2 תגובות וממשיכה מי שרוצה פשוט ארוך שתגיד

בוחרת מחדש-פרק 2

07/01/2014 822 צפיות 3 תגובות
2 תגובות וממשיכה מי שרוצה פשוט ארוך שתגיד

כעבור שבוע
נ.מ של אלינור
הגיע זמן הנסיעה,התרגשתי,החברות שלי וכל הכיתה אירגנו לי,יום לפני הנסיעה מסיבה שאני בחיים לא אשכח.היא הייתה מדהימה,הם הביאו לי מתנות,למרות שלא היו צריכים,אלה שיש להם קול יפה שרו בשבילי,היה מדהים.אצל אחים שלי היה אותו דבר כמעט,הם לא סיפרו לי מה קרה אבל בטח שהיה להם כיף,אך יש משהו שקצת לא הגיוני לי,שליאל הגיע אחרי שעה וחצי למסיבה,קצת מוזר,היא לא מאחרת לשום מקום,כנראה היה לה משהו חשוב.

נ.מ של ליאור
עליתי לאוטו ונזכרתי במסיבה שהכיתה עשתה לי,ליאל הייתה שם זה היה מדהים,התרכזתי בהכל זמן שהייתה איתי,עברה שעה וחצי,היא הלכה למסיבה של אלינור,אני מקווה שהיא לא תחשוד כי היא לא תסלח לי.

נ.מ של ניקול
עברה שעה של נסיעה,ניזכרתי במסיבה שעשו לי,סוף סוף הבן שחיבבתי דור נישק אותי,חיכיתי לזה כל כך הרבה זמן,זה היה מדהים מבחינתי.

נ.מ כללית
אלינור חשבה על מה יקרה בעתיד,אם היא תיפגש עם חברותיה,אם היא תכיר חברות חדשות,האם היא תתאהב ועוד ועוד שאלות.לעומת זאת ליאור חשב על ליאור והחברה שלו,הוא לא יכול להחליף אותם,הם אחים בדם.הוא חשב האם לספר לאלינור על ליאל,האם היא תכעס עליו.ניקול לא חשבה על חברים ולא על המסיבה,אלה על דור והנשיקה שלה איתו,על הרגש שהיא הרגישה והאם גם הוא הרגיש ככה.

נ.מ של אוסנת(אמא שלהם)
נסעתי לאילת עם ילדיי,בהרגשה טובה להתחלה חדשה,אני רוצה אהבה חדשה,אני עדיין שומרת מקום לבעלי בלב,אבל צריך להיפתח מחדש,אני בטוחה שהוא ישמח אם אני יעשה זאת.אך האם הילדים שלי ישמחו?אני מקווה שכן.

נ.מ של אוראל
הברזתי שוב מהשיעור,המורהלתנ"ך שונאת אותי,מי צריך אותה,יותר טוב בחוץ מאשר בכיתה.נחמד,פוגש בנות,יושב בחומה(החומה היא מקום שכולם נמצאים בה)עם חברים שלי,הם תמיד שם,הלכתי למזיכה וראיתי בן ועוד שתי בנות דומים,במבנה פנים,כנראה אחים.פתאום קלטתי אחת מבנות,איזו יפיפיה,היא מוכרת אבל בחיים לא ראיתי אותה.רגע היא לא גרה בתל אביב,הדוגמנית אלינור?אמן שהיא תעבור אלינו,נראה מה היא שווה.אני קולט אותה פתאום מסתכלת עליי,חייכתי את החיוך שממיס כל אחת,היא חייכה חזרה בנימוס וחזרה אל המזכירה.חיכיתי בחוץ שתצא,הם יצאו ונראו כאילו הלכו לאיבוד,הבן לקח בת שתבוא לעזור לו,כנראה תפס עליה עיין ולבת השנייה ידיד של אחותי בה,היא חייכה אליו והלכה איתו,עכשיו ההזדמנות שלי,התקדמתי אליה,היא חייכה אלי חייכתי ואמרתי:(א-אוראל אא-אלינור)
א-היי
אא-היי!
א-את צריכה עזרה?
אא-כן,אם אפשר פשוט עברתי מתל אביב לפה,אני לא מוצאת את הכיתה שלי.
א-איזה כיתה?
אא-יא2.
א-יש לך מזל כיתה של אחותי וחברה שלה אני יודע איפה.
אא-באמת מזל:)
טוב,אני יודע שאת אלינור,אבל את לא מכירה אותי,אני אוראל.
אא-שם יפה.
א-תודה.
הגענו לכיתה שלה היא חיבקה אותי,איזה ריח ממכר,היא אמרה תודה,רצתה להגיד עוד משהו ופתאום הגיעה אחותי וקפצה עליי,אלינור כנראה חשבה שזאת חברה שלי ולא רצתה להפריע אז היא נכנסה.שיט…..


תגובות (3)

תמשיכי1!!!
זה מושלם מושלם מושלם!!1

07/01/2014 07:06

תמשיכי דחוף!!!!!!!!!!!!!1
מושלם

07/01/2014 07:25

עכשיו ממשיכה פשוט הגב שלי תפוס

08/01/2014 12:00
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך