בינתיים בלי שם סיפור על 1D פרק ראשון + התחלה
שלום קוראים לי שקד יש לי שיער חום ארוך וחלק ועיניים חומות כהות שלרוב נדמות כשחורות ואני בת 14 אבל היום אני חוגגת 15.
לחברה הכי טובה שלי קוראים קלי יש לה שיער ג'נג'י ועיניים ירוקות בהירות היא מהממת אבל היא חושבת שהיא לא משהו והיא בת 15 גם.
יש לי אחות בשם סיון ויש לה שיער בלונדיני זהוב כזה נורא יפה וחלק וארוך ועיניים מעט יותר בהירות משלי אבל גם לה יש פעמים שהעיניים שלה נראות שחורות היא בת 12.
לאבא שלי קוראים דוד הוא מקריח ועם עיניים כמו שלי והוא בן 40 ואמא שלי בעלת שיער חום כמו שלי ועיניים ירוקות חומות בהירות מהממות.
גרנו בישראל אבל ההורים שלי רצו לעבור מדינה בגלל המצב הביטחוני בישראל אז עברנו בלונדון ואמא שלי עובדת בתור מעצבת ואבא שלי מנהל חברת תקליטים, כן אני פוגשת המון מפורסמים אבל כולם כל כך סנובים ולמרות שאבא שלי רצה מאד שאני יוציא אלבום (כי אני שרה וכותבת שירים) סירבתי כי לא רציתי להפוך להיות כמוהם וזהו.
פרק 1:
"היום יום הולדת היום יום הולדת לשקד" פתחתי את עיניי וראיתי את הוריי אחותי ואת קלי מסביב למיטתי כשאמי מחזיקה עוגה שעליה 15 נרות.
"בוקר טוב" חייכתי והתרוממתי. כבתי את הנרות ואמי הניחה את העוגה בצד חיבקתי כל אחד מהם וחזרתי לשבת על המיטה."אתם יודעים זה שיש לי יום הולדת זה לא אומר שאין בית ספר" חייכתי חיוך עייף – עוד לא ממש קמתי- הם קלטו את הרמז ויצאו. בעודי קמה בקושי מהמיטה הוצאתי מהשקית החדשה את הבגדים שקניתי אתמול במיוחד להיום והתלבשתי. התארגנתי וירדתי למטה רואה את כולם אוכלים את העוגה וצוחקים.
התיישבתי ליד אמי וקלי ושתיתי מהמים שלי, לא הייתי רעבה והעוגה הייתה סתם פצצת שומן.
"אז שקדוש קטנה שלי בגלל שאת בת 15 החלטתי להביא לך את המתנה שאת הכי תאהבי" אבי אמר וכל תשומת הלב הופנתה אליו. ידעתי בדיוק מה הוא הולך לתת לי, וידעתי שאין לי סיכוי להתחמק מזה הפעם ושאני חייבת לזייף התלהבות ולשף פעולה למרות שאני ממש לא רוצה את זה.
"אז שקד קטנה שלי את הולכת להוציא אלבום היום וגם לקבל סוכן כי קטנה שלי את הולכת להיות מפורסמת" אבי חייך. שנאתי את המתנה הזאת אך לא הייתה לי ברירה חייכתי את אחד מחיוכי המזויפים שידעתי לזייף כל כך טוב עד שאפילו לא ידעו שהוא מזויף.
"ישש תודה אבא" זייפתי התלהבות "אז מתיי מקליטים?" רציתי לדעת מתי הסיוט מתחיל.
"היום" הוא חייך ונירא מאושר כל כך מהתלהבותי למרות שאני רק רציתי לבכות.
תגובות (11)
מהמם!!תמשיכייייי:) אפשר להצטרף עם אחד הבנים?אם לא,בסדר:)
בטח שאפשר, עם מי בא לך להיות?
תמשיכיייייייייייייייייייי ועם יהיה אפשר להצתרף עם נייל אז שם לירון ואופי נחמדה שער חום ארוך ועיניים חומות ארוכות אוהבת לצחוק ולהנות
עכשיו עוד פעם
תמשיכיייייייייייייייייייייי
עם זאין,אם אפשר… :))
שם:אורטל
גיל:מה שמתאים לכולם..
תיאור:שיער חום לא כהה ולא בהיר,עיניים ירוקות,גבוהה,עם 2 גומות
אופי:קשוחה,אבל זורמת,אוהבת לנגן באורגן,לצייר…
אם את צריכה עוד תגידי לי..תודה!!
אהה ו…ברוכה הבאה לאתר!!!♥♥
את מוזמנת לקרוא את הסיפור שלי:))
מושלםםםם אפשר להיות חברה של זאין ?
אם כן אז הינה התיאור שלי :
שם : אביה
גיל : כמו כולם
תיאור חיצוני : שיער שחור חלק וארוך , עניים חומות , גובה ממוצע , רזה
אופי : מצחיקה , רגישה , נחמדה , חולה על לקים ועקבים ומנגנת על גיטרה אקוסטית ;-)
מקווה שתוסיפי אותי כי זה סיפור מושלם !!
תמשיכיייייי , אפשר להיות חברה של לואי ? אם כן אז הינה התיאור שלי :
שם : אביה
גיל: כמו כולם
תיאור חיצוני : שיער שחור חלק וארוך בקצוות מחומצן לבלונדיני , עניים חומות , גובה ממוצה , רזה
אופי : מצחיקה , רגישה , ילדותית ושטותית בקטע החמוד , חולה על עקבים ולקים , אוהבת לבלות ולהנות , מנגנת על גיטרה אקוסטית ….
פליז תוסיפי אותי לסיפור המושלם הזה !!!!
אוקיי אין בעיה אז אביה עם לואי ואורטל עם זאיין ולירון עם נייל (תאמת שתכננתי על נייל אז אני ילך או על הארי או על ליאם)
תודה:P
אני יכולה להיות עם הארי??? ותמשיכייייייייי
אם כן אז תיאור..:
מראה: שיער חום עם גוונים בהירים שמסודר בבקבוקים ועיניים חומות יחסית נמוכה… ועם גומות… D:
אופי: אוהבת לבשל לרקוד ולשיר.. חברה טובה, לא פראיירת, מכורה לאייפון, קניות, לק..
ומטופחת! חחח (איזה חופרת אני…. D;)
בן: הארי 3>
אה, וגמלי יש סיפור, אז את מוזמנת לקרוא אותו.. D:
ממש ממש ממש ממש תודה אם את מוסיפה אותי.. D:
וואי איזה יפה תמשיכי ולא אכפת לי, אבל אם יש לך עוד מקום את יכולה להוסיף אותי בתור חברת ילדות של מי שהולך להיות איתך? לא אכפת לי מיזה….
אם כן, אז הינה התיאור:
שם: קטי
גיל: כמו כולם ומה שמתאים לכולם.
תיאור חיצוני: שיער ג'ינג'י מתולתל, עיניים ירוקות חזקות מאוד, חיוך עם שתי גומות קטנות.
תיאור אופי: חברותית ונחמדה לאנשים שהיא לא מכירה, בעיקר בגלל שהיא גדלה במשפחה ענייה ונהייתה עשירה בגלל שאימא שלה התפרסמה, אוהבת להסתובב עם חברות, לעשות שופינג, מתה על לקים, נעליים ואופנה בכללי ומחפשת חבר קבוע…..
מקווה שיהיה לך מקום כדי להוסיף אותי :)