פרק 4 חברים שלי!! תהנו!! :)

הבן של המורה הפרטית שלי..\ פרק 4.

08/05/2013 1228 צפיות 7 תגובות
פרק 4 חברים שלי!! תהנו!! :)

"מה קראת?" שאלתי הרגליים רעדו לי וכמעט התעלפתי עדי ראתה שאני ככה ומיד באה להיות לידי "היי" היא חייכה "נעים מאוד אני עדי" אמרה והושיטה לו את ידה "תובל" הוא מלמל "מה קראת?" שאלתי שוב "את ההודעה בפייסבוק" אמר לי "מה?!" רציתי למות "והיה רשום בה לדבר איתך אחרי שאני קורא את זה. היה רשום שם משהו על מתמטיקה.." אמר וסוף סוף הצלחתי לנשום רגיל. "מה?" מלמלתי "איך?" לחשתי לעדי והיא חייכה "עדן.." היא מלמלה. "טוב.. אתן באות?" שאל אותנו ושתינו הנהנו והלכנו איתו לעבר קבוצת בנים ששתו. הסתכלנו אחת על השנייה בהלם. אני פחדתי וכמעט הלכתי אחורה אבל עדי תפסה אותה ושתינו התקדמנו לכיוון הבנים. "בירה?" שאל אותנו אחד החברים של תובל "לא.." מלמלנו שתינו יחד "טוב.. הילה, עדי.. אלו עדן אסף וליאור. החברים שלי" אמר תובל והכיר בינינו. עדי בהתה באסף, בחור גבוה חתיך עם עיניים כהות ושיער שחור. הוא חייך אלינו ראיתי שהוא מסתכל עליי ומחייך לתובל. "היי אני עדן" בא אליי עוד חבר שלו עדי בהתה גם בו אני לא מאמינה היא התאהבה בשניהם?!? "בת כמה את נסיכה?" הוא שאל אותי "16.." מלמלתי הוא הסתכל אל תובל וחייך "אז את מתאימה בול לתובל.." הוא מלמל. הוא הסריח מאלכוהול. הוא היחיד ששתה. "הוא בן 18 ואת 16" הוא מלמל "טוב די עדן." אמר ליאור ולקח אותו לשירותים כדי לשתוף לו את הפנים. נשארנו אני תובל עדי ואסף. "אתן צריכות הקפצה הבייתה?" שאל אותי תובל "תכננו לנסוע במונית.." אמרה עדי "אז ניקח אתכן.. בכל מקרה התכוונו ללכת" חייך אסף ותובל הנהן "בסדר" אמרתי והלכנו אחריהם לכיוון המכונית.
—————-
"ביי תודה!!" חייכה עדי ויצאה מהמכונית נשארנו אני תובל ואסף. אסף הסתכל על תובל שנהג ואני בהיתי בטלפון שלי. הודעה בוואטסאפ מעדי 'שחקי אותה י'כלבה' היה רשום שם 'אני בלחץ עדי יש מזה שתיקה' שלחתי לה 'יהיה בסדר.. אוהבת אותך'. "באיזה תיכון אתם לומדים?" שאלתי והשתיקה סוף סוף הסתיימה "בתיכון מרגרט" אמר אסף 'כמו עדן בכלל זה היא הכירה אותו' חשבתי "תובל" אמרתי והוא העיף את מבטו אליי "מה?" הוא שאל ."איך אתה בי"א ואתה בן 18?" שאלתי אותו "נישארתי שנה בגן" אמר "גם אני.." מלמלתי "מה?" שניהם שאלו יחד. ם לא שמעו מה אמרתי "אםם.. אמרתי שזה הבית שלי" אמרתי והוא עצר "ביי.. תודה" חייכתי ויצאתי מהאוטו "ביי הילה" אמר תובל ואסף חייך אליי חייכתי בחזרה ונכנסתי לבית.
—————
נקודת מבט תובל:
היא יצאה מהאוטו והתחלתי לנסוע "מהממת" אמרתי אחרי שתיקה של כמה דקות "כן.." אסף מלמל "היא חמודה כזאת.." אמר וחייך "החברה שלה, מה?" שאלתי אותו הוא הנהן. "וואלה דווקא מגניב ששנינו נהיה עם ילדות בכיתה ט'. אולי נתחיל טרנד כזה" אמר אסף "כן" צחקתי. "תתקשר לליאור נראה מה שלום עדן" אמרתי הוא חייך ושם על רמקול. "מה קורה?" שאלנו "תובל אסף תחזרו לכאן מהר" אמר ליאור בקול לחוץ "מה קרה?" שאל אסף "עדן שתה יותר מדי ונהג. שוטר עצר אותו והוא במעצר ואולי ישימו אותו בכלא כי הוא מעל גיל 18. בואו!!" הוא מלמל בלחץ "אני חייב לנתק השוטר כאן" .
—————
נכנסו אני ואסף לתחנת המשטרה הסתכלנו וחיפשנו את ליאור הוא ראה אותנו ונופף אלינו. "הוא במעצר. רצו להתקשר להורים שלו. לא הסכמתי." אמר לנו הסתובבתי וראיתי את הילה עדי ועוד ילדה "באנו לשחרר אותו" אמרה לנו הילה "מאיפה את יודעת?" מלמלתי "הוא החבר הכי טוב שלה" אמרה והצביעה על הבחורה השלישית שלא הכרתי. "אבא שלי שוטר " אמרה עדי ושלושתינו נשמנו לרווחה תוך כמה דקות עדן היה בחוץ משפשף את ידיו מהאזיקים. הילה הסתכלה עליי וחייכה גם אני חייכתי "אני אוהב אותך..".


תגובות (7)

ווואווווו!!!מהממם אומייגאדד תמשיכיי!!

08/05/2013 01:01

זה מדהים! תמשיכיייייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!

08/05/2013 01:19

תמשייכיי!!!!

08/05/2013 03:41

המשך !!!

08/05/2013 03:52

נהנתי:P
תמשיכייי

08/05/2013 04:58

אעאעאעאע!!!
חחח ואנ עוד חשבתי על הפדיחה…
חחח תמשיכי כבר!!

08/05/2013 05:39

מהמם ! אני מחכה כבר לפרק 5 !! :)

08/05/2013 11:49
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך