דניאל ומאיה -פרק 33-
התחלנו לעבוד , או מה שזה לא יהיה..
קיבלתי הודעה מאמא שלי,
~אמא יקרה שלי ♥~
אמא :"זה שהלך עם נוי , זה דניאל ?"
אני :"כן חח"
אמא :"חתיייך !" התחלתי לצחוק
אני :"חחחח נכון אמרתי לך לא לדאוג ?!"
אמא :"טוב אני לא יפריע לכם לעבוד , תהנו"
אני :"ננסה .."
אמא :"למה ננסה?"
אני :"דור ודניאל לא כאלה חברים טובים .."
אמא :"הא , הבנתי , בלי בלגן !"
אני :"ברור ברור , סמכי עליי"
אמא :"טוב יופי , יאללה לכו לעבוד"
~סוף שיחה~
סגרתי את האייפון , דיברנו קצת ואחר כך התחלנו לעבוד.
–
נוי :"אוףף איזה עבודה זבלל" אמרה וזרקה את העיפרון על השולחן.
אני :"כן וואי , תודה לאל שסיימנו"
דור :"וזה רק פרק אחד , יש לנו עוד חמש פרקים לעשות"
נוי :"למה אתה מבאססס" אמרה ונשפכה על הספה.
דניאל :"טוב יאללה בואו נארגן פה את כל הדברים אם סיימנו." אמר והתחיל לסדר את השולחן, סידרנו גם אנחנו , ואחר כך ישבנו והדלקנו טלוויזיה.
נוי :"טוב יאללה , אני הולכת"
אני :"לאן ?"
נוי :"אני ועומר קבענו למשהו"
דניאל :"וואי כל יום אתם בתחת אחד של השני"
נוי :"לא ואתה ומאיה בכלל לא" צחקה
אני :"טוב נדבר שמנה, תהנו" חיבקתי אותה והיא יצאה.
נשארנו דניאל דור ואני, שמתי את ראשי על דניאל , וראינו טלוויזיה , דור ישב על הספה ורא גם.
דניאל :"טוב דור סיימנו , אתה יכול ללכת אתה יודע"
דור :"אמא שלי מנקה עכשיו את הבית, היא אמרה לי שמתי שהיא תסיים אני יבוא."
ראיתי שדניאל בא לצאת עליו , ועצרתי אותו.
אני :"בסדר, אתה יכול להישאר עד שהיא תסיים" אמרתי ודניאל הסתכל עליי במבט כועס , החזרתי לו מבט של 'מה אתה רוצה?' הוא נאנח וחזרנו לראות טלוויזיה.
דניאל :"טוב שנייה אני הולך לשירותים" הוא אמר והלך ללמעלה.
נשארנו אני ודור.
דור :"אז מה קורה ?" התקרב אליי
אני :"בסדר אתה יודע" גיחכתי, הוא תפס לי ביד , ממש חזק. "אממ , אתה יכול לעזוב לי את היד?"
דור :"מאיה , מה את עושה בכלל עם דניאל?" שאל תוך כדי שהוא עדיין מכאיב לי.
אני :"מה אכפת לך? תעזוב לי את היד משוגע" אמרתי וניסיתי לנתק את ידי ממנו, הוא חזק מידי, ידי התחילה לכאוב ברמות מטורפות.
דור :"לא מגיע לך מישהו כמוהו"
אני :"אז מה מגיע לי?" עדיין מנסה לנתק את ידי.
דור :"מישהו כמוני" הוא חייך והתקרב אליי, וניסה לנשק אותי! הזזתי את ראשי במהירות.
אני :"מה נראה לך שאתה עו.." לא הספקתי להשלים את המשפט וכבר הרגשתי את שפתיו מונחות על שלי , ניסיתי להתנגד, אך ללא הצלחה, הוא הצמיד אותי אליו , עדיין מכאיב לי ביד.
שמתי לב שדניאל יורד במדרגות , ניסיתי להתנגד חזק יותר , ניסיתי לבעוט בו, אבל זה לא הזיז לו.
דניאל :"מאיה בואי שנ.." הוא קטע את עצמו כשראה את דור מנשק אותי , ואני מנסה להתנגד.
הוא היה כלכך עצבני , הוא נהיה אדום, עוד שנייה יצא לו עשן מהאוזניים.
–נקודת מבט דניאל–
רציתי לתפוס את מאיה לשיחה , שתעיף אותו כבר, ירדתי במדרגות, באתי לקרוא לה, וראיתי אותה ואת דור הבן של זונה הזהה, מתנשקים.
אף פעם לא הייתי כלכך עצבני כמו שהייתי שראיתי אותם מתנשקים , הסתכלתי עליהם בתדהמה , מאיה מנסה לומר לי משהו , זה לא עניין אותי , הלכתי במהירות לכיוון הדלת , יצאתי וטרקתי אותה.
הלכתי לבית שלי , עצבניי אשש , הייתי פשוט כלכך עצבני שאם מישהו היה מנסה לפנות אליי הייתי תולש לו את הראש ודורך עליו , לא היה לי זין לכלום , כל העצבים שלי התרכזו בזה , התמונה שלהם מתנשקים עולה במוחי , והעצבים עולים עוד יותר.
נכנסתי בטריקת דלת לביתי , ורצתי לחדר שלי , נעלתי את הדלת. הורדתי את בגדיי ונכנסתי להתקלח , להירגע קצת.
–נקודת מבט מאיה–
אחרי שדניאל יצא מהבית , הוא טרק את הדלת , וסופסוף דור עזב אותי. התחלתי לבכות.
אני :"תגיד מה אתה מפגר?!" התחלתי לקלל אותו. "מה נראה לך שאתה מנשק אותי?!" צעקתי תוך כדי בכי , הסתכלתי על ידי איפה שדור הכאיב לי , היה לי כחול. "אתה פשוט ילד מטומטם , אידיוט , מפגר .." המשכתי לקלל אותו "תעוף לי מהבית !!!!!!!!" צרחתי.
הוא פשוט הסתכל עליי , "תעוף כבר !!" צרחתי , הייתי כלכך עצבנית עליו , זה היה המטרה שלו , להפריד ביני לבין דניאל , אבל זה לא יקרה..
תפסתי בידו , הקמתי אותו מהספה , ודחפתי אותו מחוץ לבית שלי , טרקתי את הדלת בפנים שלו. בחיים שלי לא בכיתי כלכך כמו שבכיתי עכשיו.
נעלתי את הדלת, עליתי לחדרי , התכסתי בשמיכה ופשוט בכיתי , הדמעות לא הפסיקו לרדת, חשבתי על דניאל .. מה הוא חושב? מה הוא עושה? מה הוא יעשה ..?
התקשרתי לנוי , בוכה.
~שמנה שלי ♥~
אני :"נוי .." אמרתי בבכי כשענתה,
נוי :"אל תגידי כלום , אני בדרך אלייך, " אמרה "עומר , סליחה אני חייבת ללכת" שמעתי אותה אומרת לו.
אני :"בואי מהר .." עדיין בוכה , וניתקתי.
–
אין לי מושג כבר כמה זמן אני בוכה, שמעתי דפיקות בדלת.
ירדתי , בדקתי מי זה , למקרה שזה יהיה אמא שלי , או מישהו אחר .. ראיתי את נוי, ופתחתי לה.
היא ראתה אותי בוכה,
נוי :"מה קרה יפה שלי ?!" היא אמרה בבהלה וחיבקה אותי.
אני :"דור הבן זונה הזה .."
נוי :"מה הוא עשה ?!"
אני :"בואי נעלה לחדר.." אמרתי ועלינו.
ישבנו על המיטה , סיפרתי לה הכל ..
נוי :"אני לא מאמינה! תראי לי מה הוא עשה לך ביד" הושטתי אלייה את ידי , היא פערה את את העיניים שלה, ראו את הכחול בבירור כלכך.. "מה עם דניאל? דיברת איתו ?" שאלה.
אני :"לא .. לא שמתי לב כמה זמן עבר בכלל" כבר הפסקתי לבכות.
נוי :"את רוצה שאני יביא לך קרח ליד ?" לא הספקתי לענות והיא ירדה כבר למטבח.
פתחתי את האייפון , נכנסתי לוואצפ לבדוק מתי דניאל היה מחובר לאחרונה , לפני חמש דקות.. שלחתי לו הודעה.
~אהבת חיי ♥~
אני :"דניאל"
דניאל :"מה ?" ענה אחרי שתי דקות.
אני :"אתה כועס עליי?"
דניאל :"לא יודע.."
אני :"זה דור בן זונה הזה.. אני נשבעת לך שניסיתי להתנגד , הוא פשוט היה חזק מידי.."
דניאל :"מה את רוצה שאני יגיד לך?" ענה אחרי כמה דקות.
אני :"אני יכולה לבוא אלייך?"
דניאל :"לא יודע נו , תעשי מה שבא לך" אם הוא רשם את זה , זה אומר שכן.
אני :"עוד עשר דקות אצלך .."
~סוף שיחה~
נוי עלתה עם קרח , הראתי לה את השיחה, שמתי את הקרח על ידי בזמן שהיא קוראת.
נוי :"אז עוד מעט את הולכת אליו ?"
אני :"כנראה שכן , נלך ביחד אני ילווה אותך"
נוי :"טוב יפה שלי , אל תדאגי אנחנו נטפל כבר בדור הדפוק הזה , שילמד לא להתעסק איתנו."
אני :"נבקש גם מהמורה שתוציא אותו מהקבוצה שלנו , נתחנן, עד שהיא תסכים, לא אכפת לי,הוא לא הולך להיות איתנו"
נוי :"ברור , עומר גם סובל בקבוצה שלו , רותם הזונה הזו , נבקש ממנה להחליף ביניהם"
אני :"כן, טוב יאללה נצא?"
נוי :"קודם תשטפי פנים , את נראית נורא" צחקה, צחקתי גם .
