועכשיו!.
"עדן" אמרה איריס מנהלת הלהקה. "כן?" היא קמה ממקומה לידינו והשתדלה לא לבהות כל כך הרבה בליאור. "תסבירי להם הכל. הם חדשים. הם צריכים הדרכה" אמרה איריס "אני מוכנה להדריך את תובל.." אמרה אחת הבנות בשכבה שלי, מור. אני ועדי סובבנו את מבטינו אליה נשבעת שעוד שנייה הייתי קופצת עליה ומורידה לה את הראש. "אפשר שהילה תדריך אותי?" הוא שאל כמעט הלב שלי יצא ממקומו "אםם.. כן.." מלמלה איריס קמתי במהירות ותפסתי בידו "בוא…".
——————–
"השנה אנחנו הולכים לעשות מחזמר.." אמר המנהל המוזיקלי והבמאי שלנו , אבי. "מחזמר של רומאו ויוליה. הסיפור שכולנו מכירים רק בגרסא קצת שונה. השנה, יוכלו גם תלמידי כיתות ט' להיבחן לתפקידים ולא כמו בשנים קודמות שרק מכיתה י' יכלו להיבחן. בהצלחה לכולם!" הוא חייך 'התפקיד של יוליה הולך להיות שלי!' חשבתי והעיניים שלי בערו.
תגובות (8)
תמשיכי
תמשיכיי
תמשיכי!!!!!!
מהמןםםןןםם
חייב המשך דחוף
הפצצת יאללה לפרק הבא!!!
מהמם!!!
תמשייכיי!!!
אעאעאע!
חחח אין לך מושג כמה אני מחכה לפרק הזה!!