דיימונד – פרק 2
וואו , איך התגעגעתי לסיפור הזה ! כ"כ הרבה זמן רציתי לכתוב אותו שוב !
מה שממש מעציב אותי – זה שכתבתי כבר את תחילת הפרק פעמיים , ואז נמחק לי .
פרק 2 :
ג'ק מתח את צווארו למטה והביט באסון . הוא תהה. 'היא אנשים יכולים לעשות כ"כ הרבה .. נזק ?'
הוא התקשה לחשוב בכלל – שהם עושים נזק . 'אין להם רגשות ?' שאל את עצמו שנית .
דיימונד הביטה בג'ק . היא התפעלה מיופיו . הוא היה אצילי כ"כ . מלכותי , כמעט .
גק נגע בתודעה שלה , ' את יכולה לתקן את הנזק , את יודעת ?' אמר לה .
" איך אני יכולה לתקן את זה ? הם הרסו משהו כ"כ קדוש .. " השיבה לו דיימונד .
ג'ק ידע – שהיא יכולה יותר ממה שהיא חושבת . היא חזקה . ' אם היא תשתמש בכוח של משהו חזק יותר ממנה , היא תוכל לבצע את ה'תיקון' ללא לבזבז את כל כוחה , ולמות .' חשב לעצמו ואז פנה אליה ,
'תחשבי . אני יודע שאת יכולה .' הוא רצה שהיא תחשוב . שתנצל את החוכמתה .
דיימונד התרכזה . היא גיששה אחר פרץ הכוח במוחה ונכנסה דרכו – תחושת הכוח והעליונות שתפו אותה . חמימים כמו חיבוק אמא ואכזרים כמו סכין . חיוך התפרס על פניה והיא בחנה את מילותיה בקפידה .
היא נשענה קדימה ואחזה בשערות ראשו של ג'ק , " רד קרוב יותר לאדמה בבקשה ." אמרה לו .
ג'ק נגע בתודעה שלה , 'אנחנו מסתכנים בחשיפה . את יודעת את זה .' השיב לה .
" אני יודעת ." אמרה בקול רם .
קול טפיחות כנפיו של ג'ק הואט והושתק – הוא דאה למטה . דיימונד נאחזה חזק יותר בשערותיו של ג'ק ומפרקי ידיה הלבינו כתוצאה מזה . הרוח שיחקה בשערה החום , היא נהנתה מהמגע שלה .
שהגיעו סנטימטרים ספורים מהאדמה , ג'ק נעצר , והקול העדין של טפיחות כנפיו נשמעו שוב .
" תודה .." לחשה לתוך אוזנו והתיישבה על צדו של ג'ק . היא כיחכחה בגרונה בעדינות .
"મધર અર્થ – આ આપત્તિ અંતે દૃષ્ટિ. બધી પીડા કે જે તમારા પુત્રો કારણે જુઓ.
વૃક્ષો, ફૂલો, સાથે – જીવન, નાના છોડ અને સુંદર લીલા.
આ સૌંદર્ય, હું હોય છે. આ લોકો બધું અગાઉથી. તે ઉદાસ છે. ખૂબ ખૂબ.
મધર અર્થ, પ્રચંડ તાકાતનો ઉપયોગ કરે છે અને તેમને મદદ કરે છે. તેઓ તમને જરૂર છે."
( פירוש : אמא אדמה – תראי את האסון הזה . תראי את כל הכאב שגרמו לבניך .
העצים , הפרחים , בעלי – החיים , גיבעולים , שיחים וכל הירוק הנהדר .
היופי הזה , חסר לי . האנשים האלו הרסו הכל . זה עצוב . מאוד .
אמא אדמה , נצלי את כוחך הכביר ותעזרי להם . הם זקוקים לך . )
ג'ק שמח שהיא הבינה . חכם יותר לנצל את כוחה של אמא אדמה , לנסות לפנות אל ליבה .
דיימונד חייכה . היא שמחה שהצליחה לבטע את המשפט ללא שגיעות .
הצמד הביט מיד למטה – הם הבחינו בתנועה .
הצמחים ההרוסים התחילו לצמוח חזרה , צבעם הירוק הופיע חזרה . הפרחים צצו בחזרה . כל הפרות שנעלמו , גדלו בחזרה . בעלי החיים – הופיעו משום מקום . הכל גדל בחזרה . ק – ס – ם .
" ווהו !" הריאה דיימונד ובתגובה ג'ק צהל בעדינות .
תגובות (7)
זה מושלם ! להמשיך אני ברורה ילדה ?!
חחחחח תמשיכי מהרר!
בא לי למות . להתאבד .
לקפוץ מהגג או משהו , לבלוע אקונומיקה .
למה?
אני כל כך איבדתי את עצמי . אני מבולבלת .
ניסיתי לכתוב את זה כסיפור , אבל המערכת פסלה את זה .
אני רוצה למות . להישכח . להיעלם .
החיים כל כך קשים . זה לא יהיה יותר פשוט למות ? מוות .
כואב לי , איבדתי את עצמי . אני מבולבלת . אני צריכה עזרה .
אני צריכה תמיכה . אני רוצה למות . מוות פתאום נשמע כל כך מפתה .
אני מצטערת . כל כך מצטערת . אני לא יודעת מה זאת התחושה הזאת .
כואב לי כל כך , נפשית . אני רוצה למות . למות .
אין פה אף אחד … אני כותבת לאוויר . גם טוב .
יהיה נחמד , להיעלם . אולי מחר בבוקר אני כבר לא יהיה פה .
אולי ? זה נשמע טוב . שכל הצרות יעלמו .
יעלמו .. אני יעלם . לא יותר .
כאב , עצב , סבל , ושאר הרגשות הרעים ישאבו ממני . מוות . מוות .
אני מבולבלת . ואני יודעת את זה . אולי זה לא הזמן שלי ?
אולי זה כן הזמן שלי ? ואם כן ? אז .. ביי ?
נראה לי . אני איבדתי את עצמי . כל כך קל להיעלם ,פשוט .
פוף . נגמר .
היית צריכה לראות את החיוך שהיה לי על הפנים כשקראתי שהיא הצליחה להשתמש בקסם שלה כדי לתקן את הנזק! חחח את מתארת כל כך טוב שהרגשתי שאני שם יחד איתה!
אני חייבת גם לציין שאני די מחבבת את ג'ק! :)
קראתי את התגובות שרשמת ואני יודעת שהגעתי באיחור רציני (ומצטערת על זה…) אבל אני רוצה שתדעי שלכולם יש ימים כאלו ושהם בסופו של דבר עוברים… תקופות לא קלות בסופו של דבר חולפות וכל שנותר מהם הוא הזיכרון הקלוש לקיומן… אני מקווה שהתקופה הזאת עברה ושאת מאושרת עכשיו! 3>