תודה רבה לכל מי שתעזור !! <3

בנוות!! מי שרואה את זה בבקשה שתקרא ותעזור לי…

19/02/2014 707 צפיות 3 תגובות
תודה רבה לכל מי שתעזור !! <3

אני צריכה עזרה דחוווף !!!
חחחח זה אולי יצחיק אותכן אבל יש ילד שאני יושבת לידו והוא פשוט ממש מצחיק אותי והוא גם חתיך ועיניינים…
אף פעם לא חשבתי שאני אתאהב בו ועוד בגלל שיעור כימיה חחח…
אני יודעת שיש לו המון ידידות אבל אני לא יודעת איך הוא מרגיש כלפיי…
איך אני יכולה להתנהג בצורה כזאת שנהיה יותר קרובים מבלי שאני אראה יותר מידי צפויה ?
תודה מראש חברות <3


תגובות (3)

תדברי איתו תסבירי לו מה את מרגישה כלפיו, אני יודעת שזה ישמע לך מטופש מעט. אבל עם לא תגידי לו עכשיו בזמן….את עלולה לאבד אותו. אני מבינה זאת כי גם אני במצב שנקרא על סף תהום, החלטתי לוותר. ועכשיו אני מתחרטת מעט בגלל השתיקה שלי והגאוותנות שלי פגעתי בי ובו אבל… אני עדיין חושבת שכדי לך דבר איתו לפני שתאבדי אותו.

19/02/2014 06:31

אני באמת חושבת שאת צריכה לדבר איתו ואולי זה יתלווה בדיחוי או ב'אני צריך עוד קצת זמן' אבל לפחות תדעי מה הוא מרגיש גם לטוב ולרע אחרת באמת תאבדי אותו ומה יש לך להפסיד? וכן זה מביך וכן זה מוזר אבל אם לא מנסים איך יודעים?(משפט שסבתא שלי היתה אומרת לי חחח) ואם זה יצטרך לקחת שבוע תקחי את הזמן אבל לא יותר מידי כי הוא יאבד לך … אז תנסי :) תספרי איך היה- אבל אם לא בא לך לא צריך חחח לאב יו !! בהצלחה3>3>3>

19/02/2014 06:49

אני חושבת שאת צריכה לדבר איתו… תגידי לו מה את מרגישה , ותשאלי אם גם הוא כלפייך. אני אם התגובה הראשונה, את עלולה לאבד אותו….
תשמעי, אולי אני בת 10, אבל קרה לי אותו מקרה איתך… רק שהילד לא ישב לידי.
הוא כל הזמן צחק איתי וזה… הוא אמר לי שהוא אוהב אותי ואני אמרתי לו אותו דבר… אני וויתרתי בגלל הדת. אני דרוזית, ולדרוזית אסור להיות אם מישהו שהוא לא דרוזי…
טוב, אני נשמעת פתטית… כי בת 10 בכלל לא צריכה לחשוב על אהבה !!
בהצלחה !!

19/02/2014 09:14
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך