בלאד : השקרים של לוס – פרק 14
יצאתי מחוץ לבר , מתקשרת ל"הוא."
"למה לקח לך כול כך הרבה זמן להתקשר?" הוא שאל .
"הזמינו אותי לבר , אלי נמצא לא רחוק ממני . אתה יודע , בר זה לא מקום ליחידים." אמרתי בעצבנות , כשהסכמתי לעבוד בשבילו אף אחד לא אמר שאני יעשה בדיוק מה שהוא מבקש , מתי שהוא מבקש .
"מצאנו את הדברים של רוזלין ורקס גרין , הם התחילו לבדוק את הנושא של משפחת הדם , את
יודעת על זה משהו? זה ניסוי שלהם כבר הרבה מאוד שנים ואני לא ידעתי על זה , רקס אף פעם
לא סיפר לי." ניסיתי להיזכר אם פעם שמעתי את המילים משפחת הדם אבל הם לא עלו במוחי ,
אפילו עוד לפני שהם נעלו , כשהם היו יושבים איתי ומלמדים אותי לשלוט בכוחות שלי הם אף פעם לא הזכירו את משפחת הדם .
"זה לא נשמע לי מוכר , מצאתם אצלם בדברים עוד רמז ? כיוון מסוים?" שאלתי בתקווה , אין כיוונים , אין רמזים , שום דבר שיסביר להם הזוג נעלם . הרבה יומנים שלהם נעלמו , נשרפו ושום זכר לא נשאר להם . אבל הגיע הזמן לחפור עמוק בזכרונות , בעבר ולא משנה עד כמה שזה כואב למצוא את הדרך הנכונה אליהם . והמשימה שלי , המשימה הכי קשה הוא להרחיק את אלי מגילוי האמת ."אנחנו עכשיו עומדים להיכנס לחדר של אלי , הוא עדיין בבר?" סובבתי את מבטי מבעד לכתפי והסתכלתי דרך החלון השקוף , אלי ישב לצידו של שון ודיבר איתו . ליאה וקיילה צחקו עם ארינה על בדיחות שרוי סיפר להם ושאר השומרים היו עסוקים בדברים שלהם .
"כן , אל תדאג אני אשלח לך הודעה אם הוא התכוון לעזוב ." זיכרון קטן קפץ למוחי "תכנסו לחדר שלי ותחפשו תיבת עץ סינית , אמור להיות בתוכה מפתח כסוף . אני זוכרת שרוזלין נתנה לי אותו בגיל צעיר ואמרה שבתור דמפרית הדם של ממלכת בלאדליינס אני אצטרך אותו . אולי הוא יוביל למקום מסוים בחדר שלהם , אני לא יודעת." שכחתי לגמרה מהמפתח , יכול להיות שהוא רמז לסיבה שהם נעלמו מעל פני האדמה , כולם הכירו אותם , הם היו החוקרים של כוחות הדם. הם ידעו את כול הסודות מאחורי הכוח שלי , סודות שאני אפילו לא ידעתי שהם קיימים.
סודות אפלים .
"אין בעיה , אני מקווה שאת צודקת." נתקתי את השיחה .
גם אני מקווה .
צרחה חדה נשמעה מאחד הרחובות הרקים , הלכתי ורצתי באותו הזמן לכיוון פינת הרחוב שפונה לסימטה חשוכה שאף אחד לא נמצא בה . רכנתי להסתכל על מה שקורה שם וראיתי אותה , את קרודליה , אחותם של לטו וג'ראררד . שיערה האדום היה פרועה , חולצתה הייתה קרועה באזור הבטן והחצאית שלה הייתה מוכתמת בדם . שבחנתי את הערפד ראיתי את הסמל , הסמל של אלי. צעדתי אליו במהירות , נותנת לעקבים שלי להשמיע קול בשביל להזהיר אותו.
"לוסי!" יבבה קרודליה , גופה פרפר על הרצפה והערפד שעמד מעליה , מפיו נטף דם והוא הריח מוזר . הוא היה חולה , חולה בפוליציטמיה מחלת דם שגורמם לדם לזרום באיטיות ולדם לקרוש .
נשמתי לרווחה "יש לך שניה אחת לברוח מכאן!" אמרתי לו כשאני מרגישה את הכוח משתלט עלי , לא היה לי זמן להרוג אותו , נישמתה של קרודליה הלכה ודהחה ואני לא בטוחה שיש בכוחי משהו לעשות .
