האביר על הסוס הלבן וסינדרלה אהובתו-פרק 5

03/10/2024 229 צפיות אין תגובות

הקוסמת האפלה התקשרה לסינדרלה לפני חג ראש השנה כדי לספר לה על הלילה הראשון שהיה לה עם דרקון לבן כחול העיניים,שתיהן נפגשו ב10:00 בממלכת הדו-קרב,הקוסמת האפלה התוודתה מול סינדרלה שהיא ודרקון לבן כחול העיניים עשו אהבה בתוך הלימוזינה שלו בפעם הראשונה,סינדרלה שאלה אותה שהאם לא כאב לה בזמן שהוא חדר אליה?היא עונה לה שבהתחלה כאב לה אך אחר כך היא נהנתה,סינדרלה התוודתה שגם היא חוותה לילה רומנטי ראשון עם האביר על הסוס הלבן שלה אחרי ששניהם יצאו מהמסיבה של העובדים מהחברה שלהם,שהיא חיכתה ללילה הזה יותר משנה שיקרה ביניהם לילה אחד רומנטי,שהוא עושה אותה מאושרת.
היא שאלה אותה שהאם היא ואהוב ליבה נהנו במסיבת הקריוקי שהמנהל שלהם אירגן והיא ענתה לה שהשירים היחידים שהיו אלו שירי דיכאון,האביר על הסוס הלבן של סינדרלה מסביר לקוסמת האפלה שהחיים של האנשים שהוא וסינדרלה עובדים איתם נראים כמו שירי הדיכאון שהם שומעים ושרים אותם,האביר על הסוס הלבן ראה את סינדרלה בשיחה עם מישהי שהיא נוסעת איתה כל בוקר באוטובוס,הוא אמר לשתיהן חג שמח,הן איחלו לו בחזרה ושניהם נסעו הביתה.
האביר על הסוס הלבן קיבל שיחה מאישתו בזמן שסינדרלה הייתה ברכב שלו,אישתו שאלה אותו שהאם הוא בדרך למסיבה וסיפרה שהבן שלהם שעה דיבר איתה והשיחה ביניהם הסתיימה בכך שיהיה לו ערב נעים,הוא אומר לסינדרלה אהובתו שהיא תראה שהוא לא משקר לה ושיחסי האהבה בינו לבין אם ילדיו אלו יחסים שממזמן נגמרו,שהוא כל הזמן נותן לה לשמוע את השיחות ביניהם כדי שתראה שאין שום דבר ביניהם חוץ מעניין הכסף.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך