בלאד : השקרים של לוס – פרק 15
פקחתי את עיניי במהירות .
כמה פעמים אני מוצאת את עצמי במצב שאני פוקחת את עיניי ולצידי נמצא אלי , כמו סיוט .
לפני דקה הוא ירה בי ועכשיו הוא פשוט כלא אותי , שמתי לב כי לא שכבתי על המיטה שלו . הידיים שלי היו קשורות מעל קורת ברזל עם אזיקי כסף ורגליי נגעו באדמה עם נעלי הפלטפורמה הגבוהות שלי . לפחות זה לא היה עינוי כך הוא היה מוריד לי את הנעליים והייתי תלויה עם הידיים , אני נמוכה ואין לי מה לעשות בעיניין .
"מה עכשיו גרין? אתה רוצה להפוך לקצת סדיסטי ?" שאלתי עם קול ברור ולא קול שרק התעורר ,
צריבה באזור ליבי גרמה לי להשתנק ולהקצץ , הכדור עדיין נשאר בליבי גם אחרי שהחור נסגר וכול הדרך שהכדור עשה נאטמה כאילו לא הייתה מעולם , אבל הכדור עדיין בתוך גופי והוא גורם לי לכאב שלא חשתי בו ממזמן . אם הוא היה יורה בכתף או ברגל וגם אפילו בבטן לא הייתי מרגישה את הכאב אך ברגע שהוא ירה בליבי או יותר נכון ניסה לירות בליבי זה כבר כואב .
"אני אוהב לראות אותך סובלת , בדיוק כמו שהערפד שהרגת סבל." ניסיתי שלא לצחוק בקול , סבל , ברור . החתיכת ממזר הזה כמעט הרג את קרודליה כשהוא ניסה לנשנש את הצוואר שלה , אם לא הייתי שם מי יודע מה היה קורה שם .
"אתה יודע שבסופו של דבר האחים היו מגלים את הערפד שלך , בכול מקרה הריח שלו חזק . ואני בספק אם תצליח להרוג אותם." חייכתי חיוך זדוני .
" זה לא קשה כמו שאת חושבת , הרגתי הרבה ערפדים בשביל לשמור על הערפדים שלי , חלק מהם היו מסטארים גדולים ." אם הוא מנסה להתגאות בכך שהוא הרג הרבה ערפדים מסטארים זה לא בדיוק הולך לו , כי אם להשוות את כמות ההרגות שלי לכמות ההרגיות שלו הוא יראה קטן לצד מספר ההריגות שלו .
"האחים אימנו אותי , הפכו אותי למי שאני היום . שלוש שנים אתה רודף אחרי גרין , אני בספק אם תצליח לתפוס אותם . הם מכירים אותך והם מכירים אותי אבל אתה לא תרצה להכיר אותם." צחקתי בגיחוך .
בלעתי את המקום שאני נמצאת בו , זה היה מרתף באחוזה של באלדליינס , אני מזהה אותו כי היינו לפעמים משחקים פה מחבואים . לחשוב שאולי אלי זכר את המקום הזה גורמת לי שמחה אבל ככול שאני נמצאת איתו יותר ויותר אני מתחילה לחשוב שהוא באמת לא זוכר דבר , הוא אפילו לא נזכר בדבר והרגש שחשבתי שראיתי והרגשתי אצלו זה אפילו לא רגש . אולי זה היה רגש לדקה אחת אבל הוא קפא , קפא ברגע שאלי יצא מהחדר . ובשביל שאני הצטרך להחזיר את הילד הקטן שאהבתי בעבר אני הצטרך להילחם נגדו , להילחם נגד מחסום הקרח שלו.
"איך בכלל הבאת אותי לכאן ? אם רוי והבנות נתנו לך לגעת בי אחרי שירית בי זה כבר צעד ענק." שאלתי בסקרנות , רוי לעולם לא יתן לאלי לגעת בי , אני יודעת את זה כי רוי שונא אותו . אחרי כמות הפעמים שחזרתי לבסיס פגועה ומרוחה בדם כי נלחמתי באלי , רוי לעולם לא יסלח לו וזה רק חלק קטן מהנאום שהוא נאם לי .
"לא צריך להיות חכם מספיק בשביל לרמות את החברים שלך , סך הכול אמרתי שזה היה כדור משתק בשביל שלא תתחילי להשתולל כאן ושאני יקח אותך לחדר שלי. בפעם האחרונה טיפלתי בך מצוין את לא חושבת?" זה נתן לי דרך לעקוץ אותו , כי מה שקרה בחדר שלו , הוא ניסה לברוח ממני אבל לא הצליח .
"כן טיפלת בי מצוין שכפרת לי את החולצה וכשהשכבת אותי על המיטה . ואני לא מדברת בפעם הראשונה כשהייתי חסרת הכרה , אה ובנוסף אני חושבת שניסית לעשות לי הנשמה מפה לפה . איך קוראים לזה ? טיפול פרטי ." חייכתי את החיוך הכי גדול שלי כשהבנתי שאלי עומד להתעצבן אבל מה שמוזר שהוא לא התעצבן , הוא פשוט הסתובב עם הפנים כלפי הקיר והגב כלפיי .
זאת התודה שאני מקבלת ? כמה חבל .
"מבחינתי הטיפול הזה לא קרה , עדיף לך לשכוח אותו." אמר אלי בקרירות בלי להביט בי , גילגלתי את עיניי ופהקתי לרווחה , חושבת על זה שאני רוצה לישון ושאני רעבה אז מתי אני ישתחרר מהמקום הזה ? כאילו מבחנתי אני יכולה לצאת עכשיו מהסיבוך הזה אבל זה נהיה מעניין מרגע לרגע , כאפשר לצחוק על חשבנו זה אחד הדברים המצחיקים .
"זה לא בעיה , אבל אתה יודע , ואם לומר את האמת , אני לא רוצה." צחקתי בקול "בכול פעם שתסתכל עלי אני עומדת להזכיר לך את זה ." הוא צחק והביט בי מלטה .
"את יודעת מה , אין לי בעיה," הוא נשם לרווחה "שנים אני מחפש איך להחליש דמפרית בעלת כוחות השליטה בזמן ורק לפני מספר שעות מצאתי . ברגע שליבו של דמפר נשבר כוחו נחלש ואין לו את יכולת הלחימה ." הוא התקרב אלי והניח את זרועותיו על מותני , מביט בי מלמעלה ואני מסתכלת עליו פעורת עיניים ומחייכת , כדי שהוא לא יחשוב שהוא הצליח לנצח אותי .
"אני יגרום לך להתאהב בי." צחקתי והרחקתי את מבטי ממנו .
אבל …
אין שום אבל , אני לא נותנת לאישיות השנייה שלי לצאת החוצה , לומר את האמת מאחורי השקר. אני שומרת על אישיות הציידת שלי ומנסה להרחיק ממנו את החיוך המזוייף שלי , את המבט בעיניים שכולם אחד יכול לקרוא ואני מנסה וככול שאני מנסה האישיות השנייה צורחת בראשי שהיא רוצה לצאת אבל אם היא תצא אני אמות .
"אני מקבלת את האתגר שלך." אמרתי ופתחתי את האזיקים , קופצת לידיים שלו . הוא עוטף את זרועותיו סביב מותניי ואני מניחה את כפות ידיי על כתפיו ורוכנת עם פניי קדימה , מסתכלת בעיניו הירוקות ומנשקת אותו . אחיזתו במותניי מתהדקת ואני מנשקת אותו בכאב עד זוב דמי , מנסה לעצור את הדמעות שרוצות לפרוץ מעיניי כי אני יודעת שהנשיקה הזאת לא אמיתי והאדם שאני באמת אוהבת לא נמצא פה . אולי הגוף שלו מולי ומנשק אותי אבל הנשמה שלו כבר נעלמה .
אני פותחת את פי בשביל לאפשר ללשון שלו להיכנס ולנשק אותי בחזרה , ידיי עולות לעבר פניו ואני מרגישה אותו מוריד אותי על האדמה , עקבי נעל הפלטפורמה שלי נוגעות באדמה וידיו עולות אל חולצתי , גולשות מתחתיה אל עבר החזה שלי . אני אוחזת בפניו ומתנתקת מהנשיקה .
" תיזהר גרין , תנסה לא להידלק כי בסופו של דבר ההתאהבות לא תהיה שלי."
"לאתגר אותך לוסי , זה אחד הדברים המפחידים ביותר . להתאהב בך? לא ישבור רק אותי , הוא יהרוג אותי -" הכנסתי את כף ידי אל עבר גופי , מגששת אחר הכדור שנשאר עדיין בליבי . כשמצאתי אותו הוא עקצץ בגופי אבל הצלחתי להוציא אותו והגשתי אותו . ידי הייתה מלאה בדם ולא רק היא אלא גם המחשוף של חולצתי , גופי וליבי שהתחיל להיסדק בשקט , מאחורי הצללים.
"אתה טועה גרין , להתאהב בך תביא למוות . לא משנה עד כמה שנעבוד ביחד אתה תמיד תרצה דבר אחד ," הבטתי בו , בולעת את רוקי "את מותי ." משכתי באפי וצעדתי אחורה, הלכתי לכיוון המדרגות במהירות לפני שהוא הספיק למצמץ אפילו , נותנת לשמלה שלי להסתובב סביבי ולהשאיר שובל של ריח במרתף החשוך.
"לוסי -" הוא התחיל להגיד .
"מצטערת , אני מוכנה לעזור לך במלחמה הזאת אבל לעזור לך להרוג אותי לא יקרה לעולם . תחשוב שאני הורגת ערפדים שהורגים בני אנוש , אולי אתה לא יודע איך זה להרגיש אבל אני יכולה לומר לך שזה רק יסורי מצפון." אלי נדרך במקומו וצעד צעד אחד לכיוון המדרגות אבל נשאר במרחק בטוח , כי הוא יודע שהוא לעולם לא יצליח לתפוס אותי . לא משנה איך השיחה התחילה , הסוף של השיחה בנינו תמיד נגמרת בנקודה למחשבה .
"אתה רודף אחרי שלוש שנים , מה יקרה אם מישהו אחר יהרוג אותי ? אני מקווה שמישהו אחר יהרוג אותי , כי ככה תבין שהמטרה שאחריה אתה רודף כבר איננה . הייתי רוצה לדעת איך תרגיש , אם תרגיש משהו." הסתובבתי לכיוון הכניסה .
בדיוק שעמדתי לעבור דרך הדלת שמעתי את הבום 'בום ..בום ..בום ..' הלב שלו דופק במהירות , ולא מהירות רגילה אלא מהירות של רגש , רגש של תקווה.
תגובות (7)
די בדיוק חשבתי על הסיפור הזה
תקשיבי פרק כזה מושלם יצא לךך!!! באלי המשךךך!!
תמשיכייי!!
תמשיכייי
מושלםםםםםם
תמשיכי דחוףףףףף
מושלם תמשיכיייי
פרק מעולה, אני לא יכולה לחכות להבא!!
ואיזה יופי שאת כותבת הרבה בזמן האחרון, זה עדיף לחכות יום יומיים מאשר שבועיים :)
היית חייבת לפתוח תפה
חחח
אניייי מאווהבת בסייפוור הזהה
תמשיכייייייייי