דניאל ומאיה -פרק 31-
מאיה :" מה זה מה מצאת ?" שאלה ושברה את מחשבותיי.
אני :" מה ? כלום." אמרתי , זרקתי במהרה את המעטפה חזרה למגירה וסגרתי אותה, מנסה לשכוח ממה שראיתי שם.
מאיה :"טוב תפסיק לחטט ובוא כבר " היא אמרה וזרקה עליי כרית.
אני :" אח , מה זה היה ?" אמרתי תוך כדי שאני צוחק וזורק עלייה בחזרה את הכרית.
המשכנו לעשות קרב כריות , היה מצחיק רצח, אחרי כמה דקות שהרבצנו אחד לשני עם כריות , נשכבנו על המיטה והתכסינו בשמיכה, פתאום מאיה התחילה להיקרע מצחוק.
אני :" מה את צוחקת יא מכוערת?" הסתכלתי עלייה.
מאיה :" סתם , חשבתי על זה שיצאנו ממש פצועים שעשינו את הקרב כריות הזה" היא אמרה תוך כדי צחוק.
אני :"את יצאת פצועה, אני לא" חייכתי.
מאיה :" בטחח , רק אתה" אמרה בציניות.
אני :" לא רצית לישון או משהו ?"
מאיה :" אה נכון , תעיר אותי עוד איזה רבע שעה ככה ?" היא אמרה ועצמה את עינייה.
"טוב" אמרתי והדלקתי את הטלוויזיה .
מאיה :" תנמיך אבל." היא אמרה ונתנה לי מכה קטנה על היד.
לקחתי את השלט והנמכתי , ונתתי לה מכה חזרה.
מאיה :" אחח אבל למה כואב ?! אני לא נתתי לך חזקה !" היא אמרה וניסתה לתת לי מכה חזקה, שהיא חושבת שתכאיב לי.
אני :" סליחה , מה אני יעשה שאני חזק מידי?" אמרתי בשחצנות.
מאיה :" שתוק , אוגר יותר חזק ממך" היא אמרה בעוקצנות ונשכבה שוב לישון.
אני :" טוב מה נעלבת ?! סליחה זה לא היה בכוונה .." אמרתי וליטפתי לה את היד, היא הזיזה את ידי.
מאיה :" תן לישון קרצייה" אמרה , והתרחקתי , חזרתי לראות טלוויזיה.
–
אחרי בערך עשר דקות , הערתי את מאיה , בכל זאת .. מסיבה של אדם , מה הקטע לישון כל המסיבה ?!
"מאיה , קומי" לחשתי, לא קמה
"נו מאיה קומיייי" הרמתי את קולי , לא קמהה.
"קומייי כבררר כוססעמקקקק" צעקתי וניערתי אותה.
מאיה :" הנההה הנהה אני קמההה עווףף ממניי" היא אמרה וניסתה להתנגד לניעור שלי.
"תודה לאל" אמרתי והפסקתי לנער אותה.
אני :"יאללה בואי יורדים ללמטה" אמרתי וקמתי מהמיטה.
מאיה :" רגע אני צריכה לסדר את השיער עניינים וזה." היא אמרה , וקמה גם היא והסתכלה במראה.
אני :" טוב אז אני יירד למטה , אני מחכה לך" אמרתי ויצאתי מהחדר , ירדתי במדרגות , והלכתי לרקוד קצת.
–נקודת מבט מאיה–
אני חייבת לראות מה עניין את דניאל כלכך במגירה ההיא , הוא היה כלכך שקוע בזה .
הלכתי לכיוון המגירות , לא היה נעים לי לחטט , אבל אני חייבת לבדוק מה היה שם !
פתחתי את המגירה , מסתכלת על הדלת , כדי לבדוק אף אחד לא ייכנס.
ראיתי שם , בין כל הגרביים , מעטפה שרשום עלייה "לאדם אהבת חיי" כנראה בזה הוא כלכך התעסק.
פתחתי אותה , אוף לא נעים לי מאדם ! אני לא אוהבת לחטט בדברים של אנשים אחרים , כי תכלס , אני לא הייתי רוצה שיחטטו לי בדברים , ואני בטוחה שגם אדם לא ..
בתוך המעטפה היה דף מקופל , פתחתי אותו , היה כתוב שם מכתב בכתב יד עגול ויפה,
לחתיך שלי ♥
כמה שאני אוהבת אותך , אתה פשוט לא מבין כמה !
לא עובר יום שאני לא חושבת עלייך , אתה כלכך חשוב לי , ובחיים אני לא יוותר עלייך ♥
אני מבטיחה לך , שאם יכולתי , את כל חיי הייתי מבלה איתך , אבל .. אתה יודע למה לא נוכל,
והמחשב שלא נוכל להיות ביחד .. מדכאת אותי כלכך , שרק לחשוב על זה , להיזכר בזה , עושה לי רע ..
וכשאני רואה אותך , כאילו מישהו רוצה להעניש אותי , לאמלל אותי , להתעלל בי!
אתה לא מבין מה אני מרגישה שאני רואה אותך .. כלכך באלי להתקרב אלייך , לחבק אותך , לנשק אותך ולא לעזוב לעולם ..
אבל אני לא יכולה.
אוהבת הכי בעולם , אפילו ממה שאתה יכול לתאר …
-נועה-
הרמתי את ראשי מהדף , מי זאת לעזאזל נועה ואיך היא קשורה לדניאל ולאדם ?!
החזרתי את הדף למקומו , הכנסתי את המעטפה חזרה למגירה וסגרתי אותה .
נעלתי את העקבים שלי , מבט אחד במראה , וירדתי ללמטה.
כשירדתי במדרגות , ראיתי את דניאל רוקד ברחבה כשכוס אלכוהול בידו.
נעמדתי במקומי , צופה בו רוקד .. מושלם שלי,
ראיתי איזו אחת מתקרבת אליו , באה לרקוד איתו .. נשארתי במקומי , רציתי לראות מה הוא יעשה.
בהתחלה הוא לא שם לב אלייה , לאחר כמה רגעים הוא רואה אותה, מנסה לרקוד איתו ולמשוך את תשומת ליבו , הוא חייך אלייה חיוך מתנצל והתרחק, היא התקרבה שוב הכלבה, והוא שוב התרחק , לא מבינה רמזים זאתי ?!
אחר כך היא באה והתחילה להימרח עליו , פה כבר לא יכולתי לעמוד מהצד , ירדתי במהירות מנסה שלא ליפול מהעקבים , פיניתי את דרכי לדניאל ,העפתי אותה , כרכתי את ידיי סביב צווארו ונישקתי אותו והוא החזיק במותניי, ראיתי אותה מתרחקת במבט מאוכזב.
התנתקתי מהנשיקה , ורקדתי קצת עם דניאל.
ראיתי את עומר ונוי נכנסים ורוקדים ביחד , על בטוח הם חברים כבר !
באתי לכיוונם , וראיתי את אלין בדרך , משכתי אותה איתי עד שהגענו אליהם.
אני :"מזל טווב !!" אמרתי , צעקתי יותר נכון , וקפצתי עליהם .
אלין :" אתם חבריםם ??" היא שאלה בהתרגשות
נוי :"הממ , כן" היא אמרה בביישנות וחייכה.
צרחתי , וחיבקתי את נוי , מחצתי אותהה.
"אני כלכךך מאושרתת בשבייילך !!!" צעקתי תוך כדי שאני מחבקת אותה.
נוי :" טובטוב תעזבי אותי כבר משוגעת" היא אמרה תוך כדי צחוק.
עומר :"מאייהה את עוד תהרגיי אותה , עד שאנחנו חברים את כבר רוצה להרוג לי אותה?!" צחק.
" לאלא מה פתאום" אמרתי ועזבתי את נוי.
אלין :"טוב מאיה בואי נשאיר את הזוג המאוהב לבד .." היא אמרה וקרצה, והתרחקנו מהם , ליאן נראתה קצת מבואסת.
אני :"מה יש?"
אלין :" בואי ללמעלה , אני יספר לך .." אמרה , ועלינו למעלה וישבנו על אחת מהספות שהיו שם.
"שפכי" אמרתי לה.
ליאן :"בואי נגיד .. שהייתי קצת דלוקה על עומר , אבל שלא תביני לא נכון , אני הכי מפרגנת להם שבעולם" היא אמרה תוך כדי שהיא מסתכלת על הרצפה.
אני :"אה .. אוי" אמרתי והיא הפנתה את מבטה אליי , "אהבת אותו ממש ?"
ליאן :"לא יודעת .. זה היה בקטנה כזה, אבל לא נורא , ראו גם שהוא אוהב את נוי בכלל .."
אני :" אל תדאגי , נמצא לך מישהו אחר !" אמרתי לה בניסיון לעודד אותה. "מה עם אדם? הוא ממש חמוד , וגם חתיך" קרצתי.
ליאן :"אדם? לא יודעת .." אמרה בחשש.
אני :"ליאן , אדם הוא בול בשבילך , אתם מתאימים ! והוא ממש נסיך , אני אומרת לך , אם לא היה את דניאל ? הייתי הולכת על אדם" חייכתי אליה , והיא גיחכה.
אלין :" עד כדי כך ? ת'אמת אני לא כלכך מכירה אותו , יענו , את האופי שלו וזה , יצאנו לדבר כמה פעמים אבל לא משהו רציני .."
