רומצ'וקיני
אחריי 3 תגובות אני עושה פרק 2. מקווה שתיהנו.

האהבה שהפרידה בין 2 חברים פרק 1.

רומצ'וקיני 05/04/2014 799 צפיות 3 תגובות
אחריי 3 תגובות אני עושה פרק 2. מקווה שתיהנו.

משהו ושמו ג'ימסון (גבוה,עייניים כחולות,לב טוב,אוהב לעזור,דואג לסביבה וחברי )(יש לו חבר ששמו דניאל שנראה כך:גבוה,עייניים שחורות,לב רע,אוהב לרצוח,חברי רק לג'ימסון אוהב להרוס את הטבע(בקיצור ההפך המוחלט מג'ימסון ומאוהב בחברה של ג'ימסון שנראתה כך:(גבוה, עיניים ירוקות מהממות,בקיצור בדיוק כמו גימסון ושמה דניאלה ) (ברור שג'ימסון לא יודע את כל זה על דניאל)העלילה מתרחשת בהסעה לבית הספר ג'ימסון דניאלה ודניאל עלו להסעת בית הספר וג'ימסון היתישב והיה בטוח שדניאל ישב לידו אבל הוא מיקוון שדניאלה התישבה לבד (דניאל מאוהב בה) והוא חשב שהיא צריכה קצת חברה אז הוא יתישב לידה..
והיא לא שחכה את כל הדברים הנוראים שהוא עשה לג'ימסון (היא מאוהבת בו) וגם את כל הדברים הנוראים שהוא עשה לה רק כדיי לדבר איתה, למרבה המזל (בשביל ג'ימסון (הוא מאוהב בה)ודניאלה) הם הגיעו לבית הספר וג'ימסון שאל את דניאל :דניאל למה לא ישבת לידי בהסעה???? והוא ענה:אני לא רציתי שתדע שמאז שאנחנו חברים אבל אני מאוהב בדניאלה!!! מה???.????..? שאל דניאל.
מרוב הלם שסיפר את הסוד הזה לג'ימסון רצה להרוג אותו כדי שלא יספר את סודו הכמוס ביותר שכבר לא ממש סוד כי ג'ימסון יודע על זה.


תגובות (3)

אהבתי את הרעיון, למרות שהפירוטים על המראה שלהם ועל העלילה לא הייתה אמורה לבוא כך. – לפחות לדעתי –
הקדמה שתסביר קצת הייתה עוזרת מאוד.
ועוד כמה תיקונים קטנים.
כשכותבים שיחה \ ציטוט משתמשים בגרשיים ומתחילים שורה חדשה.
הם הגיעו לבית הספר וג'ימסון שאל את דניאל, "למה לא ישבת לידי לידי בהסעה???"
(לדעתי השלושה סימני שאלה היו מיותרים.)
"אני לא רציתי שתדע שמאז שאנחנו חברים אבל אני מאוהב בדניאלה!!!"

אני חושבת שיש יותר מידי סימני פיסוק שרק גורעים מערכו של הסיפור, גם לא הכי הבנתי מה קשורה העובדה שדניאל מאוהב בדניאלה לכך שהוא לא התיישב ליד ג'ימסון בהסעה. בנוסף העלילה לא התרחשה בהסעה היא התרחשה כשהם הגיעו לבית הספר, ואם העלילה מתפרסת על יותר מפרק אחד היא לא יכולה להתרחש רק במקום אחד.
ועוד תיאור של רגשות ופעולות לא יזיקו, למשל.
ג'ימסון לא הבין מה קרה… בדרך כלל דניאל היה מתיישב לידו כל בוקר בדרך לבית הספר. הוא הביט בדניאל שהלך עם הפרצוף קדימה ושאל. "דניאל, למה לא ישבת לידי בהסעה?"
ליבו של דניאל פעם במהירות בחזהו, מה הוא יגיד לו? הוא ישנא אותו לנצח אם יספר לו, מצד שני גי'מסון הוא החבר הכי טוב שלו, הוא חייב להגיד לו את האמת. בהיסוס הוא הביט על דניאל וגמגם במבוכה. "ג'ימסון… אני לא רציתי שתדע, אבל… מאז שאנחנו חברים אני מאוהב בדניאלה…"
ג'ימסון הביט בדניאל בתדהמה. "מה?" התפרץ.
הבטן של דניאל התהפכה מרוב רגשות, לא הייתי צריך לספר לו את זה… חשב לעצמו, מה אני אעשה עכשיו? אופיו הבלתי יציב שדחף אותו למעשים רעים שלח תשובה אחת ויחידה. לרצוח את ג'ימסון!

איכות היא לא מילה גסה ועשויה תמיד לשפר את רמתו של סיפור. במיוחד בסיפור הזה, יש לך המון פוטנציאל אבל יש לך הרבה מה ללמוד. ואני בטוחה שתלמדי, יש לך רעיון מדהים, שיכול להוביל לסיפור ברמה מופלאה. אני מאמינה בכל לבי שאת תתפתחי לגדולות.

אז הנה כמה עצות קטנות שיכולות לשפר את כתיבתך.
1. לשים לב לשגיאות כתיב, מילה אחת לא נכונה יכולה להפיל סיפור שלם.
2. פיתוח של דיאלוגים.
3. הוספת תיאורים והסברים שמשתלבים עם עלילת הסיפור.
4. פירוט של רגשות הדמות (במיוחד אם מדובר בסיפור אהבה)
5. שפה ספרותית.
6. סימני פיסוק נכונים.
7. עלילה סוחפת, שלא הכל יהיה ברור לקוראים מראש.

מקווה שעזרתי, וסליחה אם הביקורת נוקשה מידי.

05/04/2014 15:07

העובדה שדניאל מאוהב בדניאלה לבין העובדה שהוא לא התיישב ליד ג'ימסון הוא שמכיוון שדניאל מאוהב בדניאלה והוא חבר של ג'ימסון גם, דניאלה התיישבה לבד דניאל חשב שהיא רוצה שישבו לידה והוא ישב הבנת?

05/04/2014 15:15

עכשיו זה קצת יותר ברור, אבל כמו שאמרתי תנסי לפתח את הכתיבה קצת יותר.

05/04/2014 15:20
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך