סמיילי D;
היי כולם! ההמשך הולך להיות מפתיע :O ממליצה להמשיך לקרוא חח! :) תודה לכולם D:

בגללו (פרק 3)

סמיילי D; 14/08/2016 745 צפיות תגובה אחת
היי כולם! ההמשך הולך להיות מפתיע :O ממליצה להמשיך לקרוא חח! :) תודה לכולם D:

בפרק הקודם:
ריימונד נכנס לחדר ומודיע, "אבא שלך לא מוכן לשלם את הסכום, הוא שכר בלש פרטי, אני הולך להוציא לתקשורת שאחד מכם ימות בקרוב מאוד אם לא ישולם הסכום".
התחלתי לבכות, ואדם חיבק אותי חזק חזק.

פרק 3:
ככל שעובר הזמן אדם ואני מתחברים יותר ויותר, הוא סיפר לי על הילדות שלו, ועל החברים שלו, על זה שאף פעם לא היה חסר לו כלום, ושעכשיו הוא לא מאמין שאבא שלו לא מוכן לשלם את הכופר.
אחד השומרים הושיב אותי ואת אדם בחדר עם טלוויזיה, פתאום אנחנו רואים את המגישה מקריאה מכתב שנכתב ע"י ריימונד לפני שלושה ימים
"מר ברודספרד שלום,
הבנתי שאתה לא מוכן לשלם את הכופר על הבן שלך, ואתה מעדיף לשחק קצת קודם עם בלשים…. אתם בחיים לא תמצאו אותנו ומעבר לזה אנחנו נתחיל להוציא להורג את הבחורה שעם הבן שלך ולאחר מכן, אם לא נקבל את כל הכסף נוציא להורג את הבן שלך.
באהבה מוגבלת,
אנונימוס"
אני מתחילה לבכות, בעוד אדם מחזיק אותי חזק בידיו ואומר לי שיהיה בסדר אבל שנינו יודעים שלא יהיה בסדר.
ריימונד נכנס לחדר עם נשק בידו, ואומר לנו לקום, הוא לוקח אותי לחדר נפרד, ואומר לי להתחיל לבכות למצלמה או שהוא יורה, אני בוכה, ולא בגלל שהוא אמר לי, אלא כי אני יודעת שהוא יירה בי בקרוב.
ריימונד מחזיר אותי ואת אדם לחדר שבו אנחנו ישנים.
רציתי להעביר נושא כמה שיותר מהר אז שאלתי את אדם לגבי הקשר שלו עם יסמין, החברה שלו. הוא מספר לי שהיא בגדה בו כמה פעמים, שהוא לא באמת אוהב אותה. הוא סיפר לי שאם הוא יצא מזה בחיים הוא ייפרד מיסמין ויתחיל לצאת עם אחרות.
כשהוא אמר לי את זה, נפגעתי. הרגשתי כאילו הוא בוגד בי. ואני יודעת, אני לא אמורה לפתח כלפיו רגשות, וזה בחיים לא יקרה, אני גרמתי לו לטראומה הזאת.
ואז הוא שואל אותי "אז מה איתך? איך החבר שלך?".
התביישתי לענות. החבר האחרון שלי היה מכה אותי. לא רציתי שידע את זה, לא רציתי שירחם עליי.
הוא אומר לי "למה את לא עונה?" ומסתכל עליי במבט תוהה.
עניתי לו בשקר שהחבר שלי הוא הבן אדם הכי מושלם שיש.
גבוה, שרירי, חכם, עם אישיות מדהימה, תורם לנזקקים.
שום דבר מזה לא היה נכון.
הוא אומר לי "הלוואי שהייתה לי מישהי כזאת".
דמעות עולות בעיניי, והוא מבחין.
הוא שואל אותי "מה קרה?" ואני עונה לו שלא קרה כלום אבל הוא מבין שזה בגלל שהוא דיבר על לצאת עם אחרות. הוא מחבק אותי ואומר לי "אולי אם זאת הייתה סיטואציה אחרת…".
אם הוא היה יודע את האמת למה "חטפתי אותו".
ריימונד נכנס לחדר מספר לנו שאמא של אדם העבירה לו חצי מהסכום ובעלה חסם ממנה גישה לחשבון בנק שלהם. הוא אמר לנו שבינתיים הוא לא יוציא להורג אותנו, אבל אנחנו על תנאי.
אדם מבקש מריימונד רשות לצאת איתי מחוץ לבקתה.
אדם מחזיק לי את היד ולוקח אותי החוצה, ישבנו מתחת לעץ גדול שהיה שם.
הוא שואל אותי "מה את חושבת עליי?"
אני ישר עונה שאני חושבת שהוא מקסים, ושגיליתי עליו כל כך הרבה דברים טובים, אני גם מודה שבהתחלה חשבתי שהוא סנוב עשיר, שמנהל מערכת יחסים עם 1000 בנות במקביל.
הוא מניח את היד שלי על הלחי שלו, ואומר לי "בהתחלה כשראיתי אותך במסעדה חשבתי לעצמי, איזה בחורה יפה, אם לא הייתי עם יסמין הייתי מבקש את המספר שלה".
שאלתי אותו אם הוא חושב שאני יותר יפה מיסמין תוך כדי שאני צוחקת, והוא עונה לי ברצינות "כן".
התקרבתי אליו… כל כך היינו קרובים… במרחק של מילימטר.
ואז….
המשך בפרק 4


תגובות (1)

תמשיכי מסקרן

14/08/2016 22:35
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך