בסוף של דבר הכל מסתדר♥ פרק :)3
– פרק 3 –
נקודת מבט של נוי
נוי : יואו תשתוק אני שומעת את מאי
דניאל : מאי??
נוי : תצרח יותר חזק
פתאום ראיתי את מאי ודור מתנשקים היית בפה פעור וישר דניאל רץ לדור
דניאל : מה אתה עושההה? זאת אחותי ימטומטם
מאי : דור די תרגע
דור : אחי תשמע משהו אני אוהב אותה, אני יודע מה אתה חושב עכשיו נכון זה דור זו ארץ מתנשק עם אחותך .. ויש לי עקרונות ואני אוהב אותה! בחיים לא הפסקתי לאהוב אותה, אני והיא חברים ואני לא יכול להסתיר את זה יותר..
דניאל : אני לא מאמין עליך
רצתי אחרי דניאל
נוי : היי תרגע לא קרה כלום, נכון הם חברים נו ו… גם אתה היית ואני בטוחה עם חברות של מאי ולא הפריעה לה ואני בטוחה שהן אחר כך התרחקו ממנה והיא עשתה משהו ? צעקה עליך ? לא היא שתקה.
דניאל : אבל את לא מבינה כלום ! כאלו שאני ואת נהיה חברים וזה לא יקרה בחיים ומה את חושבת שדור ישתוק? לא הוא ירביץ לי יהרוג אותי כי את אחותו ויש לנו עקרונות וזה לא משנה מה יקרה לא לוקחים משהי של חבר ובמיוחד לא אחות !
כאב לי כאב לי שהוא אמר " אני ואת לא נהיה חברים וזה לא יקרה בחיים " לא נוי לא שוב אל תתאהבי נוי …
נוי : עדיין .. אני בחיים לא ראיתי את דור ככה העניים שלו הוא אוהב אותה והוא בחיים לא יפגע במשהי שהוא אוהב תאמין לי הכל יהיה טוב.. אתה רוצה לחזור לבית?
דניאל : כן .. עדיף
נקודת מבט של דניאל
לא יודע מה אבל נוי במה שהיא אמרה צדקה וואלה צדקה אני צריך לתת למאי חופש ומרחב כי זה שמזקוק לה..
היינו בדרך הביתה הייתי חייב לשבור את השקט שנוצר בינינו
דניאל : תודה
נוי : חחחחח על מה תודה?
דניאל : על זה שהיית בשבילי ברגע שהכי הייתי צריך משהו שיתמוך בי תודה רבה אני חייב לךךך !
נוי : אני מצפה למשהו טוב :-)
הגענו לבית וראינו את מאי ודור מתנשקים
השתעלתי…
דור : אחי תשמע
מאי : אני יודעת מה אתה חושב אבל תקשיב שנייה
דניאל : לא, את תקשיבי לי אני מבקש סליחה על איך שהתנהגתי את צודקת אני צריך לתת לך את החופש שאת זקוקה לו עם את אוהבת אותו תהיא איתו ודור??? דיר בלאק אתה פוגע בה או שהיא תבכה אני יהרוג אותך !
דור : על מה שאוהבים בחיים לא פוגעים
נוי לחשה לי כל הכבוד עשית בחוכמה
מאי : אממ דניאל ונוי יש לנו משהו להגיד לכם…..
תגובות (0)