אלכס אורדין
אני קצת חלודה... אם למישהו רעיון אני אשמח לשמוע :)
מקווה שנהנתם ממה שאני כותבת, ואני מקווה שתאהבו את הפרק הזה כמו את הפרק הקודם.

האהבה שבכותלי הוגוורטס פרק 4

אלכס אורדין 14/12/2013 810 צפיות 4 תגובות
אני קצת חלודה... אם למישהו רעיון אני אשמח לשמוע :)
מקווה שנהנתם ממה שאני כותבת, ואני מקווה שתאהבו את הפרק הזה כמו את הפרק הקודם.

פרק 4 :
"ג'ייד קומי!" מישהו העיר אותי. זו הייתה אליינה והיא כבר הייתה מוכנה.
"מה השעה?" שאלתי.
"כבר רבע לשמונה!" היא ענתה לי.
"מההההה?!" צעקתי קופצת מהמיטה. התחלתי להתארגן בשיא המהירות לקול צחוקה של אליינה. תוך עשר דקות הייתי מוכנה. "איך אני נראית?" שאלתי את אליינה.
"מהמהמת!" היא ענתה לי בחיוך ושתינו הלכנו –יותר נכון רצנו בלחץ- לשיעור שינוי צורה. "למה אנחנו רצות?" שאלתי אותה תוך כדי ריצה. "את זוכרת את המורה שהקריאה את השמות למיון?" היא אמרה לי. "ברור! היא מפחידה רצח!"
"היא מלמדת שינוי צורה!"
"אני לא מקנאה במי שיאחר לשיעור שלה!" אמרתי והגברתי קצב ריצה.
"גם אני לא!" היא הסכימה איתי והגבירה את הקצב, כנראה שכל התלמידים הסכימו איתנו כי אנחנו היינו בין האחרונות שהגיעו. מצאנו מקום. – בשורה הראשונה איזה עצבים – התיישבנו והתחלנו לדבר. "יש משהו בינך לבין ג'יימס?" היא שאלה אותי במבט מסוקרן.
"לא!" מיהרתי להכחיש.
"באמת?" שאלה אותי מופתעת. "כי דווקא הוא אמר שהוא מרגיש אליך משהו!"
"רציני?" מיהרתי לוודא וביטלתי את הכחשה בהתרגשות שלי.
היא חייכה חיוך מרוצה. "כן, הוא אמר שאת ממש חמודה. לי נראה שאת קצת יותר מחמודה בשבילו."
"הוא כזה מושלם!" פלטתי בטעות ואז עשיתי את עצמי עוד יותר מפגרת כשאמרתי "מה? אמרתי את זה בקול?"
היא צחקה בפה מלא שיניים לבנות ומפוסלות, ואז סיפרתי לה איך פגשתי אותו, ודיברנו על כמה שהוא חתיך עד הצלצול. שנייה אחרי הצלצול ג'סיקה נכנסה מתנשפת לכיתה וחיפשה מקום. נופפתי לה מחייכת, והיא נופפה לי בחזרה. היא התיישבה מאחורי ומאחורי אליינה בשורה השנייה. והמשכנו לדבר. "מה קורה?" שאלתי אותה.
"מעולה," היא אמרה מחייכת. "הילדים בסלית'רין הרבה יותר נחמדים ממה שחשבתי."
"ואתן?" היא שאלה אותי ואת אליינה, לא יכולנו להתאפק וסיפרנו לה על ג'יימס. והיינו כל כך שקועות בשיחה שלא שמנו לב שהמורה נכנסה. "נהנות?" הרמנו שלושתינו את הראש בבת אחת. "אולי תואילו בטובכן לספר לכל הכיתה מה כל כך מעניין."
"דיברנו על נושא שקשור לשיעור!" שלפה ג'סיקה את התירוץ המפורסם.
"באמת?" שאלה המורה. "אז בואו נראה עד כמה הקשבתן, מה הדבר הכי חשוב שעושים שינוי צורה?"
"לדייק במילים." אמרתי מיד, ידעתי שזה מה שחשוב לכל כישוף לא משנה איזה.
"נכון מאוד." אמרה המורה מחייכת. "ולא רק לשינוי צורה אלא לכל כישוף שהוא…" המורה המשיכה לדבר, וכדי לא להסתבך עוד פעם הקשבנו כמעט הכל אני ואליינה ידענו ומשהו כמו עשרים נקודות נוספו לגריפינדור רק בשיעור הזה.


תגובות (4)

מושלםםם תמשיכיייי

14/12/2013 13:12

פרק מעולה!!!

14/12/2013 13:24

כן דווקא ממש מושלםםםםםםםםםםםםםםם!

15/12/2013 08:11

באמת מדהים!

15/12/2013 11:39
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך