הבן של המורה הפרטית שלי\ פרק 12.

25/05/2013 1085 צפיות 8 תגובות

נקודת מבט עדי:
"ועכשיו.. הרגע שכולכם חיכיתם לו.. הציונים!!" אמרה ז'אנה המורה שלנו למתמטיקה. מחצתי להילה את היד היא לא הייתה מרוכזת. פתאום היא צרחה. כנראה ממש הכאבי לה . היא הסתכלה עליי במבט כואב "סליחה" מלמלתי "אני ממש בלחץ" "את בטוח תקבלי מאה" אמרתי לה "חחח.. כן בטח.." מלמלה והמשיכה לצייר במחברת שלה. מאז שהיא ראתה את תובל מתנשק עם מישהי ליד הבית ספר והוא גם שיקר לה שהוא בבית היא לא אותו דבר. היא מעופפת ועצובה. הבן אדם הדוחה הזה שבר לה את הלב. ואני הולכת לדבר איתו!. אני אפילו ירביץ לו, יש לי חגורה שחורה בג'ודו!. צחקתי שחשבתי שאני ארביץ לתובל, אבל אני יעשה הכל שהילה תרגיל יותר טוב. "קחי" אמרה ז'אנה בפרצוף בלי הבאה המבחן היה הפוך. הוא בחיים לא הפוך. אם היא שמה את המבחן על השולחן שהוא הפוך זה אומר ש.. "35?!" מלמלתי בהלם היא חזרה ושמה את המבחן של הילה על השולחן גם כן הפוך. היא לא טרחה להפוך את המבחן לקחתי לה את הדף והפכתי "39.." מלמלתי שראיתי את הציון שלה. היא הסתכלה עליי במבט מבואס. "הפסקתי ללכת לסיגלית, לא רציתי לראות את תובל" היא מלמלה לעברי ושיחקה בשיערה. כדאי שאני אמציא תירוץ להורים שלי אחרת אני אהיה מרותקת איזה חודשיים.
————————–
"אני באה ואני ואת הולכות לתובל ומדברות איתו" אמרתי לעדן בטלפון "אני כבר דיברתי איתו" אמרה לי "מה?" צרחתי ונעצרתי "ולא חיכית לי?!" שאלתי "התחלתי לצרוח עליו, הוא אמר שהוא מצטער. שללי לא עונה לו לטלפונים או לאסמסים. שהיא הפסיקה לבוא לאמא שלו. שהוא לא יודע מה לעשות" אמרה לי "שימות.." סיננתי "ואני יודעת עם מי הוא התנשק." אמרה לי עדן "עם איזה זונה אחת מהשכבה שלי, קוראים לה אשלי את לא מבינה איזה זונה היא" היא אמרה לי ופתאום היא השתתקה "מה קורה?" שאלתי כשחיכיתי כמה שניות והיא לא ענתה לי "עדן?" מלמלתי "עדי.." היא לחשה לטלפון "מה?" צרחתי "אסף" היא מלמלה וניתקה את השיחה אחרי כמה דקות היא שלחה לי תמונה. הוא מתנשק עם איזה מישהי עם שיער ג'ינג'י וגבוהה בהיתי בתמונה בהלם והלכתי במהירות לכיוון התיכון.
————————
כל הדרך לתיכון חשבתי מה אני אגיד לבני זונות האלה. איך הם יכולים לפגוע בנו ככה?! הייתי בטוחה שתובל מאוהב בהילה, שאסף מאוהב בי. "היי ילדה תיזהרי.." מלמל לעברי נער לא ראיתי ולא שמעתי אותו ואז נתקענו אחד בשני ועפנו אחורה. "וואי אני מצטער.." הוא מלמל ושיפשף את ראשו הייתי עוד מרוחה על הרצפה הוא פתח את עיניו וראה שאני על הרצפה הוא מיד קם והרים אותי. היה לו שיער חום ועיניים כחולות, הוא היה חתיך בטירוף. "אני ממש מצטער" מלמל "אני עדי" חייכתי "דניאל" אמר לי וחייך אליי גם "את לומדת בתיכון?" שאל אותי "לא.. האקס שלי לומד כאן" אמרתי "אני בכיתה ט', אני לומדת בחטיבה" אמרתי לו "אני בכיתה י" הוא חייך אליי |טוב אני חייב לזוז" הוא מלמל "גם אני" חייכתי "ביי" אמרנו שנינו יחד וצחקנו. לא ידעתי מה לעשות עם עצמי מרוב שהוא חתיך.
אם הייתי יודעת שהחתיך הזה ישנה את החיים שלי ושל הילה לעד, הייתי עושה הכל כדי להתרחק ממנו.


תגובות (8)

,תמשיכיייייייי

25/05/2013 04:21

תמשיכיי

25/05/2013 04:25

תמשיכייייייייי

25/05/2013 04:35

את יודעת מה אני אומרת? ה- מ- ש-ך- ד- ח-ו ף !!!!!!!!!!!!!!!

25/05/2013 05:12

תמשיכייי

25/05/2013 07:07

המשך!
היום
השעה
הדקה
הרגע
השנייה
המאית!!!

25/05/2013 07:21

תמשיכייי

25/05/2013 10:31

תמשיכייייי

25/05/2013 14:10
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך