האביר על הסוס הלבן וסינדרלה אהובתו-פרק 3

20/09/2024 227 צפיות אין תגובות

האביר על הסוס הלבן התקשר לסינדרלה המון פעמים כי מנהל העבודה שיחרר אותה מוקדם ביום חמישי ב19.9.2024 ורצה לדעת שהיא הגיעה בצורה טובה הביתה,היא רעדה מאהבה ומתשוקה שבערה בה כשראתה את המספר נייד של אהוב ליבה,התקשרה אליו ואמרה לו שהכל בסדר,הם איחלו אחד לשניה שבת שלום ושהם יתראו בעבודה שבוע הבא,סינדרלה התעוררה ביום שישי בבוקר ב10:00,אכלה ארוחת בוקר עם הוריה שבה היה:קפה הפוך,גבינה צהובה ולחם,עלתה לחדרה,פתחה את הפלאפון,הדליקה את האינטרנט וראתה שהאנשים שלא מכבדים אותה ואת האביר שלה החזירו אותו לקבוצת הוואצאפ שלהם למרות שהוא יצא ממנה,היא רצתה להתקשר אליו ולהודיע לו על כך שלא יהיה מופתע אבל אמא שלה בבית ותשאל אותה עם מי היא דיברה,היא לא רצתה בעיות בפעם הנוספת לכן החליטה שהיא תאמר לו זאת לפני שהם נכנסים למקום העבודה פנים מול פנים,שניהם נסעו לאירוע שמנהל העבודה לשעבר אירגן לצוות העובדים,אחרי פחות משעה הם עזבו את המקום והשכירו חדר שבו הייתה אווירה רומנטית:נרות,לבבות,בלונים בצורת לב ומיטה עם ורד ענק,הדרך ששניהם עשו אהבה אחד עם השניה:התקלחו,התנשקו,הוא הוריד ממנה את חלוק התחרה,היא נשמה עליו,הוא חדר לתוכה,גמר עליה מבחוץ,ניגב אותה,שכב לידה,ליטפה לו את הגוף,הם דיברו אחד עם השניה,התארגנו והוא החזיר אותה הביתה.
אמא שלה שאלה אותה שאיך היה הבילוי?סינדרלה אמרה לאמא שהבילוי היה מהנה,האביר על הסוס הלבן תקף את האביר על הסוס האפל במסיבה שהייתה כי הוא עוד פעם פגע בסינדרלה ושידר לה שכל גבר יכול להוביל אותה למיטה,הוא הודיע לאביר האפל שסינדרלה מחקה אותו ואת החברים שלו ושלבחורה מגיע לחיות חיים טובים מבחינת שגבר יהיה עם אוטו ומבוסס כלכלית ולא כמוהו והחברים שלו שתמיד היו האבירים על הסוס השחור מבחינת לקחת בחורה בתחבורה ציבורית,להכות אותה,להביא לה 5,000 ש"ח ולהביא אותה למצב שהיא מתמוטטת בגללם מבחינה כספית,פיזית ונפשית,האביר על הסוס האפל כל פעם אמר לאביר על הסוס הלבן ולסינדרלה שהוא הולך לקחת אלכוהול,האביר על הסוס הלבן אומר לאהובתו שתראה איך האביר על הסוס האפל כל פעם מתעלם ממנו ומנסה לתפוס עליו פוזות שאיך הסתתי אותו נגדו ונגד חבריו,שניהם מסיימים את השיחה שהם רק ביחסי עבודה ושהכל נגמר ביניהם עד המוות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך