בלאד : השקרים של לוס – פרק 9
פקחתי את עיניי , זרועו של בלאד סובבה אותי והרגשתי מצוין , הצלחתי להירדם מיד אחרי
הסיוט . לא כמו שפעם שלקח לי שעה עד שהצלחתי להירדם , כול פעם ההרגשה המוגנת
גודלת יותר ויותר ואני מרגישה מעולה . אבל אני יודעת שלאחר מה שקרה אתמול , עם אלי ,
שום דבר לא יהיה כמו שהוא היה פעם , הדבר היחיד שאני יכולה לעשות הוא להתנהג כאילו
לא קרה דבר ולהמשיך עם השיתוף פעולה .
"בוקר טוב סאנשיין ." מלמל בלאד , הסתובבתי בשביל להסתכל עליו וראיתי שעיניו פקוחות
לרווחה .
"שוב פעם הסתכלת עלי ישנה?" שאלתי בנימה צינית , בלאד גיחך וחייך את החיוך הגדול שלו .זרקתי את גופי מהמיטה ונעמדתי על רגליי , לובשת את נעלי הספורט הגבוהות שלי ומתקדמת אל עבר הארון של בלאד , לראות איזה בגדים נשארו ועדיין לא לקחתי אותה .
"אני אוהב להסתכל עליך ישנה , את נראת כה שלווה אבל ברגע שאת מתעוררת," פערתי
את עיניי ברגע שהוא אמר את זה , בלאד אתה חתיכת .
"תודה," הסתובבתי אליו בהפתעה " באמת , אתה בן אדם נחמד." הציניות גלשה על לשוני ,
בלאד התרומם מהמיטה ונשק לקודקוד ראשי , הוא כמו האבא שהיה לי , האבא שלי גירש אותי .
אני מתגעגעת לגור במתחם של בלאד , להתעורר בכול בוקר עם הרגשה שאת יכולה לעשות
כול מה שאת רוצה בלי שאף אחד יגיד לך מה לעשות, להתעורר ולהרגיש מוגנת . עכשיו שאני
מתעוררת אני יודעת שאני צריכה לחזור לאותם שנים, לאותם שלוש השנים שבניתי את עצמי
מחדש , אני מוכנה לומר שלפני שלוש שנים נולדתי .
חטפתי שורט שורט גבוה וחולצה שחורה ארוכה שבאזור החזה היו קרעים בצורת אליפסה , מעל לבשתי את המעיל עור השחור והארוך שלי ויצאתי מהחדר של בלאד בעודי זורקת את הבגדיםשלבשתי אתמול לכביסה .
בדיוק שהלכתי לרחבת הכניסה בלאד ישב לאכול עם האנשים שלו "סאנשיין , לאן את הולכת?"
"בלאד אתה יודע שיש לי עבודה." אמרתי והחזקתי בידית הדלת , נשענת קדימה .
בלאד לקח מזלג וחתך לעצמו חתיכת בשר אדום בתוספת יין לבן , נראה שהוא נהנה לאכול בשר על הבוקר אבל אני לא יכולתי , הריחות והטעם על הבוקר גורמים לי לבחילה .
"בואי לאכול איתנו," הוא קרא לי לבוא אליו " אף אחד לא מתקמצן פה על אוכל." הנדתי את ראשי לשלילה ופתחתי את הדלת בתנופה .
"אני יקנה לי משהו לאכול , אני מבטיחה." אמרתי ויצאתי מהר .
נכנסתי לבר שארינה הייתה בו אתמול , אם היא באה לכאן גם בבוקר בשביל לגרש מעצמה את ההנגאובר ששלט בה כול הלילה אני עוד ימצא אותה . היא חלק מהקבוצה של ליאה , ארינה מתחה בשיכרון חושים ובאמת שאני חושבת שזה אחד הכוחות , אבל הבעיה שהיא יכולה לגרום גם לשיכרון חושים של עצמה . זה היה בר טיפוסי , רחבת ריקודים , שולחנות עצות מפוזרים ואת הבר עצמו . אני מכירה את הבר הזה , הייתי באה לכאן הרבה פעמים להשתחרר , במיוחד רק בגלל שהוא נמצא במתחם של בלאד מכירים אותי כאן , אבל את ארינה מכירים יותר .
" בוקר טוב לוסי." אמר הברמן , שפשפתי את עיניי בשביל לגרש את קורי העכביש שחגו על עיניי , עדיין יכולתי לראות מטושטש והייתי עייפה לחייך לעברו . התיישבתי על אחד הכיסאות ונשענתי על כף ידי .
"בוקר טוב , אפשר לימוניידוק ?" אנשים לא שותים לימוניידוק על הבוקר בגלל שזה מכיל לימונדה ,ודקה ועוד דברים שאין לי מושג , אבל אני חייכת בשביל להתעורר , לפני שנה גיליתי שמשקאות חריפים גורמים לכך שאני ישלוט בכוחות שלי , בעזרתם אני מצליחה לשלוט יותר ממה שפעם הייתי שולטת .
"כמובן." אמר הברמן והלך להכין לי את המשקה .
"לקחת!" צעקתי לו והסתובבתי על הכיסא לכיוון הדלת , צדקתי כי ארינה ורוי נכנסו מבעד לדלת , הם לא שמו לב שאני נועצת בהם מבטים אבל יכולתי לראות שהם עייפים והכאב ראש גורם להם להתנדנד מצד לצד . רגע , זה רוי ? לקח לי מספר דקות בשביל להבין שרוי עומד לצידה של ארינה , רוי הוא אחיה שהוא לא גורש מסרינה אבל הוא עדיין חלק מציידי הערפדים בשביל האקשן . פקחתי את עיניי והושטתי את ידי לכיוונם , נכנסת לתוך ורידיהם , אל תוך הדם שלהם ושולטת בגופם , בלי שהם שמו לב משחתי אותם לעברי .
"בוקר טוב האחים סקיילרין , ישנתם מצוין ?" גיחכתי , ארינה הרימה לעברי את עיניה הירוקות עם הריסים השחורות הארוכות , יכולתי לראות את העייפות דרכן .
"מעולה , את לא יודעת עד כמה." היא נשענה על השולחן וקראה לברמן שיכין לה קפה , הסתובבתי לכיוון הברמן והרגשתי את רוי מתיישב על הכיסא שלצידי ונופל על ברכיי , כנראה שתה יותר מידי ושאני מתכוונת יותר מידי אני מתכוונת בקבוק שלם .
" טוב לשמוע , כי יש לנו היום אימונים." ארינה הסתכלה עלי במבט מופתע , קיוותה בליבה שאני משקרת אבל אני המשכתי לחייך את החיוך הגדול שלי והנדתי את ראשי לשלילה .
"מלחמה מתקרבת ואת חייבת למצוא את המקום שלך ,קדימה תתעוררי יש לנו אספה בבלאדליינס." רוי סובב את ראשי והביט בי מכיוון הברכיים שלי .
"את חזרת לבלאדליינס?" הוא נשמע מופתע , אם הייתי במקומו גם אני הייתי מופתעת .
" כן," לקחתי מכף ידו של הברמן את כוס הלימוניידוק ולגמתי ממנו , הוא לא היה מר , הוא אף פעם לא יהיה מר "אני עובדת עם אלי גרין."
"שומר הערפדים שרוצה להרוג אותך?" נאנחתי בכבדות , למה כול הזמן אני צריכה להיזכר שאלי מנסה להרוג אותי , אני פשוט צריכה להשכיח ממני את זה , ולחיות בשקט .
"כן , קדימה רוי אתה בקבוצה שלי , כדי לך להתעורר."בקשתי מהברמן שיכין חתיכת כוס ענקית עם קפה בשביל שיעיר את שני הדברים שיושבים לצידי .
נכנסנו לבלאדליינס והתקדמתי אל עבר הארמון , הצלחתי להעיר את ארינה אבל רוי עדיין היה מאוד עייף . אני חייבת להרגיל אותם לא לשתות בזמן הקרוב , אני יודעת שהם אוהבים את זה וזה בדם שלהם אבל אי אפשר לדעת מתי הערפדים של בלאד יתקפו את בני האנוש ואת בלאדליינס , צריך תמיד להיות מוכנים .
רוי הניח את זרועו של כתפי ונשען עלי , סובבתי את זרועי סביב מותניו וחבקתי אותו רק בשביל שלא ימעד קדימה , רוי לפחות מטר שמונים שזה ארבע עשרה ס"מ פחות ממני, הוא גבוה , מאוד .
"הישיבה כבר התחילה?" הוצאתי את הפלאפון שלי והסתכלתי על הצד , נשכתי את שפתיי.
"אני מאחרת ובגדול ," הסתכלתי שוב בפלאפון וראיתי עשרות שיחות שלא נענו מרים והבנות , כנראה שלא שמעתי את הפלאפון כשישנתי ובבר בגלל המוזיקה " אני מאשימה אתכם."
"כואב לי הראש, תעשי מה שאת רוצה." מלמל רוי , פלטתי בבוז , גם לא התכוונתי לשאול אותך מה אני מתכוונת לעשות .
נכנסתי לארמון ומהר מאוד עליתי לחדר הישיבות "לוס , הישיבה של השומרים כבר התחילה , את שוב מאחרת?" הפתיעה אותי קייטלין , מצמצתי בעיניי בהפתעה , מאיפה היא לעזאזל קפצה ? לא הספקתי אפילו לנשום . ומה זאת אומרת שוב ? אתמול הייתה הישיבה הראשונה שלנו .
"כן תאשימי את הדבר שתלוי לי על הגוף." הצבעתי לכיוון רוי שהתחיל להתעורר קצת אחרי ששתה כמות מספקת של קפה ומים שרק עכשיו התחילו להעיר אותו .
"חבר שלך?" היא לחשה לאוזני .
צחקתי " הוא הטירון שלי." לא היה לי חבר מאז גראגורי , גברים זה עם בוגדני , אני מעדיפה להישאר עם רוי הנמצא במצב של "היי" מאז הבוקר .
"אז אין לך בעיה שאני יתחיל איתו?" משכתי בכתפיי וקצרתי לעברה .
" ברגע שהוא יחזור לעצמו אני ידבר איתך." אמרתי והמשכתי ללכת עם רוי לעבר חדר הישיבות .
"את מאחרת!" צעק עלי אלי ברגע שנכנסתי לחדר הישיבות , הוא לא העז להסתכל לי בעיניים בגלל אתמול אז הוא הביט ברוי ככה שיחשבו שהוא מסתכל עלי . אבל עדיין , המבט שלו , שבעזרתו הוא הביט ברוי גרם לי להיות מבולבלת .
"ארינה , תודה על אתמול ." קמה ליאה בשביל לחבק את ארינה , גלגלתי את עיניי .
"תודי ללוס , היא זאת שנתנה לי את האישור להרוג את החלאה הזאת ." חייכתי את החיוך הענק שלי לעברו של אלי , הפעם הוא הביט בי בעיניים עם המבט הקר שלו ואני נשארת מחייכת ושמחה . נותנת לעצמי לשמוח מולו , אחרי שלוש שנים אני יכולה סוף ,סוף לסגור מעגל ולשמוח על כול הערפדים שהרגתי .
"אין בעיה , גם ככה זאת לא הפעם הראשונה . בכול מקרה האלו האחים סקיילרין , ארינה היא ביחידה של ליאה ורוי הוא ביחידה שלי . הוא האחרון ואני מצטערת על המצב שהוא נמצא , מחר אני יחזור אותו להיות הטירון הטוב ביותר שהיה לי ." וזה נכון , אני אימנתי אותו בצורה טובה . בלי להבליג בין כול הטירונים שלי, כול אחד הוא טוב במה שהוא עושה .
" טוב שחזרת אחי." לחץ רים לרוי את היד .
" אני שמח לחזור ולהיות תחת הפיקוד של סאנשיין שלי , תראה עד כמה היא זורחת."
"הוא עדיין שיכור ." רוי התיישב ליד רים ואני התיישבתי לצידו של אלי , רוכנת מעל הרשימות ורואה סימונים חדשים שכנראה התקיימו בשעתיים שפספסתי , שעה אחת ישנתי והשנייה גררתי את ארינה ורוי מהבר .
"קדימה תעדכן אותי." אלי רכן לאוזני ובעזרת זרועו תפס במותניי , מושך אותי לעברו .
"תפסיקי לשחק איתי מלוכלך גולדינג , אני יעלה על הסוד איך לשבור אותך , וברגע שהמלחמה תגמר את תפלי." הנחתי את כף ידי על הברך שלו , רוכנת לעברו .
"כדי לך להתאמץ גרין , אני לא אפול בקלות ." אמרתי בקרירות ונחישות .
" את תמשיכי להתנהג כאילו לא קרה אתמול דבר?" לקקתי את שתפי התחתונה .
"מה קרה אתמול?"
תגובות (7)
המשך!!! המשך!! המשך!!!!!
מוזמנת לקרוא את הסיפור החדש שלי..
אוהבת♥
זה כזה מושלםםםםםםם
תמשיכיייייייייי
פרקקקק פיצוייח
אמאא פרק מושלםםם!!
ואני גם תושבת דרום ואצלנו כולם רגילים לזה
קיצר פרק נדירר תמשיכיי מידד
פרק מושלםםםםם
תמשיכי דחוףףף
מתי את ממשיכה ?? מושלםם
מתיייייי את ממשיכהההה תסיפוור המוושלם הזה ???