בשבילך את כל העולם אעבור – הקדמה ♥
סיפור ראשון וחדש .. מקווה שתאהבו
בר לוי – היושששששש (-; בת 17 עולה לי"ב עיניים כחולות , אני אוהבת את העיניים שלי הם הדבר הכי יפה בי . יש לי שיער שטני כמעט בלונדיני , אני רזה,לא נמוכה אבל גם לא גבוהה אני מטר שבעים .
השנה אני עוברת לבית ספר חדש . זה אמור להיות בית ספר של חכמים אבל ממה שהבנתי יש שם ערסים בשפע . אני גרה בהרצליה פיתוח , אבל הבית ספר שאני עומדת להיות בו הוא בתל אביב.. צפון תל אביב. זה לא הרבה זמן נסיעה אז אני מסתדרת . אני ילדה יחידה ויש לי אבא מאוד עשיר , אמא שלי מתה בלידה.. זה עצוב לי שלא הכרתי אותה . חבר ? אין לי וגם לא היה לי , אני לא מוכנה לזה . אני יתעסק בלימודים , לגמור בהצטיינות , ללמוד באוניברסיטה טובה ואז חבר . זה מה שחשוב לי בנתיים . מוסיקה ? זאת האהבה שלי , אני מנגנת ב3 סוגים של גיטרות (אקוסטית , קלאסית וחשמלית) . אני גרועה בשירה , אתם לא יכולים לשמוע אותי שרה בלי להתחרש. אני אוהבת רוק – קווין הם הגיבורים שלי . אחר כך לד זפלין .
אביאל כהן – האחד והיחיד . אין כמוני , אני מושלם . אני אומר עכשיו לא בהגזמה שאני הבן אדם הכי חתיך בעולם , בשיא הצניעות . בן 17 עולה לי"ב מתל אביב . שיער חום בהיר עיניים כחולות , גבוה קוביות שרירים.. אני בן אדם מושלם , מודה . חברה ? אין , וגם לא תיהיה בקרוב … כולן פה בבית ספר זונות חוץ מאחותי התאומה המושלמת ומהחברות שלה . עאלק בית ספר של חכמים , המנהל הדפוק הזה והפוזה שלו . אני מקבל 50 בקושי במבחנים .. חוץ מ-ספורט ותופתעו ביולוגיה .. כן אני די חכם בביולוגיה . החבר הכי טוב שלי ? אושר מלאכי אין עליו . חולה על מסיבות , אלכוהול ועל הנרגילה שלי . עשיר .. אמא ואבא בחו"ל מעבירים כספים או משהו לא מבין בעצמי ..
נועה כהן – כן כן אחותי של אביאל כהן .. בלה בלה בלה . כל הזונות בבית ספר צמודות לו לתחת ולא עוזבות ואני בקושי רואה את אח שלי .. אני ילדה חברותית אבל תלוי למי . אני חותכת .. אני בדיכאון , קשה לי עם הסביבה , ויש לי כל כך הרבה חברות . פשוט קשה לי . כולם רואים אותי בפוזה של הזאתי עם החיים הטובים .. העשירה . תנחשו מה ? גם זה תוויות . יש לי עיניים ירוקות ושיער חום כהה . גמדה ורזה . אני לא יפה , אני מכוערת . אפילו שמליון בנים קראו לי כוסית ומליון בנות קראו לי יפה הביטחון העצמי של ברצפה .
אף אחד לא יודע שאני חותכת .. אף אחד וזה גם לא הולך להתגלות .
אושר מלאכי – בן 17 עולה לי"ב כן , כן , זה אני . אני ? מושלם . אני אוהב את עצמי אין מעליי אני מושלם . וצנוע . שיער שחור ועיניים ירוקות כאלה . קוביות , שרירים , גבוה . אני חולה על כדורגל , ואני עוד יגיע רחוק בזה. ציונים ? בלבה נראלי שיש מתחת לאדמה . גרוע בהכל חוץ מספורט . חי את החיים , כל יום לפחות כוסית אחת אצלי במיטה אוהב את החיים אוהב את עצמי .
שני וויליאמס – אין אני מושלמת ברמות . יש לי שיער שחור טבעי אבל צבעתי לבלונד ויש לי עיניים שחורות . אני ? יפה ? לא . אני לא יפה אני מושלמת . אני רזה , אפילו מקל אבל שואפת להגיע לחוט . אני די גבוהה . אני מאוהבת באביאל כהן כבר שנה וחצי . כמה פעמים עשיתי איתו ? וואו אי אפשר לספור מרב שזה הרבה . אבל הוא תמיד יעבור למישהי אחרת וגם כשאני מנסה לגרם לו לקנאות זה לא עובד . אני יודעת שהוא אוהב אותי , הוא פשוט לא יודע עדיין . וויליאמס ? לא שם המשפחה האמיתי שלי .. שם המשפחה של בעלה ה..מממ.. שישי ? של אמא שלי שאגב איתו היה לי רומן . בת 17 עולה לי"ב
תגובות (5)
עאאע תמישכיי נשמע טווב ♥
ובהצלחה מאמיי(:
תודה נסיכה ♥
נשמעע ממשש מעניין!!
תמשיכיי ^_^
תמשיכי
איזה זונה שני היה לה רומן אם הבעל של אמא שלה חחחחחחחחחחחח נשמע ממש יפה תמשיכיייייייי