אני :"יופי אז עכשיו זה הזמן למשהו הרציני הזה"
ליאן :" עכשיו ? אבל .. הוא שמה רוקד עם כל הבנות , איזה סיכוי יש לי ? אני סתם עוד איזה מכוערת אחת .." רציתי לדפוק לה כיסא בראש , מה זה מכוערת ?! הלוואי עליי להיראות כמוה.
אני :"ליאן , את אחת הבנות הכי יפות והכי כוסיות שראיתי , סבבה ? אל תעזי אפילו לומר שאת מכוערת , למה אני יתעצבן וזה לא יהיה טוב , אני יתלוש לך את הראש!" אמרתי בטון מאיים אך ציני.
ליאן :"אמאלה יא מפחידה, הנה אני יורדת לדבר איתוו " היא אמרה וקמנו מהספה וירדנו ללמטה, היא פילסה את דרכה בין כל הבנות שהיו צמודות לאדם , רקדה איתו קצת , כשהוא ראה אותה הוא חייך , טוב איך לא ?! ליאן נראתה מדהים באותו ערב , הם דיברו קצת , צחקו..
–
את שאר המסיבה העברתי עם דניאל , נוי עומר ליאן ואדם.
היה כלכך כיף ! לא הרגשנו איך שהזמן טס , היה שתיים בלילה.
אני :"פאק אמא שלי תהרוג אותייי!" אמרתי כשרק כל מי שציינתי קודם יושבים על הספה , מותשים מהמסיבה , כבר כולם הלכו.
דניאל :"אז בואי תישני אצלי" הוא קרץ אליי.
אני :"אבל אין לי בגדים אין לי כלום! אולי אני ייבקש מאח שלי שיביא לי ?"
נוי :"מרון ? אתם לא בריב או משהו כזה? הוא יספר להורים שלך"
אני :"הוא לא , תאמיני לי שלא, אני יתקשר אליו" הלכתי לצד והתקשרתי לרון.
~אחשלי החתיייך ♥~
רון :"הלו?" הוא אמר בקול עייף.
אני :"רון יש מצב אתה מביא לי תיק עם בגדים וכל זה, עוד איזה כמה דקות ? אני הולכת לישון אצל נוי." עדיין לא אמרתי לו שיש לי חבר , ואם הייתי מספרת לו מההתחלה, אין מצב שהוא היה נותן לי ללכת לישון אצל דניאל.
רון :"טוב, תגידי לי מה את צריכה.."
הסברתי לו מה לקחת , ואיפה כל דבר נמצא.
אני :"טוב תבוא עוד חמש דקות מחוץ לבית אני באה." אמרתי להם שאני יוצאת להביא את הבגדים , ויצאתי מהבית והלכתי לכיוון ביתי.
ראיתי את רון מחכה שם.
רון :"איך היה?" הוא אמר והושיט את ידו עם התיק.
אני :" סבבה , ותודה" אמרתי ולקחתי את התיק מידו.
רון :"אני מקווה בשבילך שאת הולכת לישון אצל נוי , ולא אצל איזה מישהו שאני יודע מה הוא רוצה לעשות איתך." הוא אמר והסתכל עליי במבט.
אני :"אל תדאג , אני הולכת לנוי" שיקרתי.
רון :" טוב, אמא ואבא יודעים ?"
אני :"לא, אם הם ישאלו תגיד להם , ביי"
"ביי" הוא אמר , והלכתי לבית של אדם , עומר ונוי כבר הלכו , רק אדם ודניאל נשארו שם , דניאל חיכה לי.
דניאל :" יאללה בואי , אני מת מעייפות" אמר , התקרב אל אדם וחיבק אותו , חיבוק של גברים כזה "ביי אחי , מזל טוב" הוא אמר לו.
אדם :"תודה אחי , נדבר " הוא אמר , אני התקרבתי לאדם וחיבקתי אותו גם, "מזל טוב" אמרתי לו , הוא חייך אליי , ואני ודניאל יצאנו.
הגענו לבית שלו , עלינו לחדר, דניאל נכנס להתקלח.
כשהוא יצא נכנסתי גם אני, שמנו פיג'מה, דיברנו קצת וראינו טלוויזיה, וסופו של דבר נרדמנו.
תגובות (8)
מי כמוני מבינה אותך…….
תמשיכייייייייייייייייייי
פרק יפה
המשךךךך
אויייייי יודעת מזה חחח תמשיכייייייייייייייייי מושלם
מהמםםם תמשיכייי!!
מושלם ואני כל כך מבינה אותך בלחץ הזה חחח תמשיכיי
תמשיכי
המשך מידדד
תמשיכייי