נעצתי את ניבי בזרועי ונתתי לה לשתות את הדם שלי , באותו הזמן ניסיתי לגרום לחיידקי המחלה לצאת מהדם שלה . אני מרימה את זרועי מעל החורים בצווארה ועוצמת את עיניי , נכנסת אל תוך מערכת הדם שלהם . בפקיחת העיניים יכולתי למצוא את עצמי שם , רואה את הוורידים שלה , את הדם שלה זורם ונקרש באיטיות . מוח העצם שלה גורם לכדורי הדם שלה להתרבות והגוף שלה לא עומד בזה . כמה פעמים שהמחלות דם תפסו אותי לא מוכנה , אני עדיין לא יודעת איך להתמודד עם זה . המחלה שלו מתקדמת ואין לי זמן לקחת אותה לבית חולים שיעשו לה כימותרפיה.
אוי לא , נשאר רק דבר אחד לעשות .
"את תצילי אותי?" היא שאלה , מולי שוכבת חברה טובה שלי מגיל ארבע עשרה , מבוגרת ממני בשנתיים והיא מפרפרת . היא שואלת אותי אם אני הצליח להציל אותה אבל רוב הסיכויים שלא ואין לי את האומץ לומר לה שאולי אלו הדקות האחרונות שלה .
"תחשבי חיובי ותעצמי עיניים." אמרתי לה בגמגום , לא מצליחה לשלוט בכוחות שלי כי ידעתי שמה שאני אמורה לעשות עכשיו הוא לנקז אותה , להוציא לה את כול הדם יחד עם המחלה ואז יש לי שתי דקות על השעון להוביל את הדם של האחים שלה לגוף שלה . יש לי שתי דקות להציל אותה עד שהלב שלה מפסיק לפעום .
אני לוקחת נשימה עמוקה ומתרוממת על הרגליים , יוצאת מהמערכת הדם שלה ומביטה בה מלמעלה . אני מרימה את כפות ידיי מעל גופה ומנסה לסדר את הנשימה שלי , עד כמה שהלב שלי דופק מהר , ולא משנה כמה פעמים הייתי במשימות מוות אף פעם לא עזרתי למישהו שהוא חלק מהחיים שלי . האדם שעזר לי בשלוש שנים האלו , יש לה משפחה , יש לה ארוס ואני היא התקווה האחרונה שלה .
במהירות ובזהירות התחלתי להוציא את הדם שלה בצורת שרשראות מהחורים בצווארה , ושופכת אותו על הרצפה שהייתה כבר בצבע אדום . הרחוב היה ריק ולמזלי הרב לא היו עיניים סקרניות שסקרו אותי ולא נתנו לי לעשות את העבודה שלי .
הוצאתי את הדם והגוף שלה הפך להיות קל יותר , שתי הדקות שלי מתחילות עכשיו .
הרמתי את הגופה שלה בשניה הייתה בבר , פותחת את הדלת בבעיטה וצורחת ללטו ולג'ראררד לצאת החוצה במהירות , כשהם ראו את הגופה שאני מחזיקה בלי לומר מילה הם יצאו בריצה .
"קרודליה , מה קרה לה?" גמגמם לטו .
"תנשכו את הידיים , מהר , אין לי זמן!" אמרתי במהירות מסתכלת עליהם נושכים את הורידים שלהם , נעמדתי על הרגליים והתחלתי להזרים את הדם שלהם לגופה של קרודליה . אני רואה את הדם יוצא בשרשראות מהחורים בזרועתיהם אל החורים בצווארה של קרודליה , הוא זורם באיטיות וממלא את מערכת הדם שלה מחדש , הלב שלי דופק במהירות ואני סופרת בליבי את הזמן שנשאר ולא נשאר לי הרבה .
דמעות זורמות בעיניי לטו וג'ראררד וגורמים לי לדמוע גם כן , עיניים סקרניות הסתכלו עלי מזרימה את הדם בעזרת הכוח שלי , מלמולים נשמעים מכיוון הבר ואני רואה אותו , את הערפד הבן זונה ששותה לו לצידו של אלי בלי שהוא שם לב בכלל למה שהוא עשה ולמה שהוא גרם . אני נשבעת אם אני לא מצליחה לעזור לה , אלי והערפד מאוד הצטרו על כך שהם מכירים בכלל את השם שלי.
"זהו." אמרתי ונערתי את כפות ידיי בשביל לא לשלוט יותר בדם . מצמצתי בעיניי בשביל שהן יחזרו לצבען הנורמלי והקשבתי , הקשבתי בזהירות לליבה של קרודליה , מערכת הדם שלה נקיה בלי שום חיידק אחד קטן שרצה לשחק איתי במחבואים .
אני מקשיבה , הלב שלי לא נח , הנשימות שלי נהיות כבדות ואני מנסה לחשוב חיובי בשביל האחים אבל אני לא מצליחה , אני רק חושבת על נקמה וזה הדבר היחיד שעולה לי בראש .
עצמתי את עיני בשביל להדחיק את כול הקולות מסביב וברגע ששמעתי 'בום', נשמתי לרווחה .
"שמעתם את הבום נכון ? זה לא היה רק אני?" האחים לא יכלו לזוז , הם רק הסתכלו על אחותם ששכבה חסרת הכרה על האדמה וליבה פעם בחולשה ובאיטיות , אבל הוא פעם וזה הדבר הטוב.
"שמענו לוס , תודה לך." אמר אחד האחים , מרוב שלווה לא יכולתי לזהות את האח .
נכנסתי אל תוך הבר ברעש ובצעדים כבדים , נותנת לאחים להיות עם אחותם , אני מביטה על הערפד שישב ליד הבנות וצחק איתן . אני מביטה בו במבט שאף אחד לא רוצה לפגוש , חושבת על מה לעשות לו כי להרוג אותו ? לא בא בחשבון , ואם כבר להרוג אז זה באיטיות ובכאב רב .
הערפד הרים את ראשו וקפץ "אני מצטער , אני מצטער," הוא מלמל אבל אני התעלמתי מהדברים שלו , הרמתי את כף ידי והחזקתי אותו באוויר , נותנת לו להיחנק ולדם בגופו לצאת החוצה דרך פיו . הוא השתעל והשתעל ואני התעלמתי מכול הצעקות והנעיצות שהיו לכיווני .
"לא רק שנשנשת את הגרון של חברת ילדות שלי אלא עוד החדרת את מחלת הפוליציטמיה שלך לדם שלה , אתה רוצה לדעת מה זה לנקז את כול הדם שלה מחוץ לגופה ואז יש לך שתי דקות בשביל להציל אותה?" בעזרת כוחותייה גרמתי לו להגיע למולי , הכנסתי את כף ידי אל גופו ותפסתי בליבו , לוחצת עליו וערפד צורח כמו שהוא לא צרח מעולם .
שמתי לב שאלי כשהוא כיוון לראשי את האקדח שלו , אפילו לא יחסתי חשיבות למצב כי אני יכולה להרוג אותי ולברוח לפני שהוא בכלל יספיק למצמץ .
"תעזבי אותו." הוא אמר בקול קר .
לא אמרתי מילה אלא הבטתי בו במבט שלי , עיניו של אלי נפערו לרווחה אך הוא לא נסוג . כול מי שהביט בי עכשיו הבין עד כמה הוא לא צריך לעצבן אותי , עד כמה עדיף לו להתרחק ממני ואם הערפד הזה היה באמת מהעיר הזו הוא היה יודע שבעיר הזאת לא מנשנשים גרונות של אנשים.
"לוס." נכנסו האחים עם קרודליה על זרועתיהם .
הסתובבתי לעברם עם הערפד באותו הזמן שידי עדין בתוך גופו "זה הוא?" הם שאלו , אני הבטתי בערפד מכף רגל ועד ראש וניסיתי שלא לחייך את החיוך המפורסם שלי .
"לא אכפת לכם שאני ישאיר לי מזכרת נכון?" הם הביטו בי בבלבול ואני רק דחפתי את גופו של הערפד והוצאתי את ליבו , אחרי שאני ניפצתי אותו זרקתי אותו לכיוון האחים "תקחו את קרודליה לבית חולים , שיזריקו לה אינפוזיה למספר ימים." באותו הרגע האוזניים שלי צלצלו ברגע שאלי פלט כדור מהאקדח שלו לעבר גופי , זה היה הדבר האחרון שזכרתי לפני שהרגשתי אותו בליבי .
תגובות (6)
קוראת חדשה
תמשיכייייייי
מה אלי אתה מפגרר מה אתה יורה בהה
תמשיכיייייייייי דחוווף
היא לא תמות די אין מצב שהיא תמותת
די לא למה???!???!?!?!??!?!
תמשיכי!!!!!!
לא נכוןןן אני לא מאמינה שהוא ירה באה
זה הגיע לערפד הזה
תמשיכי דחוףףףףף
אומיגדד זה כל כך מושלםםם תמשיכיי!!