מצטערת שזה ארוך פשוט אחר כך זה יהיה הגיוני להקדמה

בוחרת מחדש-הקדמה

06/01/2014 785 צפיות אין תגובות
מצטערת שזה ארוך פשוט אחר כך זה יהיה הגיוני להקדמה

הקדמה ארוכה תהיו מוכנות:)
היי! קוראים לי אלינור החברות הכי טובות שלי: שיר ליאל ונועה קוראות לי אלי, אני בת 17,אני מדגמנת בחברה מפורסמת (תדמיינו חברה), לסוכן שלי קוראים אורן הוא כמו אבא שלי כי אבי מת מסרטן. לאמא שלי קוראים אוסנת ,היא בת 37 (כן היא ילדה אותי לפני שהתחתנה) יש לה שיער חום ועיניים חומות אך עדיין יפה.לאחותי יש שיער בלונדיני כמו סבתא שלה ועיניים כחולות כמו הים בדיוק כמו אביה, כמעט שחכתי היא בת 15.ולאחי שבן 17 (כן אנחנו תאומים) קוראים לו ליאור יש לו שיער שחור עינים ירוקות עם נימור חום עגיל בגבה ובאוזן,ערס.כמעט שחכתי אני עם שיער שחור ועיניים חומות מנומרות בירוק (הפוך מאחי) ועור שחום.

היי!!אני אוראל,אוהב תחיים שלי בן 18,יש לי שיער שחור ועיניים כחולות,עור שחום עגיל בגבה ובאוזן,ערס.כל בת חולמת עליי.החיים שלי הם לשתות,בחורות ואחותי,בנות שלא מכבדות את עצמן הם כלום בשבילי אפילו לא מקום ליריקה.אחותי היא הדבר הכי יקר לי היא קטנה ממני בשנה אז כמובן שהיא בת 17 קוראים לה נוי, שיער שחור ועיניים כחולות כמוני,בלעדיה אין לי חיים.ההורים שלי כל היום בחול או בעסקים כפי שאתם מבינים אני עשיר אבל זה לא מעניין אותי.

היי! אני דן,בן 18,יש לי שיער חום ועיניים ירוקות,עגיל בגבה ובאוזן,ערס.מי לא חולה עליי?!?! כמו בן נורמאלי חיי הם שתיה ובחורות.יש לי אחות שקוראים לה טוהר חברה הכי טובה של נוי וכמובן אני של אוראל ולידור (תראו בהמשך) היא בת 17 עם שיער בלונדיני ועיניים חומות כמו אמא שלה,אצלנו נשאר רק אבא אמא שלי מתה כשהולידה את טוהר.אחותי היא מדהימה רק שחבר שלה פגע בה!זה לא מגיע לה,אבל פיצצתי את "החבר" שלה נראלי לי שקוראים לו אור אני מקווה שהוא במיון עכשיו.

היי!אני אור הייתה לי חברה שקוראים לה טוהר אני אוהב אותה,באמת,פשוט האקסית שלי שכרה אותי עד איבוד חושים,היא שכבה איתי ושלחה לטוהר את הסרטון שצילמה ,אני חייב להחזיר את טוהר אליי,נשבע שבכל היקר לי. אני כמו אלילי הבנות (בלי להגזים) שיער בלונדיני עם עיניים חומות ,שרירן השכבה.מי לא תרצה אותי אבל אני רוצה את טוהר וכמובן אני בן 17.

היי!!אני לידור שיער שטאני עיניים חום דבש כזה הרבה בנות רוצות אותי אבל אני לא מנצלאת זה מערכת יחסים אין חי את חיי הלילה מסיבות מועדונים שתיית אלכוהול החיים היפים.יש לי רק אמא,אבא עזב כשנולדתי כי הוא חרא שלי בן אדם.חבר טוב של אוראל ודן אני מכיר אותם מאז שאני זוכר את עצמי כבר כמה זמן שאניט מסתיר את זה שאני די מחבב את אחותו נוי,אבל שמו שהוא אומר אחותו מחוץ לתחום,אבל אני לא אוותר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך