A-188
אמרתי שהיו דברים מוגזמים וקיצוניים כי אני לא באמת יודעת איך זה בגמילה אז אני מאלתרת בסיפור
ואני שוב חוזרת ומדגישה שהיו הרבה דברים קיצוניים!
מקווה שאהבתם , מחר אני יעלה פרק של פרנויה :)
ונויוש על השאלה איך הוא הביא לה כדורים, אפשר לפלח, לגנוב, כי בכול מוסד יש גם חדר אחות עשרה ראשונה ומשככי כאבים זה כדור בסיסי שאפשר להשיג במהירות
אם יש עוד שאלות או משהו לא מובן בסיפור או בפרק אשמח לענות רק תכתבו לי בתגובות :-*

מת׳ - חומר ממריץ וממכר

דרך עיניים אדומות הכול ורוד – פרק 4

A-188 23/10/2013 1203 צפיות 9 תגובות
אמרתי שהיו דברים מוגזמים וקיצוניים כי אני לא באמת יודעת איך זה בגמילה אז אני מאלתרת בסיפור
ואני שוב חוזרת ומדגישה שהיו הרבה דברים קיצוניים!
מקווה שאהבתם , מחר אני יעלה פרק של פרנויה :)
ונויוש על השאלה איך הוא הביא לה כדורים, אפשר לפלח, לגנוב, כי בכול מוסד יש גם חדר אחות עשרה ראשונה ומשככי כאבים זה כדור בסיסי שאפשר להשיג במהירות
אם יש עוד שאלות או משהו לא מובן בסיפור או בפרק אשמח לענות רק תכתבו לי בתגובות :-*

מת׳ - חומר ממריץ וממכר

-נקודת מבט מאור כהן-

אני לא מצליח לקום מהמיטה הקשה והלא נוחה, הזיעה מכסה את הפנים שלי בשכבה עבה, הידיים שלי קשורות ואני מתחרפן.
הם לא נותנים לי לעזוב, הם לא נותנים לי ללכת מפה.
אני צועק את נפשי אל חלל החדר הסגור, אני משתגע מכול רגע שעובר, אני חייב להרגיש את זה זורם בעורקים שלי, אני חייב להרגיש את הטעם של החומר המזויין הזה בפה שלי.
זה מחרפן לי את המוח ודוחף אותי לקצה צוק השפיות והדעת, אני עומד על הקצה תלוי בין שמיים לארץ, והמשב רוח הכי קטן עלול להפיל אותי מטה.
אני מרגיש איך להבות שורפות אותי מבפנים, שורפות ומכלות כול דבר העומד בדרכם, את הרגשות, המחשבות, והזיכרונות הלא טובים מכול חיי הארוכים.
חם לי כול כך מבפנים, אני מרגיש כאילו העשן מחפש דרך לצאת ממני, הלהבות שורפות אותי מבפנים, לוהטות, חמות כול כך.
אבל מבחוץ כול כך קר, אני משתגע מכול רגע שעובר, מכול שנייה.
אני חייב את החומר המזויין הזה!
אני לא יכול להפסיק, אני לא יכול להיגמל מזה!
הצרחות והצעקות, אנקות הכאב והספק חירחורים שיוצאים מהחזה שלי לחלל החדר מפחידים אותי, הלב שלי דופק כמו משוגע, אני מרגיש כול פעימה כמו טיל המתרסק על הארץ.
והלהבות ששורפות את כול כולי מבפנים משגעות אותי, חמות כול כך, שורפות ואוכלות כול מה שבדרכם לשרוף לאפר ואבק את הלב שלי, הלב הדופק בעוצמה, אבל בקושי.
לעזאזל עם הגמילה הדפוקה הזאת, אני רוצה לחזור להיות סטלן.

אני לא יכול עוד לשאת את זה, אני לא יכול לא לזוז מהמיטה אליה אני קשור, זה מחרפן אותי, אני עדיין מתנדנד בין שמיים לארץ על צוק השפיות והדעת, עוד לא נפלתי, עוד לא החלקתי, אבל זה קרוב כול כך לקרות.
הלהבות שבתוכי מתחילות לדעוך, אל עדיין חמות כול כך ושורפות, זה משגע את המוח שלי יותר ויותר, הלהבות הדפוקות האלה ממלאות את המחשבות שלי ולא נותנות לי לחשוב על שום דבר אחר.
פרט לסמים, פרט לרצון העז לעשן שוב *מת׳ .
אני נאבק להשתחרר עם הרצועות, אני נאבק כדי לקום מהמיטה המזויינת שכבר נמאס לי לשכב עליה בחוסר מעש.
רצועות העור הקושרות אותי למיטה משופשפות כנגד עורי, ושאני אבק יותר עם כול שניה אני מרגיש איך רצועות העור חותכות את בשרי, והדם זולג מהחתכים מכתים את הסדינים הלבנים.
זה לא גורם לי לעצור, גם לא לרגע אחד, אני ממשיך להאבק עם הרצועות בניסיון להשחתרר ולברוח.
עם כול שניה שאני לא מצליח לגרום לידיי להשתחרר אני מתעצבן יותר ויותר מכול רגע שחולף לאיטו, והדם הזולג ובוער דרך החתכים, מהשפשופים והשריטות שנוצרו על ידי רצועות העור החומות הכובלות אותי למיטה הקשה והלא נוחה.
אני שוב צועק אל חלל החדר הגדול, הקירות הם אלה ששומעים אותי, לא אף אחד אחר במקום הכול כך דפוק הזה.
הצעקות שיוצאות ממני לא מתאימות לי בדרך כלל, אני מתחיל לפחד מעצמי עם כול רגע שעובר לו.
לקחתי נשימה עמוקה אל ראותיי, נשימה עמוקה ורועדת שלא מצליחה להעלים את הפחד החששות והכאב.
ממשיך להאבק עם רצועות העור שמשפשפים את בשרי.


תגובות (9)

ווואייי מהמם תמשיכייי

23/10/2013 14:17

אביההה עוד פרק מושלם של ילדה מושלמת!! תמשיכי מיד!

23/10/2013 14:34

תמשיכיייי

23/10/2013 21:49

מושלם

24/10/2013 00:49

תמשיכייי

24/10/2013 06:33

ואוווו תמשיכייייייי!!!!!

24/10/2013 07:21

תמשיכייי

24/10/2013 08:35
LOL LOL

תמשיכיי

24/10/2013 09:55

רק רציתי להגיד בגמילה גם חושבים המון , לא רק על כאב, ולמען האמת שאני הפסקתי, נהייתי עצבנית (לא הייתי מכורה ממש, הייתי מעשנת יותר משנה קבוע כל יום) הרגל שלי כל הזמן רעדה בלי הפסקה, הליכתי הייתה מהירה כאילו אני באטרף
נהייתי ממש אלימה אבל ההגזמות שפה מתאימות לגמילה מסמים קשים לבן אדם שהוא ממש מכור , אני קראתי המון ספרים בנושא גמילה וסיפורים אישיים (הם נתנו לי את הפוש להפסיק)… אהבתי ואני ייתחיל לקרוא מההתחלה, (יש לך קוראת נלהבת חדשה)=]

31/10/2013 11:29
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך