המקום להיות בו ? ועוד איתך ? , דמויות + פלאשבק + הקדמה :)
אביה זגורי –
היווווווווווווש אני אביה ואין כמוני , אני בת 17 ו11 חודשים מפרדס חנה חחחח חור אני יודעת :)
חחחחחח סתם לא אני הכי לא סנובית , קל להתחבר איתי , אני המותק של כולם , באמת כל מי שמכיר אותי אומר שאין כמוני , :) אין לי חבר , מפחדת להפגע , הלב שלי סגור ! פחדנית ברמות ,
כאילו אין דבר שאני לא מפחדתץ ממנו באמת ! מהכל !!!
אני אישית מגדירה את עצמי כיפה לא מאוד כמו שכולם מגזימים אבל יפה ,
יש לי עיניים שחורות לא חומות שחורות , אני ממש לבנה ויש לי שיער בלונדיני שבקצוות שלו אני עושה מי מיקס צבעים של ירוק , כחול , ורוד ושחור , אני רזה מאוד , כאילו לא עושה דיאטה וכאלה , מתה מתה להשמין טיפה , רזה לגמריי זה לא יפה !!! כאילו שיהיה לי פרופורציה בגוף :)
אני מתה על מסיבות , למרות שאני חסרת ביטחון כאילו אמא .. שלום לבן וזהו איבדתי את זה חחחחחחחחחחחח אני ממש ביישנית , :) אבל בריקוד ושירה הכל נעלם , אני חייה את זה , נושמת את זה , צריכה את האדרנלין הזה בגוף :) כשאני רוקדת בסטודיו בבית או בסטודיו 54 או סתם במסיבות אני שוכחת לאביה החסרת ביטחון .. אני אביה הרקדנית :)
יש לי שתי חברות טובות שאני חושבת שהייתי מתה מתה אם הן לא היו איתי ..
נטע דנינו –
למה קיימים דברים כמוני ?
לא יפים כמוני או ממני , ולא חכמים כמוני או ממני , כפיש ? כפיש !
אני מיוחדת במינה , אני בעלת שיער שחור אבל שחור פחם , טיפה לבנה ולבנה , אבל מה לבנה ? הקיר יותר ככה ממני , ואני וכושי זה מעבר חצייה :) יש לי עיינים ירוקות כחולות כאלה , מפוצצת אנרגייה ,אני בת 18 מפרדס חנה עברתי לכאן השנה וכבר הספקתי להיות נושא השיחה החדש בפרדס חנה .."מכיר את זאת?" "תראה איזה כוסית" אבל אני מעדיפה שלא להתאהב , התאכזבתי פעמיים מגברים שאהבתי ותאמינו לי זו תחושה שאי אפשר להתמודד איתה !!!
הבסטיות שלי כאן זו אביה ורוני (אחותי התאומה) , אנחנו מין שלישיה מנצחת ! שוקולד מנטה מסטיק :)
אני חולה חולה על ריקוד זה החיים שלי , היפ הופ בנשמה !!!! יאאא מאן :)
רוני דנינו –
מישהו אמר מסיבה ? מישהו אמר רוני לא מוזמנת ? אז המסיבה לא שווה מספיק ! :)
שרוני בשטח כולם במתח :) אי אפשר איתי ואי אפשר בלעדיי , אני מיוחדת ,
אני בת 18 מפרדס חנה .. כולם אומרים לי שאני שיכפול של אחותי אבל אני יותר יפה ,
נכון אנחנו בול ממש בול , כאילו זהות , אם זה ביופי ובחוכמה , אבל לי יש עגיל באף וגבות יותר יפות חחחח :) ובכללי אני יותר עדינה ממנה , אני אוהבת לשיר , הכל עברית אנגלית , הכל , אבל בעיקר שירים עם משמעות , אני הכי שונאת בעולם ששרים לי ,
"רוני את אומרת שהכל נגמר" יש לי חבר (עילי כהן) כבר 6 שנים , כן אנחנו מכיתה ז ביחד .. פול זמן אני יודעת אבל מה אפשר לעשות .. הוא כל החיים שלי .. באמת שאין אהבות כאלה :)
אז כמו שאמרתי , אני המאמי הבין לאומית :)
מאור אלמליח –
מישהו אמר מאור ולא קיבל ? בן 18 מנהריה
מוטו לחיים – יש מספיק מאור לכולם , בנות דיי לריב ..
מה אני יעשה שאני כזה מושלם ? מה אני יעשה ?
אני בלונדיני עיניים ירוקות , בנות מתות עליי ואני מת מהן :)
מת , חולה , מאושפז על מסיבות , בחורות זורמות , סיגריות ודקה
אני התחלתי ללמוד באקדמיה לאומניות בגלל שטויות של אבא שלי , הוא הכניס אותי ואת אחי המסומם לכאן , סראבק נמאס לי ממנו כבר , אח מפגר ועוד תאום !!!!!!
אחיה אלמליח –
בן 18 תאום של מאור , אני בעל שיער שחור ועיינים כחולות ,
נפלתי לסמים , ואבל עכשיו אני נקיי כבר שנה , בזכות ילדה שאני אפילו לא מכיר , היא הלשינה למשטרה שראתה העברת סמים ומפה לשם הייתי עצור חצי שנה ובזמן הזה הפכתי לנקי , זה מפחיד שאפילו תודה אני לא יכול להגיד לה תודה !! היא הצילה לי את החיים ,
אני לומד באקדמיה לאומנויות שטויות של אבא שלי , טוב נזרום איתו !!!
עילי כהן –
טוב אז מושלם .. מושלם ? מושלם !!!
אני יפה טוב יפה מאוד , אבל בנות בבקשה לא להתלהב ..
יש לי חברה והיא כל החיים שלי אז בבקשה תנשמו ושוב תנשמו :) היא כל החיים שלי !!!!
פלאשבק – לפני שנה . הרגע בו החיים של אחיה ואביה השתנו :)
נוקדת מבט כללית –
היום מתקיימת מסיבה גדולה בתלאביב , כולם הולכם להיות שם ,מוזמנים אפילו מדימונה :)
אחיה הלך למסיבה בשביל הסוחר סמים שנמצא שם .. ומאור מאור הלך כדי להתחיל עם בנות :)
עילי , רוני , נטע , ואביה הולכים להנות :)
במהלך המסיבה אביה רואה משהו חשוד בין 2 בני אדם ומחליטה לברר מה קורה שם בנתיים מאור מתחיל עם מיהי שבמקרה היא נטע , אינה מייחסת חשיבות והוא ממשיך ללכת ולקבל יחס מבנות אחרות , כאשר אביה מגלה כי מדובר בעסקת סמים היא קוראת למשטרה אשר מגיעים פחות מ-5 קטנות … (קטנות זה שניות) כאשר המשטרה כובלת את המוכר ואת הקונה שלצורך הענין זה אחיה , המוכר אומר לאביה שהיא תשלם על זה ומאז חייה של אביה השתנו , היא חייה בפחד לא נורמאלי , אינה מסוגלת לישון , או לאכול נורמאלי , אינה מסוגלת לחיות שהיא ככה בפנאיקה ..
נקודת מבט אביה – (אחרי שנה)
נכון עברה שנה והוא לא פגע בי , אבל עדיין אני מפחדת , הסובבים שלי שמים לב שמשהו בשמחת חיים שלי השתנה , שאני קרה , מרוחקת . הדבר היחיד שגרם לי להשאר "חייה" זה הריקוד והשירה באמת שבזכות זה החזקתי את עצמי שנה שלמה …
"אביה בואי למטה , אנחנו רוצים לדבר איתך" אמא שלי צעקה לי מלמטה ,
"כן אמא ? וכמובן בוקר טוב לכם ," אמרתי ונישקתי את אמא ואבא , אני ילדה יחידה אז תמיד יש לי מין כוח כזה מיוחד על ההורים :)
"רשמנו אותך לבית ספר לאומנויות בתל אביב , ודיברנו גם עם ההורים של נטע ורוני , אתן תצאו שם עם בגרות מלאה ותבואו ימי חמישי בערב לפרדס חנה , אתם תלמדו כל יום עד 12 בצהריים ומאז מתחיל החלק הטוב של היום המגמות שתהיי רשומה עליהם שזה שירה וריקוד אתם תלמדו כל יום עד 5 בערב את המגמות … אני מקווה ששם תמצאי את עצמך , כי אנחנו אבדנו את אביה שלנו ," אמא שלי אמרה , ונשמה בקושי הקול שלה היה שבור , היא הייתה מרוחקת כזו , מפחדת כזה ,
"תעלי לארוז מחר את תחילה ללמוד שם , בשבע בבוקר אני אסיע אותכן למקום" אבא שלי אמר אחרי שניה , ואני עליתי למעלה ,
דיברתי עם נטע ורוני בפלאפון שהיו מאושרות מזה עילי החליט להצטרף גם מה שאומר שכולנו יחד , אבל זה הגיוני שרק אני מרגישה ש"הפרק החדש בחיים שלי" יהיה שונה ממה שכולם חושבים ? טוב .. דייי לחשוב !!!
הגיע הזמן לישון :)
תגובות (1)
כןןןןןןןןןןן תמשיכייייייי