הלכתי לשירותים, וואו אני באמת נראית נורא , השיער שלי מבולגן , כל האיפור נמרח מהדמעות .. שטפתי פנים , הורדתי את כל האיפור , סידרתי את שיערי , לא היה לי כוח להתאפר שוב , יצאתי מהשירותים ,נעלתי כפכפים ויצאנו מהבית, הלכתי עם נוי, היא עצרה בביתה.
נוי :"טוב תספרי לי מה היה , נדבר " היא אמרה וחיבקה אותי.
אני :"ברור , נדבר חיים שלי, ביי"
"ביי" היא אמרה, המשכתי לכיוון הבית של דניאל.
דפקתי בדלת , ושיר פתחה לי.
אני :"היי שיר, דניאל פה?"
שיר:"כן הוא בחדר, קרה משהו?" שאלה במבט דואג.
אני :"לא למה ?"
שיר :"סתם כי דניאל הגיע הביתה עצבני .."
אני :"אהה , אממ .." לא ידעתי מה לענות
שיר :"עזבי מה אני חוקרת אותך , תעלי אליו הוא בחדר." חייכה , חייכתי אליה חזרה.
עליתי , והדלת הייתה נעולה , שוב.
אחרי דקה הדלת נפתחה , דניאל פתח במהירות וחזר לשכב במיטה.
נכנסתי , סוגרת אחריי את הדלת, הוא שיחק בסוני פלייסטיישן שלו, לא הסתכל עליי.
אני :"אתה יודע שאני לא נישקתי אותו , הוא נישק אותי .." ישבתי בכיסא ליד מיטתו.
הוא המשיך לשחק , לא הסתכל עליי.
אני :"אל תכעס עליי , אני ניסיתי להתנגד , לבעוט בו, אחרי שהלכת , איך צרחתי עליו .. עדיין כואב לי הגרון." גיחכתי , הוא הפסיק את המשחק , והסתכל עליי .
–נקודת מבט דניאל–
מאיה נכנסה אליי לחדר, המשכתי לשחק בסוני , והיא מדברת , מנסה לשכנע אותי לא לכעוס עלייה , לא ידעתי אם אני כועס עלייה או לא, כי היא באמת התנגדה, לא ידעתי מה לומר, שמעתי אותה מגחכת, הפסקתי את המשחק והסתכלתי עלייה , מחייכת , אבל חיוך עצוב , היא הסתכלה עליי , וירד לה דמעה.
מי אני שהיא תבכה בגללי !?
לא יכולתי לראות אותה ככה .. אני אוהב אותה כלכך.
ראיתי אותה תופסת בידה , כאילו קרה לה שם משהו, והיא ממשיכה לבכות ..
"רק אל תבכי.." לחשתי, היא הסתכלה עליי, העיניים האלה , המבט שלה היה כלכך עצוב ומאוכזב,
מאיה :"אתה סולח לי ?" לחשה לי.
אני :"אין על מה לסלוח ,אני יודע שלא את נישקת אותו.." אמרתי, היא חייכה , קמתי מהמיטה, היא קמה גם , וחיבקתי אותה, חיבוק חזק, חיבוק חזק ואוהב ..
התנתקנו מהחיבוק , היא החזירה את ידה לצד גופה , וראיתי שם משהו, תפסתי בידה בעדינות.
מה ?! מה זה הכחול הזה !?
אני :"מי עשה לך את זה ?!" שאלתי במבט מודאג ומובהל.
מאיה :"דור" היא לחשה
אני :"וואי אני עוד ירוג את הבן זונה הזה, ההומו הזה"
מאיה :"לא זה בסדר , זה לא כואב כבר"
אני :"אל תשקרי , אני רואה שזה כואב לך , אל תדאגי אני יטפל בו כבר .. " היא חייכה "בואי" הוספתי , ישבתי על המיטה ופיניתי לה מקום.
שכבנו על המיטה, ואני מלטף את שיערה.
מאיה :"דניאל " אמרה לי אחרי בערך רבע שעה של שתיקה.
"אה ?" עניתי.
מאיה :"אתה יכול להסביר לי מי זאת נועה ?" שאלה , הייתי בשוק.
מאיפה היא יודעת על נועה ?!
תגובות (8)
וואי!!!!!!!!!!!!!!איזה מתח!!!!!!!!
תמשיכייייייייייייייייי,מושלם!!!!!!!!!!!
מהמםםםם תמשיכייי!!
התחלתי לקרוא את הסיפור היום, קראתי את כל הפרקים במשך 3 שעות והייתי מרותקת! את כותבת מדהים!! :) תמשיכי בבקשה 3:
תמשיככעיייייייי התמכרתי לסיפור
תמשיכיי מהררר
האאאאאאאאאאא חיימשלי דניאל ושכחתי מי זאת נעה מישהו יכול להזכיר לי?
ותמשיכייייייייייייייייייייי מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
נועה זאת זאתי שכתבה לאדם את המכתב ודניאל ראה את זה כשהם היו לאדם בחדר…
אני חושבת שנועה הייתה חברה של אדם או שהיא עדיין רק רוצה ויכול להיות שהיא הייתה חברה של דניאל פעם…