הבן של המורה הפרטית שלי ..\ פרק 5.
"אני אוהב אותך" אמרתי לה "מה?" היא שאלה היא לא שמעה טוב. "כלום.." מלמלתי "קרה משהו תובל?" שאלה אותי 'כן זה שאני מאוהב בך ועבר רק שבוע מאז שנפגשנו' "כלום" מלמלתי. "טוב.. אנחנו הולכות" אמרה עדי ומשכה אותה "ביי" היא חייכה אליי "ביי" מלמלתי.
——————
נקודת מבט הילה:
"מה קרה לאלי? למה את ככה?" שאלה אותי עדי ועדן הסתכלה עליי "תובל אמר לי משהו היום" מלמלתי "מה הוא אמר לך?" עדן שאלה "אני לא יודעת.. לא שמעתי והוא לא חזר על מה שאמר" אמרתי "תדברי איתו מחר.. יש לך שיעור".
—————–
נקודת מבט תובל:
הילה אמורה לבוא בשבע, אני חייב להיות שם לפני "אני הולך" אמרתי לעדן ליאור ואסף "למה?" שאל אסף "אםם.." מלמלתי "יש היום להילה שיעור אצל אמא שלך לא?" שאל אותי ליאור הנהנתי. "טוב.. נבוא איתך.." אמר לי עדן.
——————
"היא אמורה להגיע עוד 5 דקות" אמרתי והסתכלתי איך אני נראה במראה. "וואי ילחוץ.. כאילו אתה לוקח אותה לדייט.. כולה באה לבית שלך.." אמר עדן וזרק כדור קטן למעלה ותפס אותו ושוב זרק. "אתה לא הולך לפתוח לה את הדלת!" אמר אסף ובדיוק שמענו צלצול בדלת. כולנו קפאנו "עכשיו תקשיב.. באמצע השיעור תלך למטבח ותביא מים ואז תראה אותה" אמר לי אסף התיישבתי על המיטה שלי ובהיתי בשעון.
—————
"איקס שווה 5 " אמרתי לסיגלית, אמא של תובל. "יפה הילה כל הכבוד לך" היא חייכה וחיפשה לי עוד תרגיל שאני יעשה 'מעניין איפה תובל.. אולי הוא לא בבית' חשבתי ואז הוא יצא מהחדר עם עדן הלכו למטבח להביא מים. "היי" הוא חייך אליי "היי.." מלמלתי "הו.. שלום עדן מה שלומך?" שאלה אותו סיגלית "הכל בסדר" הוא חייך "אז.. תובל אמרנו מים?" שאל אותו אבל הוא לא הקשיב הוא בהה במשהו. "מה?" הוא מלמל "אהה כן.." אמר והוציא שתי כוסות ומילא בהם מים "ביי" מלמל תובל "למידה מהנה!!" חייך עדן ושניהם התקדמו לעבר החדר של תובל. "טוב נמשיך?" שאלה אותי "כן" חייכתי.
——-
'אני חייבת לראות את החדר שלו..' חשבתי והתקדמתי לכיוון המסדרון. היו שם שלושה חדרים. פתחתי את הראשון וזה היה החדר של ההורים שלו. סגרתי אותו במהירות. נעמדתי מול שתי דלתות פתחתי אחת מהן ונגלה לפניי חדר של נערה. הוא היה כחול עם שידת איפור לבנה ומיטה גדולה 'זה לא החדר שלו' חשבתי וסגרתי את הדלת במהירות. "מה את עושה?" .
תגובות (7)
מהמם!!!!!!!!!!!!!!!!! מחכה להמשך:P
תמשיכי!!!!!
תמשיכי
תמשיכיייי
תמשיכי :)
פליייז תמשיכי!
תמשיכיי כברר