בהילוך גבוה>>>>>>>> הודעה
אני יודעת שנעלמתי לגמרי מהאתר וזה קשה גם לעקוב אחרי סיפור שכול פרק מתעדכן רק פעם בשבועיים (אפילו אני שוכחת מה כתבתי ומי הדמויות ומה קרה בפרקים הקודמים…אני אשכרה קוראת אותם מחדש) אז אני באמת מצטערת שלא הולך לי…אני מאוד עמוסה בעבודה ובאמת שאין לי זמן בכלל! ומכיוון שאני כותבת כול כך לאט, אין לי גם רעיונות או השראות להתקדמות העלילה ושום דבר לא זורם לי וזאת אחת הסיבות שאני מתעצלת להמשיך.
עוד סיבה לכך שאני לא ממשיכה זה שעשיתי טעות וביססתי את הסיפור (באופן חלקי, כמובן) על החיים שלי- וכול פעם שלי לא הולך בחיים שלי, אני גם לא מתעניינת בהמשך הסיפור, כול פעם שאני נפגעת או מתבאסת ממה שקורה אצלי, אז קשה לי גם בהמשך הסיפור הזה…
אז…….עדיין לא המשכתי את הסיפור ואני מתלבטת אם בכלל להמשיך………..מצטערת למי שעוקב אחר הסיפור הזה :(
תגובות (4)
שמעי, אני חושבת שיש לך בסיס לסיפור ממש ממש טוב, וזה יהיה חבל להפסיק אותו.
פשוט תעשי את זה בקצב שלך, ואם עקח לך שבועיים להעלות פרק אז שיהיה שבועיים… אבל טל תפסיקי
יש סיכוי שאמשיך…אני עדיין לא בטוחה…אבל כרגע התחלתי עם איזה סיפור חדש..לא בטוחה איך יילך לי גם שם אבל נראה..אולי אצליח להתקדם יותר עם זה..:)
רציתי לשאול אחרי שקראתי כמה סיפורים שלך אם זה עלייך . כל העניין של אהבה לא ברורה בחורה שלוקחת צעד אחורה וכו
הממ מעניין אותי המילים שהשתמשת בהם…"אהבה לא ברורה ובחורה שלוקחת צעד אחורה"….החברות שלי אכן מאשימות אותי תמיד שאני מפחדת ממחוייבות.
בעיקרון הסיפורים האלה הם כמו פנטזיה אני מניחה…אני לא מבססת אותם על החיים שלי, לא (החיים שלי בהחלט לא מעניינים עד כדי כך או דרמטיים). אני פשוט כותבת על בחורים שאני חושבת שהם הטיפוס שלי (שמדליקים אותי) ובונה סיפור סביב זה.
אבל אולי בתת מודע אני שותלת כול מיני התנהגויות שלי בסיפורים כי זה באמת מעניין המילים שהשתמשת בהם…:) אלה שני דברים ששמעתי הרבה פעמים על עצמי.